۴۱۳۵۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عهد شکنی مربی جنجالی تکواندو؛

فدراسیون‌ تکواندو میزبان مبارزه کیمیا و مداح

مربی سابق تیم ملی تکواندو ایران که پس از المپیک بارها از اختلاف شدیدش با کیمیا علیزاده گفته بود یک بار دیگر به تیم ملی نزدیک شده است، این موضوع در حالی اتفاق افتاد که او بارها اعلام کرده بود دیگر با فدراسیون همکاری نخواهد کرد.

ورزش سه: بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بانوان روز گذشته در مشهد آغاز و امروز با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید. مینو مداح سرمربی اسبق تیم‌ملی تکواندوی بانوان که پیش از المپیک از سمت خود برکنار شد بارها اعلام کرد که دیگر با فدراسیون تکواندو همکاری نخواهد کرد. مداح به تسنیم گفته بود:« باید این موضوع لمس شود که اگر فدراسیون به موفقیتی می‌رسد، حاصل تلاش مربیان و ورزشکاران است. به شخصه با توجه به شرایط کنونی اصلا با فدارسیون همکاری نمی‌کنم زیرا اصلا میلی به همکاری با این مسئولان ندارم.»

حالا مداح در این رقابت ها مسولیت کمیته فنی را بر عهده دارد و از آنجایی که معمولا کمیته فنی این پیکارها به عنوان سرمربی آینده تیم‌ملی بانوان معرفی می‌شود، به نظر می رسد این آغاز دوباره همکاری مداح و فدراسیون تکواندو باشد. تنش های مداح و فدراسیون تکواندو پس از برنز تاریخی کیمیا علیزاده در المپیک ریو بالا گرفت تا جایی که او در مورد کیمیا به تسنیم گفته بود:« پیش از اعزام او به المپیک نیز به هیچ وجه حرفی نزدم زیرا نمی‌خواستم سنگ‌اندازی کنم و در کل سکوت کردم. اصلا دوست ندارم اسم این تکواندوکار را بر زبانم بیاورم و واقعا این کار برام سخت است.»
با این شرایط به نظر می رسد این دو یک بار دیگر باید در تیم ملی کنار هم باشند و کار فدراسیون برای بر طرف کردن تنش های به وجود آمده بسیار سخت خواهد بود. مداح بارها اعلام کرده بود دیگر با فدراسیون همکاری نخواهد کرد اما کمتر از 3 ماه بعد او یکی از مهمترین پست های مسابقات داخلی را قبول کرد و به نظر می رسد رابطه او با فدراسیون دیگر به تاریکی گذشته نیست.
اگر طبق منوال گذشته مسول کمیته فنی رقابت های قهرمانی کشور به سرمربیگری تیم ملی برسد یک بار دیگر حواشی بسیار زیاد بین کیمیا علیزاده و مینو مداح بالا خواهد گرفت و به نظر می‌رسد در صورت حضور مداح در راس تیم ملی تکواندوی بانوان، کیمیا علیزاده بخت نخست کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ از حضور در تیم ملی انصراف خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج