۴۱۳۶۴۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هروی: کاراته را به سر منزل مقصود رساندم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: خوشحالم، امانتی که به من سپرده بودند را به خوبی به سرمنزل مقصود رساندم.

خبرگزاری فارس: تیم ملی کاراته ایران با حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان توانست در بخش انفرادی دو مدال طلا توسط (گنج زاده و مهدی زاده) و دو مدال برنز توسط ( پورشیب و آسیبابری) کسب کند که این نتیجه در تاریخ کاراته ایران برای اولین بار رقم خورده است. سعید احمدی یکی از ستاره‌های کاراته ایران است که متاسفانه با بدشانسی روبرو شد و از رسیدن به مدال این رقابت‌ها بازماند. تیم ملی فردا در بخش کومیته تیمی در بخش فینال به مصاف تیم ملی ژاپن خواهد رفت که شانس کسب مدال طلا را دارد.

شهرام هروی پس از کسب دومین مدال طلای تیم ملی کاراته توسط امیر مهدی‌زاده اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم مهدی‌زاده، گنج‌زاده،‌پورشیب، آسیابری نشان دادند بهترین ‌های دنیا هستند. فقط دلم از این می‌سوزد بازیکنی که در وزن منهای 67 کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد، 40 روز پیش در سوئیس با نتیجه 8 بر صفر مقابل سعید احمدی شکست خورده بود. واقعاً جای احمدی روی سکوی اتریش خالی است.

وی در ادامه افزود: به خدا فقط حسم در حال حاضر این است که کاراته ایران در اتریش سربلند شده است. خوشحالم از این که امانتی که به من سپرده بودند به خوبی به سرمنزل مقصود رساندم. خوشحالم از اینکه ‌مربیانی که در ایران برای بازیکنان زحمت کشیده بودند، ثمره زحمت آنها را به اتریش آوردم و به نحو احسن از آنها حراست کردم. تنها ناراحتی من از این است که احمدی و پورشیب هم می‌توانستند فینالیست شوند اما نشد.

هروی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از حسین روحانی، شهاب سلطانی، محمد حسینی، ایزدی، اشراقی، طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته، حجتی، نام‌آور، لشگری، شفیعی و همه دوستان یکه در این راه موفقیت به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. امروز کاراته ایران را به مردم دنیا معرفی کردیم. ماحصل تمام کمک دوستان این موفقیتی بود که در اتریش رقم خورد. این موفقیت را به مردم ایران و خانواده آنها تبریک می‌گویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج