۴۱۳۶۹۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۳۳)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی:

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (33)

فیلم سینمایی "پیاده روی بین دو نیمه طولانی بیلی لین" (Billy Lynn's Long Halftime Walk) که فیلم سه بعدی انگ لی اقتباس شده از رمانی از بن فونتین به همین نام است، با اکران در جشنواره فیلم نیویورک، واکنش های متفاوتی دریافت کرد. بعضی از منتقدین تصمیم لی برای فیلم کردن مطالعه یک کاراکتر با فناوری جدید را زیر سوال بردند.
بعضی دیگر به نحوه روایت داستان ایراد گرفتند. روز یازدهم نوامبر 2016 با شروع اکران این فیلم و نمایش عمومی آن در روز هجدهم نوامبر در کل آمریکا، تماشاگر باید خود درباره آن تصمیم بگیرد، ولی از آنجائیکه فقط دو سینما در آمریکا هستند که به تجهیزات نمایش فیلمی با این نوع فناوری مجهزند، بنابراین نظر عمومی درباره تکنولوژی پیشرفته آن بدست نخواهد آمد.
جو اولین ستاره تازه کار فیلم، نقش یک قهرمان جنگ را بازی می کند که داستانش از طریق فلش بک هایی در طول برنامه بین دو نیمه بازی فوتبال روز شکرگزاری روایت می شود. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به کریستن استوارت، وین دیزل، استیو مارتین، کریس تاکر و گرت هدلوند اشاره کرد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (33)
اولین فیلم وارن بیتی به عنوان نویسنده و کارگردان پس از "بول‌ورث" محصول سال 1998، یک کمدی رمانتیک با بازی لیلی کالینز در نقش هنرپیشه ای به نام مارلا مابری و الدن ارنرایک در نقش راننده هاوارد هیوز به نام فرنک فوربس است. تیم بازیگران این فیلم از هنرپیشه های معروف و توانایی مانند هیلی بنت، الک بالدوین، اد هریس، متیو برادریک، مارتین شین، آنت بنینگ، الیور پلت، کندیس برگن و استیو کوگان تشکیل شده است. فیلم سینمایی "قوانین صدق نمی کنند" (Rules Don't Apply) روز 23 نوامبر، پس از اکران نخست در جشنواره فیلم AFI در روز دهم نوامبر، روی پرده سینماها خواهد رفت.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (33)
نقدهای اولیه ای که بر فیلم ترسناک ام. نایت شیامالان بعد از فیلم "ملاقات" ساخته، تا این لحظه خوب بوده اند. در فیلم "گسستگی" (Split) که قرار است بیستم ژانویه ۲۰۱۷ اکران شود، جیمز مک اووی در نقش کوین بازی می کند، مردی که اختلال گسستگی هویتی دارد. شخصیت او تابحال کنترل شده است، ولی شخصیت بیست و چهارمش جان سه دختربچه را تهدید می کند که نقش این سه دختر را آنیا تیلور-جوی، هیلی لو ریچاردسون و جسیکا سولا بازی می کنند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (33)
خیلی ها انتظار دارند که فیلم "جکی" ساخته پابلو لارین در دسته بهترین بازیگر نقش اول زن، اسکار طلایی را از آن خود کند، ولی لارین امسال فیلم زندگی نامه ای منحصر بفرد دیگری هم به نام "نرودا" (Neruda) ساخته که به نمایندگی از کشور شیلی برای رقابت در نامزدی دسته بهترین فیلم خارجی زبان معرفی شده است. این فیلم که روز شانزدهم دسامبر 2016 در سینماهای منتخب به نمایش در می آید، ماجرای پابلو نرودای شاعر (با بازی لوئیز نِکو) در شیلی پس از جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد که بازرس پلیس سمجی (با بازی گائل گارسیا برنال) او را تعقیب می کند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (33)
شایا لابوف در فیلم جدیدش، در نقش گابریل درامر، سرباز آمریکایی که از جنگ به خانه باز می گردد و می فهمد که همسر (با بازی کیت مارا) و پسرش (چارلی شاتوِل) ناپدید شده اند، نقش آفرینی کرده است. گابریل با کمک همکارش (جی کورتنی) به جستجوی خانواده اش می پردازد. دیتو مونتیل سکان کارگردانی فیلم "مرد مرده" (Man Down) را به دست گرفته و بقیه بازیگران آن گری اولدمن و کلیفتون کالینز جی. آر. هستند و قرار است این فیلم روز دوم دسامبر 2016 در سینماهای منتخب آمریکا اکران شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (33)
در فیلم مهیج دراماتیک "بیا و منو پیدا کن" (Come and Find Me ) رابطه عاشقانه بین دیوید (آرون پُل) و کلیر (آنابل والیس) با ناپدید شدن ناگهانی کلیر به پایانی اسرارآمیز می رسد. دیوید که نمی تواند او را فراموش کند، به دنبال جواب هایی می گردد و سرنخ هایی از گذشته پنهان کلیر کشف می کند. فیلم سینمایی "بیا و منو پیدا کن" که اولین تجربه کارگردانی زک وِدون است، قرار است یازدهم نوامبر در سینماها اکران شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (33)
"سرزمین رویاها" (Dreamland) به کارگردانی رابرت شوارتزمن (برادر جیسون شوارتزمن) داستان مونتی فاگان را تعریف می کند، معلم پیانویی (جانی سیمونز) ساده لوح که در تلاش است تا به زندگی اش سر و سامان بدهد و در این میان دلباخته زن ثروتمندی با بازی ایمی لاندکر می شود. این فیلم با بازیگران دیگری مانند بورلی دانجلو، فرانکی شاو، نیک تون و شی میچل، قرار است یازدهم نوامبر در سینماهای منتخب به نمایش عمومی درآید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (33)
"خرمن تلخ" (Bitter Harvest) با نوبت اکران ۲۴ فوریه ۲۰۱۷، درام رمانتیکی درباره سیاست های نژاد براندازانه جوزف استالین علیه اوکراین در دهه سی است. مکس آیرنز نقش هنرمند جوانی را بازی می کند که به مبارزه به امید نجات عشق دوران کودکی اش ناتالکا (با بازی سامانتا بارکز) و بسیاری دیگر از گرسنگی می پیوندد. جورج مندلوک کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و دیگر بازیگران آن شامل ترنس استمپ، بری پپر و تامر حسن می شوند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (33)
اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلمهایی که قرار است ساخته شوند:

• آنطور که در ماه اوت شایعه شده بود، دونالد گلاور قرار است نقش لاندو کالریسیان را در کنار الدن ارنرایک در نقش هان سولو در فیلم جنگ ستارگانی بینام فیل لورد و کریستوفر میلر بازی کند. (منبع: Star Wars)

• تیم میلر، کارگردان فیلم "ددپول"، به خاطر اختلاف نظر بر روی خلاقیت، کارگردانی دنباله این فیلم را رها کرد. دیوید لیچ، یکی از کارگردانان فیلم "جان ویک"، به عنوان گزینه جایگزین میلر در نظر گرفته شده است. (منبع: Deadline، TheWrap و Mashable)

• جنیفر لارنس و اسکارلت جوهانسون هر دو قرار است در نقش زلدا فیتزجرالد ولی در دو پروژه جداگانه بر اساس زندگی این شخصیت اجتماعی عصر جاز، رمان‌نویس و همسر نویسنده اف. اسکات فیتزجرالد، بازی کنند. (منبع: THR)
• جک اوکانل نقش الکساندر مک‌کوئین را در فیلمی زندگی نامه ای به کارگردانی اندرو هی بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• شان لیوای که مجموعه فیلم های "شب در موزه" و اخیراً اپیزودهایی از سریال "چیزهای عجیب تر" را کارگردانی کرده، قرار است سکان فیلم اقتباسی سونی از بازی ویدئویی موفق "آنچارتد" (Uncharted) را بدست داشته باشد. (منبع: Deadline)

• ظاهراً لئوناردو دی‌کاپریو قرار است در نقش سم فیلیپس در فیلمی زندگی نامه ای بر اساس بیوگرافی "سم فیلیپس: مردی که راک اند رول را اختراع کرد" نقش آفرینی کند. (منبع: Variety)

• کریس پاین به گوگو امباثا-را، استورم رید، اوپرا وینفری، ریس ویثراسپون و میندی کیلینگ پیوست تا در فیلم سینمایی "چروکی در زمان" (A Wrinkle in Time) ساخته ایوا دوورنی بازی کند. (منبع: Variety)

• ماتئو گارونه قرار است فیلم اقتباسی جدیدی از داستان "پینوکیو" اثر کارلو کولودی با تونی سِرویلو در نقش پدر ژِپتو را کارگردانی نماید. (منبع: Variety)

• آیس کیوب و توماس کِیل، کارگردان برنده تونی فیلم "همیلتون"، در حال کار بر روی نسخه موزیکال معاصری از داستان "الیور توئیست" (Oliver Twist) اثر چارلز دیکنز هستند. (منبع: THR)

• جاستین چَدویک فیلم "خانم و پاندا" (Lady and the Panda) فیلمی زندگی نامه ای درباره روث هارکنس، اولین فردی که یک پاندا از چین به آمریکا برد، را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• کوین هارت در حال مذاکره برای بازی در نقش بابا نوئل در فیلم کمدی خانوادگی "سر خوردن روی برف" (Dashing Through the Snow) محصول کمپانی دیزنی است. (منبع: THR)

• چارلی هانام و لئا سیدو قرار است در فیلم "زوئی" (Zoe) به کارگردانی دریک دورموس همبازی شوند. (منبع: THR)

• نت وولف و الکساندر اسکارزگارد در فیلم بلند اقتباسی دن کراوس از مستند "تیم قتل" (The Kill Team) ساخته کراوس، نقش آفرینی خواهند کرد. (منبع: Variety)

• مایکل شین، لوک ویلسون و جنا فیشر به بن استیلر و آستین ایبرامز پیوستند تا در کمدی "وضعیت برد" (Brad's Status) به نویسندگی و کارگردانی مایک وایت ایفای نقش کنند. (منبع: THR)

• جرارد باتلر در فیلم "فرشته سقوط کرده است" (Angel Has Fallen) دنباله ای بر فیلم های "المپیوس سقوط کرده است" و "لندن سقوط کرده است" درباره هواپیمای ایر فورس وان بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• فیلم "ذره خدا" (God Particle) با نقش آفرینی دیوید اویلوو، گوگو امباثا-را، زی‌یی ژانگ، الیزابت دبیکی، دنیل بروهل و کریس اوداود، با نوبت اکران 24 فوریه 2017، سومین فیلم "کلاورفیلد" خواهد بود، ولی اولین فیلمی است که در فضا رخ می دهد. (منبع: TheWrap)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج