۴۱۳۷۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مونتلا: انتظارات از میلان بالاتر رفته است

میلان پس از شکستی که مقابل جنوا متحمل شد باید در روز یکشنبه به مصاف پسکارا برود.

وبسایت نود: میلان پس از شکستی که مقابل جنوا متحمل شد باید در روز یکشنبه به مصاف پسکارا برود. وینچنزو مونتلا با اعلام این موضوع که عملکرد خوب میلان باعث بالاتر رفتن انتظارات از این تیم شده است از عملکرد بازیکنانش تقدیر کرد. بازیکنان جوان میلان نمایش‌های خیره کننده ای در این فصل داشته اند، دوناروما، رومانیولی و لوکاتلی در ترکیب روسونری‌ها عملکرد درخشانی داشتند و اوج این نمایش به دیدار ابتدای هفته گذشته در مقابل یوونتوس باز می‌گردد که میلان موفق شد قهرمان فصل گذشته و صدر نشین فعلی را با شکست بدرقه کند. هرچند که پس از آن پیروزی، شکست ۳-۰ مقابل جنوا این تیم را از کورس قهرمانی دور کرد. در آن دیدار پالتا به دلیل تکل خشنی که رفت با کارت قرمز مواجه شد تا میلان با سختی بیشتری روبرو شود. با این حال روسونری‌ها باید روز یکشنبه به مصاف پسکارا بروند، مونتلا ضمن ابراز این موضوع که بازیکنانش مشتاق هستند تا با ارائه دیداری زیبا نمایش ضعیف میانه هفته گذشته را به دست فراموشی بسپارند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت:

انتظارات از ما افزایش یافته است و این موضوع باعث افتخار ما می‌باشد چراکه نشان دهنده عملکرد خوب ما می‌باشد. می‌دانستیم که مقابل جنوا نبرد سختی پیش رو داریم اما حتی فکر شکست خوردن آن هم با این نتیجه را نمی‌کردیم.

در حالی که پسکارا در این فصل تنها یکبار موفق به پیروزی شده است با این حال مونتلا آنان را حریفی دشوار برای شاگردانش عنوان کرد، او در ادامه افزود:

صادقانه بگویم تعداد زیادی از بازی‌های پسکارا را تماشا کرده‌ام، آن‌ها بازی زیبایی به نمایش می‌گذارند، بنابراین باید با تمرکز کافی مقابل آن‌ها به میدان برویم. اجازه اشتباه در این دیدار را نخواهیم داشت و باید تمام تمرکزمان را معطوف به دیدار مقابل پسکارا کنیم. احساس می‌کنم عاملی که باعث قدرتمند تر شدن میلان در این فصل شده است بازیکنانی هستند که برای ما به میدان می‌روند، لاپادولا یکی از این بازیکنان است، بازیکنانی که در اختیار داریم کمک بزرگی به ما می‌کنند. جانلوکا گومز به اندازه کافی با ما هماهنگ شده است و درک بهتری از نحوه حرکت ما - که تفاوت زیادی با نحوه حرکت بازیکنان در آمریکای جنوبی دارد - در زمین دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج