۴۱۳۳۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد تند هامان از رفتار مورینیو با مخیتاریان

هافبک سابق تیم ملی آلمان رفتار ژوزه مورینیو با هنریک مخیتاریان بازیکن جدید منچستر یونایتد را عجیب توصیف کرد.

وب سایت نود: دیتمار هامان که سابقه بازی در باشگاه های بایرن مونیخ و لیورپول را دارد، از رفتار ژوزه مورینیو نسبت به هنریک مخیتاریان در منچستر یونایتد انتقاد کرد.

هنریک مخیتاریان ملی پوش ارمنستانی که فصل گذشته در ترکیب بورسیا دورتموند با زدن ۲۳ گل در ۳۲ بازی نمایش فوق العاده ای داشت، در ماه جولای از زردپوشان آلمانی جدا شد و با قراردادی به ارزش ۳/۲۶ به منچستر یونایتد پیوست. کاپیتان تیم ملی ارمنستان ماه گذشته در دربی منچستر به میدان رفت اما به دلیل مصدومیت در پایان نیمه اول بازی تعویض شد. با وجودی که مخیتاریان دوران مصدومیت را پشت سر گذاشت، اما در سه بازی آخر منچستر یونایتد نام این بازیکن جز فهرست بازیکنان تیم نبود. در همین حال ژوزه مورینیو روز جمعه اظهار داشت که وی به هافبک ۲۷ ساله تیمش اعتماد کامل دارد اما تأکید کرد که ممکن است اندکی طول بکشد تا این بازیکن بتواند با شرایط زندگی در انگلیس سازگاری پیدا کند. این مربی پرتغالی در ادامه از غیبت بازیکن ارمنستانی تیمش در دیدار هفته دهم لیگ برتر برابر برنلی خبر داد.

دیتمار هامان ملی پوش سابق آلمان اظهار داشت که از رفتار مورینیو نسبت به مخیتاریان دچار سردرگمی شده و مربی پرتغالی باید رویکرد و رفتار دیگری با این بازیکن داشته تا بتواند از بازیکن سابق شاختار دونتسک اوکراین بهترین استفاده را ببرد. هامان که با Omnisport صحبت می کرد، نظرش در خصوص این مسئله را اینگونه بیان کرد:

عجیب است. در دو فصل اخیر شاهد بازی های مخیتاریان در بوندسلیگا در ترکیب تیم دورتموند بوده ام؛ او فصل گذشته در دورتموند بسیار عالی کار کرد، اما اینکه چرا مورینیو پس از دربی منچستر اینگونه با مخیتاریان رفتار می کند، برایم جای تعجب دارد. این بازیکن به حمایت نیاز دارد؛ بعید به نظر می رسد که مربی منچستر یونایتد توجه خاصی به مخیتاریان داشته باشد، بنابراین برایم بسیار جالب است که ببینم این بازیکن چگونه از این وضعیت خارج خواهد شد و این دوران سخت را پشت سر خواهد گذاشت.

هامان در ادامه به مشکلات تیم منچستر یونایتد هم اشاره ای داشت و گفت:

هر چه بازیها پیش می رود بیشتر متوجه مشکلات شیاطین سرخ می شویم؛ آنها در گلزنی و خلق موقعیت گل ضعف دارند. به نظرم مخیتاریان بازیکنی است که با حضور در میدان می تواند از این نظر به منچستر یونایتد کمک کند و در زمین تأثیرگذار باشد.

دیتمار هامان ۴۳ ساله اکنون مشغول تحصیل در رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه مترو پلی تن شهر منچستر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج