۴۱۳۸۰۴
۴۸ نظر
۵۰۱۰
۴۸ نظر
۵۰۱۰
پ

ترویج کوروش، راهبرد شیطان در انتخابات آینده

انجام اقدامات ايجابي با تئوريزه کردن و ترويج اسلام امريکايي با عنوان جديد «اسلام رحماني و صلح‌طلب و ضدخشونت» (انتقال از حوزه نفرت از اسلام امريکايي به حوزه دوست داشتن اسلام امريکايي با تغيير نام آن) به عنوان نسخه مورد پذيرش نظام بين‌المللي. استکبار جهاني طي سال‌هاي گذشته در اکثر کشورهاي جهان، به ويژه در کشورهاي اسلامي

عبدالله متولیان در روزنامه جوان نوشت: با روي کار آمدن بني‌اميه در صدر اسلام شاهد پيدايش و ظهور يک رويکرد انحرافي و جعلي به دين مبين اسلام و تقابل اسلام اموي در برابر اسلام ناب محمدي و علوي بوده‌ايم. اين جريان انحرافي در طول تاريخ پرفراز و نشيب اسلام در خدمت کاخ‌نشيني، اشرافي‌گري و صاحبان زر و زور و تزوير، ظالمان و مستکبران و منادي ظلم‌پذيري طبقه مظلوم و مستضعف جامعه بوده و در هر دوره از تاريخ با پوست‌اندازي نامي جديد براي خود اختيار کرده است.

با ظهور انقلاب اسلامي در ايران، اسلام پهلوي که نسخه به روز شده‌ اسلام اموي بود، توسط حضرت امام خميني(ره) تحت عنوان اسلام امريکايي و در تقابل با اسلام ناب محمدي ناميده و مطرح شد. تقابل اسلام ناب محمدي با اسلام امريکايي و گسترش موج بيداري ناشي از انقلاب اسلامي در جهان اسلام، مهندسي ظالمانه نظام سلطه و امريکايي‌ها را به وحشت انداخته و به چاره‌جويي واداشت. نظام سلطه در سه دهه گذشته براي غلبه بر امواج انقلاب اسلامي و تغيير نگاه افکار عمومي در باره اسلام امريکايي، نسبت به مهندسي و ايجاد دو نگاه و ديدگاه در باره اسلام اقدام نموده است:

۱- انجام اقدامات سلبي با ترويج تروريسم هدايت شده و منسوب به اسلام همراه با راه‌اندازي پروپاگانداي اسلام‌هراسي و ايجاد گروه‌ها و جريانات تکفيري و خشونت‌طلب نظير القاعده، طالبان، جبهه النصره و داعش و انتساب اين گروه‌ها به اسلام انقلابي و تفکر ظلم‌ستيز حضرت امام خميني(ره) به طوري که افکار عمومي جهاني هرگونه خشونت‌طلبي و تروريسم را متأثر از انديشه انقلابي حضرت امام خميني(ره) بداند (انتقال از حوزه عشق به اسلام امام خميني به حوزه نفرت از اسلام خشونت‌طلب).

۲- انجام اقدامات ايجابي با تئوريزه کردن و ترويج اسلام امريکايي با عنوان جديد «اسلام رحماني و صلح‌طلب و ضدخشونت» (انتقال از حوزه نفرت از اسلام امريکايي به حوزه دوست داشتن اسلام امريکايي با تغيير نام آن) به عنوان نسخه مورد پذيرش نظام بين‌المللي.
استکبار جهاني طي سال‌هاي گذشته در اکثر کشورهاي جهان، به ويژه در کشورهاي اسلامي، نسبت به تغيير ميل عمومي و انتساب خشونت‌طلبي به انقلاب اسلامي ايران و امام خميني(ره) و کنترل امواج بيداري اسلامي اقدام نموده و متأسفانه در داخل کشور انقلابي ايران نيز موفق به يارگيري در حوزه اسلام امريکايي موسوم به «اسلام رحماني» شده است.
دستاويز و تئوري مورد استفاده طرفداران اسلام غربگرا و غيرانقلابي (اسلام رحماني) براي جلب نظر مردم و اخذ موافقت آنان براي تغيير راهبردهاي زيربنايي اسلام انقلابي، ايجاد و ترويج دوگانه امريکايي «انقلاب، رفاه» است. اين جريان انحرافي و وابسته به غرب با مغالطه و جفاي آشکار به انديشه‌هاي ناب حضرت امام خميني‌(ره)، نگاه انقلابي را نقطه مقابل معيشت و رفاه معرفي و تبليغ کرده و هم‌اکنون درصدد بهره‌گيري از اين مغالطه در انتخابات رياست جمهوري سال آينده است.

جريان غربگرا و غيرانقلابي و طراحان و معتقدان به دوگانه «انقلاب، رفاه» استفاده از مدل به کارگيري شده در انتخابات سال ۹۲ (هسته‌اي، معيشت) را به عنوان الگوي کارآمد براي فريب افکار عمومي و جلب‌نظر و رأي آنان برگزيده است.
يادآوري مي‌گردد که در انتخابات رياست جمهوري سال ۹۲ برخلاف راهبرد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مبني بر عدم مذاکره با شيطان بزرگ و احمقانه و خائنانه دانستن هرگونه مذاکره با امريکا، تحت تأثير شرايط بد اقتصادي با راه‌اندازي دوگانه «هسته‌اي، اقتصاد» موضوع ضرورت مذاکره با امريکا به منظور لغو و رفع تحريم‌ها و گشايش‌هاي اقتصاد به مطالبه ملي و عمومي تبديل شده و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با انتخاب «نرمش قهرمانانه» راهبرد خود را تغيير داد و به اين ترتيب مانع از دوقطبي سازي‌هاي جعلي شده و به تدريج باور مردم نسبت به فريبکاري و غيرقابل اعتماد بودن غرب به ويژه شيطان اکبر و طاغوت اعظم تقويت گرديد.
هم‌اينک جريان انحرافي غربگرا و غيرانقلابي ضمن تلاش براي تحريف انديشه‌هاي ناب حضرت امام به دنبال تثبيت و تبديل دوگانه مغالطه‌گون «انقلاب، رفاه» به مطالبه ملي و عمومي و مجبور کردن نظام به عقب‌نشيني و تمکين در برابر خواست مردم است و ناگفته پيداست که در صورت موفقيت آنان، نظام ناچار به انتخاب مرحله پاياني «نرمش قهرمانانه» خواهد بود و دومينوي تقويت غربگرايي و فاصله گرفتن از اصول انقلاب را پاياني جز استحاله کامل نظام نخواهد بود.
قرائن و شواهد نشان مي‌دهد که مناديان و مروجان دوگانه خطرناک و مهلک امريکايي «انقلاب، رفاه» از تمام ظرفيت‌هاي خود در قالب پسابرجام براي موفقيت طرح، بهره‌گيري کرده و به دنبال انجام مرحله به مرحله اقدامات زير تا زمان انتخابات رياست جمهوري سال آينده هستند:

۱ - افزايش و تشديد فشارهاي اقتصادي مضاعف بر مردم همراه با دادن آدرس عوضي در باره علت فشارهاي اقتصادي به عنوان معلول نگاه انقلابي.
۲ - تحقير روحي رواني مردم با مانور تجمل به عنوان مکمل توطئه کثيف فشار و تنگي روز افزون بر مردم.
۳ - ايجاد موج تنفر از انقلاب اسلامي و اسلام انقلابي با راه‌اندازي دوگانه «ايران، اسلام» و ترويج بازگشت به ايراني بودن و تقديس کورش
۴ - بزرگنمايي مشکلات اقتصادي کشور به عنوان معلول نگاه انقلابي معطوف به ضرورت همکاري با
FATF
۵ - مقصر معرفي کردن نهادهاي نظامي و به ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان مانع جدي در مسير لغو تحريم‌ها با آزمايش‌هاي موشکي و برگزاري مانورهاي نظامي و برخورد با عوامل نظامي امريکا در خليج فارس با راه‌اندازي دوگانه «اقتدار، معيشت».
۶ - تبليغ مستمر در جهت ضرورت مذاکره همه‌جانبه با امريکا به عنوان تنها کليد حل مشکلات کشور.
۷ - تطهير امريکا و تحقير نگاه انقلابي و شعار مرگ بر امريکا به عنوان مانع اصلي پيشرفت ايران و تبديل امريکا از دشمن به رقيب و صاحب حق و منفعت.
۸ - راه‌اندازي دوگانه «اقتدار، رفاه» به عنوان مکمل دوگانه «انقلاب، رفاه» با هدف انقطاع رابطه ايران با محور و جبهه مقاومت.
۹ - تبديل دوگانه «انقلاب، رفاه» به گفتمان عمومي در بين اقشار و صنوف به ويژه نخبگان و جريان دانشجويي.
۱۰ - استفاده از ظرفيت شبکه‌هاي اجتماعي و مجازي به منظور فراگير کردن گفتمان جعلي و دروغين «انقلاب، رفاه».
۱۱ - فراخوان مردم براي رأي دادن به گفتمان مزبور و تبديل آن به مطالبه ملي و عمومي و در نهايت تحميل مذاکره و تعامل با شيطان بزرگ در همه زمينه‌ها.
جريان غربگرا و غيرانقلابي درصدد است با توجيه کارشکني و فريبکاري امريکا و ناکامي‌هاي پسابرجامي، همه مشکلات را به گردن انقلاب و نگاه انقلابي انداخته و تنها راه گشايش در امور مملکت را بازگشت از راه رفته و پشت کردن به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي معرفي کند.
اين جريان خطرناک و بنيان کن به صورت چراغ خاموش و در پناه دهها موضوع غيراصلي و ايذايي در حال برنامه‌ريزي است تا به مردم القا کند که اگر مشکلي هست به خاطر انقلاب است، اگر معيشت مردم گره خورده، اگر آموزش ما مشکل دارد، اگر کارخانجات کشور تعطيل شده، اگر اقتصاد فلج شده و... همه و همه به خاطر انقلاب و پايبندي به تفکر انقلابي است.
ناگفته پيداست که چنانچه اين دوگانه به سرانجام مورد نظر طراحان برسد شعاع آسيب‌پذيري‌هاي آن به تحريف انقلاب و امام، تغيير ميل و باور مردم، آسيب ديدن محور مقاومت، کم شدن فشار از رژيم صهيونيستي و در يک کلمه تکميل پروژه استحاله نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خواهد رسيد.
لذا بر آحاد انديشمندان، صاحب‌نظران، اصحاب رسانه، جناح‌هاي سياسي، دولتمردان و به ويژه شخص رئيس‌جمهور محترم لازم و واجب است که درک حساسيت موضوع نسبت به خنثي‌سازي توطئه امريکايي مذکور اقدام نمايند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا بعضی ها چه هنرمندانه کوروش رو با FATF و برجام و رفاه و اقتصاد پیوند دادن.ماشااله به این قدرت ذهن و قدرت پیوند.منتظر پیوندهای دیگر هستیم

    • بدون نام

      چه اصراری به بازنویسی نوشته های بی سر و ته است؟ اگر کسی به این روزنامه و نویسنده ش علاقه داشته باشد آنرا تهیه می کند و می خواند.

    • بیطرف

      من نمیدونم این آقا کیه وازکجااین همه توانائی وزبان بازی رادرس گرفته . لازم است ایشان بدانند که همانگونه که امام حسین ونهضت عاشوراراکسی تاکنون نتوانسته خاموش کند نهضت امام خمینی راهم بلاتشبیه هیچکس نمیتواندسست کندلذاجنابعالی نیازی نیست برای مردم واعتقاداتشان نگران باشیدوبه اصالت آنهاونیاکانشان برچسب بزنید. ....لذااین مغلطه های سیاسی والفاظ بدردخودتان وحامیان طردشده میخوردوسرتان توکاردین واصالت مردم نرود. شنیدیدصلاح مملکت خویش خسروان دانند .

    • ترسو

      واقعا اگر امريكائي نبود ، چي ميگفتين و تقصير كي مي انداختين ؟!

    • بدون نام

      کاری نداره بجای اینکه در مورد دسیسه دشمن کلی فکر کنید و نظر بدید از این طرف بوم بیوفتید اجازه بدید خود مردم که شکر خدا درک و فهم و عقل و شعور دارند خوب و بد را از تشخیص میدن خودشون تصمیم نهایی بگیرند. دشمن بی زحمت شرایط مطلوب جهت جامعه را فراهم کنید.

    • امیرخانی

      استاد متولیان عزیز با عرض ادب و احترام لازم است چند نکته را یاد اور شوم
      اکثریت ملت دنیا امام عزیز و شریف انقلاب ایران اسلامی را می شناسن و به این نکته اگاهند که طالبان و داعش........‌‌زائیده افکار وهابیت سعودی می باشد
      ملت بزرگ و اگاه ایران عزیزان سپاه را پاسداران وطن ،خانه و ناموسشان در برابر غارتگران اهریمن می دادنند عزت سپاه پاسداران عزت ایران عزیز پس اینگونه فکر نکن کسی در مورد این عزیزان و دست اوردهایشان فکر مسموم داشته باشد
      نکته بعدی اینکه من به عنوان یک جوان ایرانی شیعه سرور و اقای تمام مردان هستی علی (ع)هستم من به داشتن همچین مذهبی که پیشوایانش از بهترین خلق خدا می باشند هیچ موقه فکر هیچ مذهب دیگه ای را نمی کنم من امام زمان عزیز و بزرگوار خود رها نمی کنم که بخام به دینی گرایش پیدا کنم که پیشوایش کوروش هست
      ...
      شما با این مطالب بیشتر باعث دو قطبی شدن مردم می گردید این مطالب شما به صلاح کشور نیست در ضمن مردم انقدر اگاهی دارن که خوب و بد را از هم تشخیص بدن

    • بدون نام

      این حرفهای قلمبه سولمبه چی این گفته بعدشم حد و اندازه خودتو بفهم کوروش پدر همه ما ایرانیاست هر چقدر هم بخواید تخریب کنید در دل ما بیشتر جا پیدا میکنه امثال شما در این کشور جایی ندارید ...

    • حمید

      بالاخره تو این همه نوشته متوجه ربط این دو موضوع نشدم حالا دیگه براتوجیه اشتباهاتشون طرح تئوری توطئه روازامریکابه سمت پدر ایران گرداندنداحیانااگه اینم کارگرنیافتادبه خداواین خاک پاک گیرمیدندبابابریدخودتونودرست کنید

    • سردار ایرانی

      به نظرام به اسم کوروش که معلوم نیست چه کسی بوده و کجا دفن شده رو با یک دین کاریزماتیک و ناب شیعه مقایسه کرد،تابحال آیا این شیعه نبوده که باعث جذب آدم های بسیاری تو دنیای مدرنیته شده و یا باستان ایران،همه ما میدونیم هر ملت و کشوری یک فاتح قدرتمند داشته که به اون افتخار کنه،از اسکندر بگیر تا چنگیز،و اینم بگم اگه بعضی ها دل به لوح کوروش بستن که پر از حرفای خوبه نباید فراموش کنند که کتاب زبور و عدالت حضرت سلیمان سیصد سال قبل از کوروش وجود داشته و بر خلاف لوحی که نمیدونیم آیا ترجمه اش درسته یا نه این زبور داود نبی پر از حکمت ها و درسهای انسانیته،،،،،آقای زیباکلام وحرف خوبی زدند،ایشون گفتن ما ایرانی ها نژاد پرستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو سردار ایرانی نیستی. سردار بیگانه ای که کوروش رو نمیشناسی

      • بدون نام

        یعنی واقعا تو نمی تونی بین ملیت و مذهبت آشتی برقرار کنی؟ آخه چجور سرداری هستی. ولی باور کن من هیچ مشکلی با دین و تاریخ ایرانیم ندارم

    • بدون نام

      همانطور که از متن پیداست، نویسنده محترم فقط تاریخ را از زمان امویان به بعد مطالعه نموده وتفسیر به رای میکنند. همانطور که نمیدانی درقرآن از کورش بزرگ بنام ذوالقرنین نام برده شده،و ایشان از جمله پیامبرانی بودند که در امر رسالت خویش کاملا موفق عمل کردند. مگرنه اینکه پیامبران از سوی خدا رسالت به راهنمایی جامعه وایجاد مساوات وبرابری ونجات ملت از جهل و...داشتند، پس کورش بزرگ هزارودویست سال قبل از آن تاریخی که شمامطالعه کردید این رسالت را تمام وکمال انچام دادند.

    • علی

      سلام باید بپذیرید که متولیان درارائه یک الگوی مناسب که منطبق بادین مبین اسلام بوده باشد عاجز ماندن وهمین امرباعث گردیده که مردم بسمت دیگرادیان گذشته که باحال روز جامعه کنونی فاصله خیلی زیادی دارد سوق پیداه کنند،بجای ارائه. این مطالب بی ارزش وقیاس با حاکمان گذشته به این فکرباشید که تجمع مردم دریک مکان حاوی چه پیامی است ،کجای کارایراد دارد،بس هرچیزی رابه شیطان،دشمن،انتخابات نسبت ندهید،اگرهرجاشاهد ناهنجاری بودید بدانید این ناهنجاری حاصل خطاوقصور دراعمالمان بوده.پس چاره کار اصلاح درعملکرده مان است،تا شاهد پراکندگی مردم نگردیم.

    • مهدی

      شما رو به حضرت محمد قسم شما رو به علی پسر ابی‌طالب قسم دست از تخریب کوروش بزرگ جد بزرگ ما بردارید...

    • بدون نام

      کورش ذوالقرنیین واقعیت وافتخار ایران زمین است وبایستی ارامگاهش زیارت شود

    • بدون نام

      اینا از کوروش بزرگ میترسند

    • حمید

      آقای به اصطلاح سردارایرانی ... خوب میدونی کورش کیه و کجا خاکه و اگه نمیدونی بدون اگه کورش نبودایرانیم نبود ... از ملت و تاریخ ایران خجالت بکش .

    • ایرانی

      تاریخ نشون داده که هر رهبر شجایی مانند کوروش کبیر باعث وحدت ان کشور میشه . این آقای متولیان به تاریخ مراجعه کند و دنیا رو سیاه و سفید نبیند و برای مردم ایران تفسیر پوشالی نکنند .

    • بدون نام

      سردار ایرانی ... دها هزار کتیبه گلی که همه آنها را صدها پروفسور تاریخدان تی تحقیقات بسیار زیاد پی بردند که کشور ایران چه عظمت و بزرگی داشته چه در عدل و داد و چه در قدرت و شکوه. ایران امپراتوری داشته میفهمی یعنی چی?داری عملاً به مردم ایران توهین میکنی با نوشتن اینکه ایرانیها نژاد پرست هستند.تمام کشورها دنیا به گذشته ننگین خودشون افتخار میکنند حتی بعضی از کشورها به چنگیزخان مغول که یکی از خونخوارترین افراد بوده در حد شاه روم کاناگولا بوده افتخار میکنند و هر سال براش جشن و یاد بود برگزار میکنندولی ما نباید به پدرمون کوروش بزرگ که از عدل و داد حرف اول را میزده افتخار کنیم?

    • بدون نام

      کوروش ذوالقرنین افتخاربزرگ ایران زمین است این احترامی هم که ایرانیان در دنیا دارند از جد بزرگشون کوروش کبیره مردم خودشون خوب وبد را از هم تشخیص میدهند ایرانیان به اجدادشون افتخار میکنند با این حرفها هه سست نمیشوند لازم به نوشتن این همه متن نبوددرضمن همه میدانند بنیاد داعش از عربستانه

    • قطره ای از ایران

      آقای سردار ( ایرانی ) چطور جرات میکنی در مور کورش بزرگ و منشور ی که زیباترین گفارو داره ایجوری صحبت کنی . چطور منشور پاکی ، راستی و درستی رو دروغ میخونی ولی کتابی که به گفته ی شما سیصدسال قبل بوده را درست و سالم میدونی ‌ .

    • مینو

      کورش پادشاه ظالم و خون خوار که بت پرست بود.
      درود بر نویسنده این خبر و اخبار داغ

    • ناشناس

      درود بر کوروش بزرگ

    • بدون نام

      چرا گزینشی ثبت میکنید

    • میثم

      کوروش به عنوان سمبل حاکم خوب و نشانی از گذشته بزرگ روز به روز محبوب تر خواهد شد

    • بدون نام

      اینم یه داستان تازه س واسه پرت کردن حواس مردم از چیزای اصلی و مسائل مهم جامعه

    • علی رجایی

      باعرض سلام وادب واحترام حضورهمه کاربران عزیز که لطف فرمودید وهرکس به فراخورحال خودمتنی راانتشارداده ایدبهوش باشید که نویسنده این مقاله دربند۳ نوشته اند که بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی واسلام ناب محمدی میتواندیکی از ازدلایلش رفتن بسوی تاریخ کورش باشدکه باید بایشان تذکر دادکه بدبین شدن مردم به انقلاب اسلامی بزرگترین دلیلش امثال اشخاص همانند شماها هستندوشماکورخوانده ایدکه بانوشتن این جملات بی پایه بتوانید مردم رانسبت به انقلاب وامام ره ورهبری عزیزدلسرد کنیدحنایتان پیش مردم رنگی ندارد. دومااینکه ازقول یک سردار ایرانی چنین تیتری زده شده جای تامل داردمطمیناسرداران محترم کشورایران زمین به نیاکانشان افتخار میکنند واین تیتر فقط میتواندازطرف کسی باشدکه حتی معنی کلمه سرداررانمیداندوالسلام

    • بدون نام

      اون کسی که گفته کوروش وجود نداره،خوب اخه منشور کوروش ماله کیه!!!!!!!!یکم فکر خوب چیزیه.کله جهان و جهانیان کوروش رو به عنوانی فردی یکتا پرست و صلح جو میشناسن وهمه اون رو به عنوان پادشاهی دادگر قبول دارن،اونوقت یه عده تو این کشور دارن به تاریخه خودشون پشته پا میزنن،واقعا متاسفم.ولی اینو بدونین که تا ایران و ایرانی هست نام کوروش بزرگ هم زنده می ماند.

    • بدون نام

      برترین ها،لطفا دیگه از این روزنامه ها خبر نذارین.باعث ریزش مخاطب شما میشه.از ما گفتن

      پاسخ ها

      • سلی

        ایوووووووووول

    • بدون نام

      فرزندان كوروش اگه مي خواين اين تاريخ و فرهنگ رو حفظ كنيد خواهشا پاسدار زبان و خطش باشيد. حجم غلط هاي نوشتاري تو نظرات وحشتناكه، ملتي كه زبان و خطش تحريف شد فرهنگ و تاريخش هم رو به زوال ميره پس بيخودي فرياد واكوروشا سر نديد وقتي اهميت زبان فارسي و نوشتار داره روز به روز براتون كمرنگ ميشه!

    • بدون نام

      دو گانه ایران اسلام را همین شماها میسازید یکی مثل نویسنده روزنامه جوان یا حامد زمانی با توهینی که به کوروش کبیر کرد
      و مطمئن باشید در این دوگانه سازی شما سود نمیکنید.

    • بدون نام

      کوروش فقط یک توهم است همین

    • بدون نام

      اختلاس ها چی شد؟

    • رها

      بابا یه سد ابی بزینید شما که بلدید

    • بدون نام

      کوروش همچنان محبوب

    • خشیار شاه

      کوروش بزرگ مرد یگانه ایران زمین بود واقعا متأسف هستم ....

    • داود

      آقای متولیان با این مقالت ....

    • ارمین

      خخخخخخخ کورش بت پرست باباول کنیداین کورشو

    • رضا

      کورش انسان بزرگی است ولی افرادی که اطراف مقبره کورش تجمع کرده بودند و باعث اغتشاش می شوند اگر کورش هم حاکم آنها شود بر علیه کورش هم شورش می کنند.

    • بی نام

      چرا هر چیزی رو سیاسی میکنید چرا هر چیزی رو به دشمن ربط میدید .یاد بگیریم به باورها و اعتقادات همدیگه احترام بذاریم دلیل نداره چون به کوروش بزرگ احترام میگذاریم دینمان را زیر سوال ببریم من عاشقانه دین اسلام پیامبرم وقرآن را دوست دارم ومیپرستم اما برای تاریخ کشورم و کوروش بزرگ احترام زیادی قائلم چون من یک ایرانیم . آقای متولیان قدرت تخیل بالایی دارن

    • جابر

      زنده باد ایران. زنده باد کوروش. زنده باد شیعه. همه در کنار هم. اشکال نداره.

    • عیسی

      زنده باد ذوالقرنین

    • بدون نام

      بابا بیا برو همین قرآنتونو بخون تا بفهمی چقدر وحشیانه و با بی عدالتی با مخالفنش برخورد میکنه و صریحا از برده داری و کنیز گرفتن و پر از فرهنگ عرب جاهلی . در حالی که کورش کاملا با این قبیل کارها مخالفه .

    • بدون نام

      زنده با فاتح بی نظیر تاریخ کورش بزرگ

    • احمد

      کورش بت پرست و خونخوار ساخته پهلوی خبیث

    • بدون نام

      احمد توهین نکن بچه. برو چهارتا کتاب بخون یک چیزی حالیت بشه حداقل .بهتره اول سواد یاد بگیری بعد درباره کوروش بزرگ حرف بزنی

    • بدون نام

      واین اثالت وتمدن ملت ایران هست که به دنیا و دولتها اثر میذاره کاری نداره کی به ایران حکومت میکنه راه خودش میره مثلا تقویم سال 97 هفت آبان نام گذاری شده این مردم اسالت دارن هر سختی تحمل میکنن برید تقویم نگاه کنید هفت آبان به نام کورش ثبت رسانه تلوزیونم دارن از بزرگی گورش میگن چه شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج