۴۱۳۳۹۶
۲۱ نظر
۵۰۰۵
۲۱ نظر
۵۰۰۵
پ

عارف: چرا برخی فقط برای برگزاری کنسرت فریاد وااسلاما سر می‌دهند؟

عارف در واکنش به اظهار نگرانی برخی افراد حاضر در جلسه از گسترش آسیب‌های اجتماعی در کشور بخصوص در مناطق محروم،گفت: جای سؤال است که چرا عده‌ای برای برگزاری یک کنسرت فریاد وااسلاما سر می‌دهند اما برای آسیب‌های اجتماعی که بعضاً به مرز بحران رسیده است واکنشی نشان نمی‌دهند.آمارها درخصوص آسیب‌های اجتماعی بسیار نگران کننده است و متاسفانه عده‌ای خود را به خواب زده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا عارف در دیدار جمعی از اصلاح طلبان خوزستان،تصریح کرد: نباید سیاست‌های کلی انتخابات به گونه‌ای تفسیر شود که وظایف نمایندگان مجلس در خانه ملت که بر اساس نص صریح قانون از مصونیت برخوردار هستند با اعمال برخی نظارت‌ها محدود شود؛ نمایندگان باید بتوانند با آزادی کامل و در چارچوب قانون اساسی مطالبات مردم را پیگیری کنند و وظیفه خطیر نمایندگی را انجام دهند.

وی استان خوزستان را نماد ایثار و مقاومت دانست و با اشاره به سرمایه‌های بالقوه این استان ،گفت:استان خوزستان ذخایر بسیاری دارد که مهمترین آن‌ها نیروی انسانی با انگیزه است. با وجود منابع زیرزمینی عظیم و آبهای وسیع دراین منطقه سرنوشت خوزستان نباید همراه با سختی و عقب‌ماندگی باشد.

وی با اشاره به وجود اقوام مختلف در استان خوزستان بر استفاده از این مزیت و لزوم نبودن تبعیض میان اقشار مختلف مردم ‌ایران تاکید کرد و گفت: نقش موثر مردم عزیز خوزستان و عشایر قهرمان در تمامیت ارزی و حفظ مرز و بوم کشورمان در دوران‌های مختلف بسیار ارزنده است و همین روحیه شجاعت و دلاوری است که کشور ما را حفظ کرده است و عشایر عزیز خوزستان در طول سالهای بعد از انقلاب اسلامی نشان داده‌اند در راستای وحدت ملی گام بر می‌دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار تأسف شدید از وجود معضلات زیست محیطی در استان خوزستان بر ضرورت عزم ملی برای حل مشکل ریزگردها تاکید کرد و با اشاره به حضور نمایندگانی دلسوز از استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های مؤثر مجمع نمایندگان خوزستان و همراهی دولت مشکلات زیست محیطی استان حل شود.

برخی جریانات به دنبال ناامید کردن مردم از حرکتی که در خرداد ۹۲ انجام دادند، هستند

عارف در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از نقش مؤثر اصلاح‌طلبان خوزستان در حماسه هفتم اسفند۹۴،تاکید کرد: مردم خوب کشورمان نشان دادند به گفتمان اصلاحات اعتقاد دارند و باید تلاش کنیم امید مردم را به ناامیدی تبدیل نکنیم هر چند برخی جریانات به دنبال ناامید کردن مردم از حرکتی که در خرداد ۹۲ انجام دادند، هستند ولی اگر خوب عمل کنیم مردم وفادار به گفتمان اصلاح طلبی در انتخابات‌هایی که با حضور همه سلایق سیاسی برگزار شود نشان می‌دهند که رأیشان به گفتمان اصلاح طلبی است،مشروط به آنکه این جریان سیاسی به عهد خود با مردم وفادار باشد و تحقق مطالبات مردم را بطور جدی پیگیری کند.

سیاست‌های کلی انتخابات می‌تواند چالش رد صلاحیت‌ها را حل کند

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب،آن را سندی بالادستی در امر انتخابات دانست و گفت: سیاست‌های کلی انتخابات که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است نتیجه سالها کار کارشناسی در مجمع تشخیص مصلحت نظام است و می‌تواند در صورتی که به صورت قانون در آید برخی از چالشهایی که در گذشته با آن رو به رو بودیم از جمله بحث رد صلاحیت‌ها را حل کند.

نمایندگان باید بتوانند با آزادی کامل مطالبات مردم را پیگیری کنند

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه سیاست‌های کلی انتخابات مطمئناً به دنبال محدود کردن نمایندگان مجلس نیست،تصریح کرد:نباید از سیاست‌های کلی انتخابات به گونه‌ای تفسیر شود که وظایف نمایندگان مجلس در خانه ملت که بر اساس نص صریح قانون از مصونیت برخوردار هستند با اعمال برخی نظارت‌ها محدود شود .نمایندگان باید بتوانند با آزادی کامل و در چارچوب قانون اساسی مطالبات مردم را پیگیری کنند و وظیفه خطیر نمایندگی را انجام دهند.

عده‌ای خود را به خواب زده‌اند و نمی‌خواهند باور کنند آنچه که نظام اسلامی را می‌تواند مورد مخاطره قرار دهد آسیب‌های اجتماعی است

عارف در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به اظهار نگرانی برخی افراد حاضر در جلسه از گسترش آسیب‌های اجتماعی در کشور بخصوص در مناطق محروم،گفت: جای سؤال است که چرا عده‌ای برای برگزاری یک کنسرت فریاد وااسلاما سر می‌دهند اما برای آسیب‌های اجتماعی که بعضاً به مرز بحران رسیده است واکنشی نشان نمی‌دهند.آمارها درخصوص آسیب‌های اجتماعی بسیار نگران کننده است و متاسفانه عده‌ای خود را به خواب زده‌اند و نمی‌خواهند باور کنند آنچه که نظام اسلامی را می‌تواند مورد مخاطره قرار دهد همین آسیب‌های اجتماعی است. باید با جدیت و با همکاری همه نهادهای دست اندرکار به آسیب‌های اجتماعی و برنامه ریزی برای کاهش آنها و به سامان رساندن چالش‌های اجتماعی پرداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... جرا مردم مگه چه تغییر و دلخوشی تو زندگی دارن ناامید نشن . شماها فقط قشنگ حرف میزنید اما ضد شما عمل میکنند هیچ کاری نمیکنید فقط نگاه میکنید!

    • بدون نام

      خجالت بکش .مردم برای همه بی دینی ها وا اسلاما سر میدهند .کو گوش شنوا .....

    • رضا

      اونوقت شما چرا برای همان موضوع هم فریاد واسلاما سر نمیدید؟

    • فریبا

      والله!!!...

    • بدون نام

      اقای عارف شما که دم از حق ممیزنید راست میگوید کسانی که وااسلام حقیقت را میبینند ولی از کنار ان بیرحمانه رد میشوند جرم را اشکارا میبینند ولی بخاطر اسم طرف ظلمی که بر گروهی وارد شده را میبینند خلاف را بزه را گناه کبیره را خیلی خوب میبینند ولی اشککارا از کنار ان رد می شوند ولی خدا نکند یک فرد عادی تمامی این جرمها را مرتکب شود انجاست که حکم اعدام صادر میشود اگر کسی حتی در کار خود استاد بود گناه نمیکند اگر هم کند میداند کسی با او کاری ندارد وپرونده اش حکم برایت وبسته می شود ولی اسیبی که چه جامعه درونی وچه درج پیدا کردن به تمام دنیا وچه ان کس که اسیب دیده بسیار سنگین است زیرا یک عمر با داغ اسیبی که دیده روح وروانی پریشان دارد حرفهای قشنگ گفتن درد جامعه اشوب زده مارا درست نمیکند کشور رو به نابودی است ولی کو کسی که به ان توجه کند خلاف را نمیبینند ولی کنسرت را چرا مگر ما در قفس زندگی میکنیم

    • ممد خان

      احتمال دارد سم مهلکی چون (کلستریدیوم بوتولینوم» ) که در (کنسرو ) وجود دارد به علت تشابه اسمی با ( کنسرت ) ممکن است درجامعه تسریع پیدا کند هرچند کنسرت هم مثل کنسرو خواص خوبی هم دارد ولی در استفاده از آن برخی ها حساسیت نشان میدهند دلیل سلامتی جامعه است !!

    • بدون نام

      اقای عارف حالاشما به کی وچی اعتراض دارید.خوب تو این چندسال مگرشماجزمجریان دولتی نبوده اید.درمقابل این مشکلاتی که فرمودیدشما وامثال شمابایدپاسخگوباشید.نه اینکه ژست مطالبه گرانهای به خودبگیریدوطلبکارهم باشید.

    • بدون نام

      چه عجب ، بالاخره اینم یه حرفی زد
      اصلا یادم نبود عارفم تو مجلسه

    • رضا

      این اقایون فقط وقتی در راس قدرت نیستند حرفای خوب میزنند ولی وقتی انتخاب شدند همه چیز فراموش میشه روحانیم دیدیدم چه گلی به سرمون زد اون موسویتونم اگه می اومد از شما بدتر بود بخدا ملت از این همه دروغ و فریب علنی به تنگ اومدن

    • حبیب

      کشور را فقط حرف سیاسی گرفته کسی عمل اقتصادی توان ندارد منتظر هستند همسایه بیاید کاری انجام دهد

    • بدون نام

      شما هم به جای واکنسرتا فریاد وا اقتصادا سر دهید که آسیب های احتماعی را کنترل کنید.

    • بدون نام

      شما رو خدا ول کنید همدیگرو ، به درد مردم برسید ... از هر فرصتی می خوان برای انگشت به چشم کردن همدیگه استفاده کنند ، تو این مملکت همه چی حتی نفس کشیدن هم سیاسی شده ...

      این کنسرت چیه که علمش کردید سینه چاک میزنید براش ...مگه جند نفر از مردم میرن کنسرت ..اصلا میتونن برن؟ جیبشون پول اضافه هست ..به این دردا برسید ، اگه واقعا غم اجتماع دارید به این چیزا برسید..الان که قدرت دارید برسید تا باورتون کنیم ... و یه جوری وانمود نکنید که انگار برگزار نشدن کنسرت تو دو تا شهر قم و مشهد غم 80 میلیون ایرانی رو شامل میشه...
      سیاسی کاری ...همش سیاسی کاری

    • علی

      چرا لاپوشانی کنیم. کنسرت جای خود، اقتصاد جای خود ،مگر اجرای کنسرت جلوی رشد اقتصادی را گرفته؟ بیابیم همه در تمام امور بر اساس قانون عمل کنیم .متاسفانه در کشور ما از هر موضوعی استفاده سیاسی و جناحی میشود، از کنسرت و برجام و قرارداد نفتی حقوق نجومی و........

    • بدون نام

      بجای این حرفا اقتصاد مملکتو درست کنید ک بدبخت کردین ماهارو جمع کنید بابا کنسرت کنسرو همه چیتون ای بابا

    • بدون نام

      تندروها دور برداشتن.

    • بدون نام

      چقد فریاد بزنن.صداشون میگیره.جیبشون پره.چیکار دارن مردم گشنه چی میکشن

    • بدون نام

      راه سیرکردن شکم گرسنه های جامعه سلب کردن حق تفریح سالم از گروهی دیگرنیست،راهش جلوگیری از اختلاسهای میلیاردی و هزاران مشکل دیگر که بر اقتصاد بیمار ما سایه افکنده است من خودم از افراد زیر خط فقر هستم و به هیچ کنسرت نرفته و نخواهم رفت

    • بدون نام

      ای کاش برای اختلاس،ناامیدی جوانان،بالارفتن سن ازدواج،افزایش جهشی اعتیاد به مواد صنعتی،بی اخلاقی در جامعه و هزار چیزه دیگه فریاد میزدن!!!!!!!کو گوشه شنوا برادره من

    • بدون نام

      دوباره این حرف زد؟!

    • بدون نام

      فکر می کنم همه حرفها زده شده و دیگه نیازی به حرف زدن نیست، حالا همه باید آستینها را بالا زده و فقط عمل کنند

    • بدون نام

      چه عجب اقاي عارف سرليست تهران دو كلام فرمودن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج