۴۱۳۶۲۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آمادگی سپاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین

ستاد اربعین سپاه کلیه امکانات بسیج و سپاه را برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی آماده می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج و دبیر ستاد اربعین سپاه در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، از آمادگی کامل بسیج و سپاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته با رویکرد و نگاه مردم محوری و میزبانی از اربعین و محوریت خادمی اربعین توسط مردم اقدامات خوبی پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: از تاریخ ۲۲ آبان لغایت ۱۲ آذر کلیه ظرفیت‌ها، امکانات، اردوگاه‌های راهیان نور در مسیر زائران، ترابری, اردوگاه‌های مرزی بسیج و سپاه در خوزستان و ایلام در اختیار زائران قرار گرفته و قریب به ۷۰ هزار ظرفیت اسکان در جنوب خوزستان در ۱۷ اردوگاه در اختیار زائران اربعین حسینی قرار خواهد گرفت.

سردار سلیمانی از ایجاد ۸۰ هزار نفر ظرفیت اسکان در کربلا، نجف و برای اولین بار در سامرا خبر داد و گفت: بخشی از این تعداد اسکان, توسط ستاد اربعین سپاه با مشارکت موسسات مردم نهاد ایجاد و آماده پذیرایی از زائران حسینی خواهند بود. همچنین ۱۰ هزار ظرفیت اسکان نیز در شهر مهران تا پایانه مرزی ایجاد شده است.

دبیر ستاد اربعین سپاه گفت: زائران خارجی که از کشورهای افغانستان,پاکستان و کشورهای همسایه برای عزمیت به عراق از ایران می‌گذرند, کلیه امکانات اردوگاه ها و زائر سراهای مسیر راه با مشارکت آستان قدس رضوی و مسئولین استانی سپاه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج در ادامه اظهار کرد: یک بیمارستان صحرایی با امکانات کامل با اتاق عمل در کوت عراق ایجاد شده و سپاه آمادگی دارد بر اساس نیاز بیمارستانی را نیز در حله عراق برای خدمت رسانی بهتر به زائران ایجاد کند.

وی بیان کرد: ظرفیت ۶۰۰ دستگاه اتوبوس جوان سیر در اختیار زائران برای انتقال آنها قرار گرفته و طبق هماهنگی با سفارت ایران در عراق, ۲۲۰ تریلر لبه دار برای حمل و نقل زائران به عراق اعزام می شود تا حمل و نقل زائران را از کوت, حله و مهران و مکان‌های مورد نیاز جابه جا کنند. همچنین در مرز مهران ۵۰ تریلر لبه دار مسئولیت حمل و نقل زائران در موارد ضروری و مورد نیاز را بر عهده دارند.

سردار سلیمانی ایجاد ۱۵ موکب امدادی در مسیر نجف به کربلا را از دیگر اقدامات قرارگاه اربعین سپاه عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۴۰۰ خادم افتخاری در این موکب ها برای خدمت به زائران بکارگیری می‌شوند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا قوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج