۴۱۳۲۰۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ادینیو: کفش طلای فوتبال ایران برای من است

مهاجم تیم تراکتورسازی تاکید کرد اگر به روند خوب ادامه دهند، پرسپولیس هم امتیاز از دست می دهد و به زودی صدرنشین خواهند شد.

ورزش سه: لوسیانو ادینیو درباره پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، گلزنی خودش، شانسش برای آقای گلی، مصدومیت سینا عشوری و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

محتاط بازی کردیم و بردیم

بازی با گسترش فولاد سخت بود. تیم گسترش فولاد درگیرانه فوتبال بازی می کند و ما این موضوع را می دانستیم. به همین خاطر کمی محتاط بازی کردیم و توانستیم پیروز از زمین خارج شویم. می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما به هر حال ۳ امتیاز مهم بود که به آن دست پیدا کردیم.

انتظارات از من بالا است

تمرکز من همیشه برای گلزنی است. به هر حال از من همه انتظار دارند تا بتوانم در هر بازی گل بزنم اما بعضی وقت ها دچار بدشانسی می شوی و توپ هایت وارد دروازه نمی شود. قبل از بازی با فولاد خیلی ها از من انتقاد می کردند اما خوشبختانه در این دو مسابقه با تمرکز بالا گل زدم و فشارها از روی من برداشته شد.

کفش طلا برای من است

از اول فصل گفتم و الان هم می گویم تمرکزم روی آقای گلی است. البته موفقیت تراکتورسازی از آقای گلی من بسیار مهم تر است اما از حالا برای صعود در جدول گلزنان تلاش می کنم. مهاجمان گلزن خوبی امسال در لیگ حضور دارند اما اگر بخواهم آنها را با خودم مقایسه کنم بایدبگویم کفش طلای لیگ برتر ایران امسال هم برای من است.

پرسپولیس امتیاز از دست می دهد

تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد. ما در همه بازی ها برای بردن به میدان می رویم و خوشبختانه تا الان هم شرایط برایمان خوب پیش رفته و شانس مطلوبی برای بالانشینی داریم. با اینکه دیروز صدرجدول را از دست دادیم اما اگر روند خوبمان را ادامه دهیم، قطعا پرسپولیس هم امتیاز از دست می دهد و می توانیم به صدرجدول برسیم.

برای شاد کردن عشوری تلاش می کنیم

برای سینا عشوری واقعا ناراحتم. از این به بعد همه بازیکنان تراکتورسازی برای شاد کردن دل سینا به عنوان یک هوادار تراکتورسازی بازی می کنند. عشوری زحمات زیادی کشیده و کاش این اتفاق برایش نمی افتاد اما شک ندارم خیلی زود برمی گردد.

درگذشت کارلوس آلبرتو ناراحتم کرد

درگذشت کارلوس آلبرتو روی من تاثیر منفی گذاشت. هرگز فکر نمی کردم اسطوره فوتبال برزیل که الگوی بازیکنانی نظیر من بوده، به این شرایط دچار شود. مرگ او اتفاق تلخی در فوتبال برزیل محسوب می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه حتما بقیه مردن

    • بدون نام

      پ ن پ میدن ب بازیکنای ی شاهی سرخابی!!!!

    • بدون نام

      پ ن پ میدن به بازیکنای پرسپولیس استقلال!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج