۴۱۳۹۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

امیرسلیمانی: تلویزیون را این روزها ترجیح می دهم

مند امیرسلیمانی بازیگر مجموعه هایی چون: «شوخی کردم»، «ویلای من»، «بی قرار»، «هوش سیاه ۲»، «تبریز در مه» و «مشق عشق» که این اواخر در سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده حضور داشت و نقش متفاوتی را با این مجموعه تجربه کرد

روزنامه بانی فیلم: کمند امیرسلیمانی بازیگر مجموعه هایی چون: «شوخی کردم»، «ویلای من»، «بی قرار»، «هوش سیاه ۲»، «تبریز در مه» و «مشق عشق» که این اواخر در سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده حضور داشت و نقش متفاوتی را با این مجموعه تجربه کرد، درباره فعالیت های اخیرش به ما گفت: بعد از سریال «پریا» که کار بسیار خوب و پرمخاطبی هم بود، نمایش «دکلره» را بازی کردم که اجرای آن مدتی است پایان یافته است.
امیرسلیمانی: تلویزیون را این روزها ترجیح می دهم
البته به جای نسیم ادبی دوست بسیار خوبم در نمایش «سردار» نیز چند شبی حضور داشتم. به این دلیل که خانم ادبی یک هفته ای خارج از ایران سفر کرده بودند و من به جای ایشان در این نمایش بازی کردم. البته پیشنهاد بازی در یک سریال هم پیشنهاد شده است که هنوز حضورم در آن قطعی نشده است و در حال حاضر این سریال در مرحله پیش تولید است. اما خب همه چیز به قسمت و قضا و قدر و خواست خدا بر می گردد. تا در آینده چه اتفاقی بیفتد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا به نسبت گذشته کم کارتر شده است، افزود: مدتی بود که تولیدات تلویزیونی کمتر شده بود و به همین دلیل اغلب بازیگران هم کم کار شده بودند. اما برای من جالب است که با این همه سریالی که در حال تولید است، چرا باز هم شرایط به همان شکل است! البته در تئاتر دو کار پشنهاد شد. ولی فعلاً قصد ندارم روی تئاتر تمرکز کنم. فعلاً ترجیح می دهم بیشتر کار تصویر انجام بدهم. به هر حال یک سری بازیگران خانم هستند که این کار برایشان به نوعی درآمدزایی است. البته من کار تئاتر خیلی دوست دارم انجام بدهم، اما در حال حاضر ترجیحم کار تصویر است.

وی که در سریال «معمای شاه» نیز حضور دارد، در پایان درباره کم کار بودنش در سینما نیز گفت: نمی توانم بگویم که اصلاً پیشنهاد سینمایی ندارم. به هر حال کار سینمایی هم پیشنهاد می شود، به خصوص این اواخر که پیشنهاد داشتم و در حال خواندن و بررسی فیلمنامه هستم. امیدوارم بتوانم به زودی در یک فیلم سینمایی هم حضور داشته باشم و شرایط کار در این زمینه نیز برایم مهیا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج