۴۱۳۸۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اعلام برگزیدگان بیست و پنجمین دوره جوایز بریتانیا

بفتای لس آنجلس از آنگ لی و جودی فاستر تقدیر کرد

برگزارکنندگان بیست‌وپنجمین مراسم اهدای جوایز بریتانیا (وابسته به آکادمی هنرهای تلویزیونی و سینمایی بریتانیا در لس‌آنجلس) از سینماگران سرشناسی همچون آنگ لی، جودی فاستر، ساموئل ال. جکسن، فلیسیتی جونز و ایون مک‌گرگور تقدیر کردند.

وب‌سایت آی ‌سینما: برگزارکنندگان بیست‌وپنجمین مراسم اهدای جوایز بریتانیا (وابسته به آکادمی هنرهای تلویزیونی و سینمایی بریتانیا در لس‌آنجلس) از سینماگران سرشناسی همچون آنگ لی، جودی فاستر، ساموئل ال. جکسن، فلیسیتی جونز و ایون مک‌گرگور تقدیر کردند.
بفتای لس آنجلس از آنگ لی و جودی فاستر تقدیر کرد

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، در جریان مراسمی که شب گذشته (جمعه) با اجرای داک براون کمدین و خواننده رپ بریتانیایی - بدون پخش تلویزیونی - در بورلی هیلتن لس آنجلس برگزار شد، آنگ لی فیلمساز امریکایی تایوانی‌تبار به عنوان بهترین کارگردان دوره بیست و پنجم جایزه «جان شلسینجر» بریتانیا را دریافت کرد. لی با ساخت فیلم جسورانه «پیاده‌روی طولانی و نیمه‌وقت بیلی لین» که از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز سینما بهره برده، از شانس‌های اسکار ۲۰۱۷ به شمار می‌رود.

جیک جیلنهال بازیگر فیلم «کوهستان بروک‌بک» که برای اهدای جایزه لی روی صحنه آمده بود، در سخنرانی خود از هیث لجر بازیگر فقید نقش «جوکر» در سه‌گانه «بتمن» و دیگر بازیگر «کوهستان بروک‌بک» یاد کرد. او همچنین، از فیلم اقتباسی «عقل و احساس»ِ لی به عنوان یکی از انگلیسی‌ترین فیلم‌های سینما یاد کرد.

همچنین، ایون مک‌گرگور بازیگر و کارگردان اسکاتلندی برای ساخت درام جنایی «American Pastoral» جایزه بشردوستی بریتانیا را از سوی بفتای لس آنجلس دریافت کرد.

در ادامه مراسم دیشب، از فلیسیتی جونز بازیگر نامزد اسکار که فیلم «یک‌نفر سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» را در نوبت اکران دارد، با اهدای جایزه بریتانیا به عنوان هنرمند بریتانیایی سال تقدیر شد. ساموئل ال. جکسن بازیگر باسابقه امریکایی نیز به پاس خدمت جهانی به صنعت سرگرمی، جایزه «آلبرت آر. بروکلی» بریتانیا را با خود به خانه برد.

به‌علاوه، جودی فاستر بازیگری که با ایفای نقش در فیلم «راننده تاکسی»ِ مارتین اسکورسیزی وارد دنیای سینما شد، به عنوان سینماگر برتر سال جایزه «استنلی کوبریک» بریتانیا را از دستان جنیفر لارنس بازیگر برنده اسکار دریافت کرد.

جایزه «چارلی چاپلین» نیز به ریکی جرویس بازیگر، تهیه‌کننده و کمدین انگلیسی به عنوان کمدین برتر رسید. تام هنکس، بری لارسن و کریستوفر گست از دیگر چهره‌های سرشناس مراسم شب گذشته بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج