۴۱۳۵۴۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
۱۵ نظر
۵۰۰۹
پ

سن ارتباطات نامتعارف در ایران به ۱۳ سالگی رسید

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سن گرایش به مواد مخدر و ارتباطات نامتعارف مطابق آمارهای گزارش شده به ۱۳ سال رسیده افزود: موضوعات بیان شده واقعیت تلخ جامعه امروز است و با انکار قطعا قابل درمان نخواهد بود.

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران سن گرایش به مواد مخدر و ارتباطات نامتعارف را ۱۳ سال اعلام کرد.

الهه راستگو همزمان با سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و روز نوجوان با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا و عطر افشانی مزار این شهید بزرگوار به بیان نقش آفرینی نوجوانان در هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و اظهارداشت: ۳۶ هزار دانش آموز شهید و مفقود الاثر و تعداد بی شماری جانباز و آزاده محصل در این دوران بیانگر نقش موثر این قشر از جامعه در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و براین اساس لازم است این الگوهای اخلاقی و مجاهد بیشتر به دانش آموزان معرفی شوند.

وی تصریح کرد: این افراد با گذشت از تمام لذتهای مادی و معنوی به صیانت از ارزشهای انقلاب پرداختند که جانفشانی و رشادت آنها هیچگاه فراموش نخواهد شد.

رئیس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران به جنگ نرم دشمن و برنامه ریزی گسترده برای انحراف این نیروی عظیم درکشور اشاره کرد و گفت: سن اعتیاد و گرایش به بسیاری از رفتارهای ناهنجار در جامعه کاهش یافته و این مسئله یعنی همزمان با برنامه ریزی دشمن جهت انحراف از ارزشها ی اسلامی -ایرانی آنچنان که باید برنامه ریزی نکرده‌ایم.

راستگو از آسیبهای ناشی از فضای مجازی و ترویج فرهنگ منحط غربی و بسیاری از ارتباطات نامتعارف به دنبال آن، به عنوان یکی از مشکلات امروز جامعه یاد کرد و افزود: امروز بزرگترین ضربه به نظام ازناحیه ی همین اتاق های گفتگو در فضای مجازی وارد می شود و اعتیاد به اینترنت در کنار اعتیاد به مواد صنعتی و سنتی خسارتی را به جامعه تحمیل می کند که درصورت عدم ارائه راهکار هرگز قابل جبران نخواهد بود.

وی به تغییر سبک زندگی خانواده ها در سایه استفاده سوء از شبکه های مجازی اشاره کرد و اظهارداشت: لزوم توجه ویژه خانواده ها به نوجوانان و برنامه ریزی آموزش و پرورش برای معرفی الگوی منایسب به آنان ضروری است.

سن گرایش به مواد مخدر و ارتباطات نامتعارف به ۱۳ سال رسیده است

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سن گرایش به مواد مخدر و ارتباطات نامتعارف مطابق آمارهای گزارش شده به ۱۳ سال رسیده افزود: موضوعات بیان شده واقعیت تلخ جامعه امروز است و با انکار قطعا قابل درمان نخواهد بود.

راستگو با تاکید بر لزوم سیاستگذاری و پذیرش واقعیات موجود از سوی مسئولین یکی از دلایل گرایش نسل جدید به تفریحات کاذب را خلا های موجود در حوزه رفاهی خانواده ها دانست و افزود: عدم پیش بینی و سیاستگذاری در حوزه رفاه و گردشگری از یک سو و چالش های اقتصادی خانواده ها از سوی دیگر سبب شده تا نوجوان لذت بخش ترین تفریح ارزان یعنی شبکه های انحرافی مجازی ، دوستی های خیابانی و اعتیاد را انتخاب و اولویت نخست خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه انکار واقعیات و عدم بیان آمارهای احصاء شده مانع از آگاهی خانواده ها از حقیقت و رفتار بر اساس آن شده تاکید کرد: قطعا خانواده ای که از این موضوعات آگاه باشد به شیوه ای دیگر از نوجوان خود مراقبت کرده و بیان برخی مسائل را که تا پیش از این نادرست می دیده به فرزند خود گوشزد می کند چراکه در سایه ی آگاهی بخشی به نوجوان می توان از بسیاری از خسارتها و آسیب های اجتماعی ممانعت کرد.

کاهش سن خودکشی و افزایش آمار آن در بین دانش آموزان

رئیس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران کاهش سن خودکشی و افزایش آمار آن در بین دانش آموزان را به دلیل مواجهه آنان بابسیاری از مسائل و ناشی از آگاهی لازم و مهارت حل مسئله پس از آن دانست و گفت: آموزش و پرورش ضمن برنامه ریزی برای آموزش والدین و شفاف سازی براخی واقعیات غیر قابل باور برای آنان باید دانش آموزان را نیز از خطرات درکمینشان آگاه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی ع

      موضوعات بیان شده واقعیت تلخ جامعه امروز است و با انکار قطعا قابل درمان نخواهد بود.

      پاسخ ها

      • معلم

        خيلي وقته اينجوريه خبرنداشتيد

    • بدون نام

      شرم آوره
      وقتی خانواده مشکلات جامعه رو جدی نگیریند همین میشه
      جو خانواده باید طوری باشه که فرزند اونجا رو به هر دوستی ترجیه بده
      هر چند با این شرایطی که خانواده ها دارند واقعا شدنی نیست

      پاسخ ها

      • مریم

        فکر کنم مجردی...یا بچه نداری که اینجوری رای صادر که چه عرض شود پرتاب میکنی

    • نظری

      در تهران اینطوره نه در کل ایران......

      پاسخ ها

      • reza

        نخیرم ..اتفاقا در شهرستان ها خیلی بدتره بیشتر بخاطر اشنا نبودن خانوداه ها با این نووع مشکلات

    • بدون نام

      یادش بخیر من 23 سالم بود رفتم با یه خانومی صحبت کنم
      انقدر استرس گرفتتم چونم میلرزید

    • سوسنگرد

      شرم اوره

    • بدون نام

      مردیم اینقدر خبر بد شنیدیم،یعنی واقعا تو این کشور خبره خوبی وجود نداره!؟؟!؟!؟!؟!جون هایه امثاله من سرخورده و افسرده شدن در حالی که باید تو این سن با انرژی و سر زنده باشن.واقعا متاسفم.........سانسور نکن برترین حرفه دلمه

    • رضا

      خوشبحال سران دولت ما کاریست ک شماها کردین با محدودیاتی ک برما ایجاد کردین فقروبیکاری گرونی ام ک روش

    • بدون نام

      اگر این خبر مربوط به یکی از کشورهای غربی بود تمام 24 ساعت تلویزیون و جراید پخش می کردند که اخلاق و خانواده در غرب نابود شده

    • ارش

      همه چیز را خراب کردید . ...

    • بدون نام

      باز خوبه به بهانه این که کشور اسلامیست آمار دروغ ندادین . چندسال پیش به این بهانه منکر ایدز و هم جنس بازی و فحشا شدید اما حالا همه شون توی کشور بیداد میکنن

    • امین

      چه بلائی سرمون اومده ! یه زمانی 13 ساله ها برای دفاع از ناموس و خاک و وطن جونشون رو فدای مملکت کردن حالا .... خوش به حال مسئولان !!!!

    • یه اسفندی

      چرا چیز امیدوار کننده نیس تو این خراب شده...اه همش خبر بد من بعنوان ی جوون 19 ساله خیلی ناامیدم از زندگی و دنیا تا جایی ک فک میکنم هیچوقت پیری و نمیبینم و...خلاصه بگم بدجور روحیه ها داغون میشه با این خبرا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج