۴۱۳۹۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شجاعیان: کارم در تیم ملی سخت است

هافبک تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش در بازی های گذشته اسیر بدشانسی شده است.

ورزش‌سه: تیم فوتبال گسترش فولاد در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی شکست خورد تا شرایط برای این تیم سخت تر از گذشته شود. داریوش شجاعیان، هافبک ملی پوش گسترش فولاد در این مسابقه دچار آسیب دیدگی شد اما مشکل خاصی ندارد.

شجاعیان درباره بازی اخیر تیمش، دیدار حذفی با مس رفسنجان، شانس برای دعوت به تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

حقمان باخت نبود

می‌دانستیم بازی سختی با تراکتورسازی داریم. با این حال عملکرد بدی نداشتیم. توانستیم توپ را به خوبی روی زمین به حرکت در بیاوریم اما متاسفانه شکست خوردیم. حق ما در این بازی باخت نبود ولی این اتفاق افتاد.

بازیکن تراکتور روی من خطا کرد

در صحنه گل اول بازیکن تراکتورسازی روی من خطا کرد؛ جالب اینکه داور به سود آنها آوانتاژ داد که در نوع خود عجیب بود. تراکتورسازی موقعیت چندانی نداشت اما استفاده کرد و ما از فرصت هایمان استفاده نکردیم. به هر حال نشد که نتیجه بهتری بگیریم.

اسیر بدشانسی می شویم

تیم ما اسیر بدشانسی ها می شود. گسترش فولاد فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارد اما در زدن ضربات آخر بی دقت هستیم. باید بتوانیم در آینده شرایط بهتری را رقم بزنیم و در جدول لیگ بالا بیاییم. شک نکنید اوضاع گسترش فولاد بهتر می شود و از جایگاهی که حقمان نیست، فراتر می رویم.

مصدوم نیستم

در جریان بازی با تراکتورسازی دچار مصدومیت از ناحیه لگن شدم اما مشکل خاصی ندارم. برای اینکه مصدومیتم تشدید نشود، تعویض شدم اما الان شرایط خوبی دارم و می توانم تمرین کنم. امیدوارم برای تیمم مفید باشم.

کار سختی برای بازی در تیم ملی دارم

در پستی که من بازی می کنم بازیکنان خوبی در تیم ملی حضور دارند. با این شرایط کار سختی برای حضور در اردوهای تیم ملی دارم امانهایت تلاشم را می کنم تا دوباره نظر کی روش را جلب کنم. اگر در لیست کی روش برای بازی با سوریه باشم، هر کاری می کنم تا بتوانم برای تیم مفید باشم و اگر هم دعوت نشوم، برای تیم کشورم آرزوی موفقیت می کنم.

عشوری با قدرت برمی گردد

برای سینا عشوری واقعا ناراحت شدم. سینا بازیکن باانگیزه ای است و کاش چنین مصدومیتی برایش پیش نمی آمد. با این حال شک ندارم او با تلاش زیاد به فوتبال برمی گردد و به همان بازیکنی تبدیل می شود که همه انتظار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج