۴۱۳۶۳۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

حمایت فرهنگیان از وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در حمایت از فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: حال که یک فرد متخصص، متعهد، دلسوز، باتجربه، همراه و وفادار دولت از طرف ریاست محترم جمهوری برای تصدی مسئولیت خطیر آموزش و پرورشِ سراپا مشکل، معرفی شده از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هر گرایشی که دارند و به فرموده امام راحل عصاره فضایل ملت هستند، انتظار داریم با رأی اعتماد بالای خود به آقای دانش آشتیانی، امید و نشاط را در بین فرهنگیان فرهیخته کشورمان به ارمغان بیاورند.

خبرگزای ایسنا: دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در حمایت از فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: حال که یک فرد متخصص، متعهد، دلسوز، باتجربه، همراه و وفادار دولت از طرف ریاست محترم جمهوری برای تصدی مسئولیت خطیر آموزش و پرورشِ سراپا مشکل، معرفی شده از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هر گرایشی که دارند و به فرموده امام راحل عصاره فضایل ملت هستند، انتظار داریم با رأی اعتماد بالای خود به آقای دانش آشتیانی، امید و نشاط را در بین فرهنگیان فرهیخته کشورمان به ارمغان بیاورند.

فرج کمیجانی در همایش تشکل‌های فرهنگیان اظهار کرد: مجمع فرهنگیان ایران اسلامی پس از معرفی رسمی دکتر دانش آشتیانی به عنوان کاندیدای وزارت متبوع و شنیدن برنامه‌های ایشان جلسات مختلفی را برگزار کرد و برنامه‌های ارائه‌شده توسط ایشان را بررسی و طی نشست حضوری دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش بیان کردیم و با ارزیابی موشکافانه از برنامه‌های ایشان به این نتیجه رسیدیم که در این شرایط جناب آقای دکتر دانش آشتیانی بهترین شخص برای تصدی این مسئولیت خطیر است.

وی در تشریح دلایل این انتخاب، گفت: آقای دانش آشتیانی یکی از فرزندان مخلص و بی‌ادعا و پرکار انقلاب اسلامی، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ارزشی، طرفدار تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی معتقد و ملتزم به مجموعه قوانین و معیارهای جمهوری اسلامی ایران، اهل تعامل، همراه و وفادار دولت، از دوستداران واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، معتقد به جایگاه ارزشمند مجلس شورای اسلامی که همواره بر رأس امور بودن مجلس تاکید می‌کند و نمایندگان مجلس را به پیروی از امام راحل عصاره فضایل ملت می‌داند.

کمیجانی ادامه داد: دکتر دانش آشتیانی به سبب دغدغه‌های خود، انگیزه لازم و تجربیات بسیار ارزشمند در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان دارد و در بومی‌سازی آخرین دستاوردهای دانشمندان علوم تربیتی ید توانایی دارد، در مسیر رهبری و انقلاب است و آموزش و پرورش امروز هم شدیداً نیازمند تحول در عمل است نه در گفتار. در بررسی کاری و عملی ایشان می‌بینیم که مرد عمل است. تجربیات آموزشی دکتر دانش در حوزه آموزش و پرورش بیشتر از کسانی است که ادعا دارند.

وی همچنین اظهار کرد: همگی نیک می‌دانیم که عرصه ستادمحوری به پایان رسیده و الان در سطح جهان مدرسه‌محوری یک اصل مسلم است و آقای دکتر دانش در برنامه‌هایش بر مدرسه‌محوری - تمرکززدایی - مدیریت منشی بر خرد جمعی باور واقعی به فعالیت تشکل‌های معلمان را مطرح کرده و در سوابق کاری خود هم بر این نکات عمل کرده است. همچنین حمایت مجموعه تشکل‌های فرهنگیان و مدیران باسابقه آموزش و پرورش را هم دارد.

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی یکی از نیازهای ضروری آموزش و پرورش را مدیریت صحیح منابع مالی و انسانی عنوان کرد و افزود: با کنکاش در سوابق جناب دانش آشتیانی در آموزش عالی کاملاً مشخص است که ایشان در مدیریت منابع مالی و انسانی یک متخصص تمام‌عیار و دارای تجربه عملی است.

کمیجانی خاطرنشان کرد: مطالعات تطبیقی آموزش و پرورش کشورهای مختلف جهان خصوصاً کشورهای توسعه‌یافته و آشنایی با آخرین دستاودرها در محتوا و شیوه‌های تدریس و بومی‌سازی آنها مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی یکی دیگر از امتیازات بسیار ارزشمند جناب آقای دکتر دانش است که به صورت عملی در مدارس مفید سال‌هاست اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه "دانش آشتیانی با در نظر گرفتن اسناد بالادستی خصوصاً سند تحول، برنامه‌های خود را تنظیم کرده و برنامه عملی هم برای همه موارد مطرح‌شده تدوین کرده است"، گفت: آقای دانش آشتیانی که از طرف رئیس‌جمهور معرفی شده، مورد حمایت مجمع فرهنگیان و تأیید شده از طرف شخصیت محبوب این مجمع یعنی آقای دکتر محمدعلی نجفی است و تمامی تشکل‌های فعال در حوزه آموزش و پرورش از ایشان حمایت می‌کنند و همه اینها فرصت‌های ارزشمندی است که می‌تواند اجماع ملی برای حل مسائل آموزش و پرورش را رقم بزند؛ بنابراین از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به فرموده امام راحل عصاره فضایل هستند، انتظار داریم با رأی اعتماد بالای خود به دکتر آشتیانی، امید و نشاط را در بین فرهنگیان فرهیخته کشورمان به ارمغان بیاورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بابا هم کاره ای نیست.

    • بدون نام

      افت كيفيت آموزشي و پرورشي دغدغه اصلي و حتي فرعي هم نيست. البته در زد و خوردهاي سياسي به اين مسائل اشاره مي‌شود، اما دعواي اصلي بيشتر سر تقسيم غنيمتي به نام پست مديريتي است.
      اقایون خیلی خوب به اون چیزی که می خواستند رسیدند مبارک باشد بر شما این صندلیهای جدید ولی بعنوان یک فرهنگی عرض کنم خدمت آن دوستانی که پرچمدار هستند واون اینکه من و امثال بنده که فقط یک دبیر در مدرسه هستیم فریب ریا کاری و تزویر و دنیا پرستی شما نخواهیم شد شما برای تقسیم غنسمت به رییس جمهور فشار آوردید نه برای راحتی معلم

    • بدون نام

      برای فرهنگیان مناطق محروم خودرو در نظر گرفته بشه

    • بدون نام

      من که فرهنگیم مخالفم

    • بدون نام

      این از کجا دبیرکل ما فرهنگبان شد ما خبر نداریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج