۴۱۳۹۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«کلینتون»؛ پیشتاز انتخابات زودهنگام آمریکا

نتیجه یکی از تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که نامزد دموکرات رقابت ریاست جمهوری آمریکا از برتری ۱۵ درصدی در جلب حمایت رای دهندگانی برخوردار است که در انتخابات زودهنگام شرکت کرده اند.

خبرگزاری مهر: تنها ۱۱ روز مانده به تعیین مستاجر بعدی کاخ سفید، نظرسنجی مشترک «رویترز» و مرکز سنجش افکار عمومی «ایپسوس» نشان می دهد که «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات رقابت ریاست جمهوری آمریکا در میان رای دهندگانی که برای حضور در انتخابات زودهنگام ثبت نام کرده اند از برتری ۱۵ درصدی نسبت به «دونالد ترامپ» از حزب جمهوریخواه برخوردار است.

اگرچه داده های آماری همه ایالت هایی که در آنها انتخابات زودهنگام برگزار می شود، در دسترس نیست؛ کلینتون در ایالت های کلیدی چون «اوهایو» و «آریزونا» و حتی ایالت هایی چون «جورجیا» و «تگزاس» که به طور سنتی طرفدار جمهوریخواهان هستند، از اقبال خوبی برخوردار بوده است.

طبق اعلام دانشگاه «فلوریدا»، تا کنون ۱۹ میلیون نفر در انتخابات زودهنگام آمریکا شرکت کرده اند که حدود ۲۰ درصد از کل رای دهندگان را تشکیل می دهند.

انتخابات زودهنگام تقریبا در دو سوم از ایالت های آمریکا به منظور افزایش مشارکت مردمی که به دلایلی چون بیماری یا غیبت قادر به حضور در انتخابات نهایی هشت نوامبر نیستند، برگزار می شود.

از سوی دیگر، انتظار می رود که کلینتون اغلب رای های الکترال کالج یا همان هیات های انتخاباتی را از آن خود کند چرا که بنا بر اعلام مرکز سنجش افکار عمومی «استیت آو نیشن»، وی قادر به جلب ۹۵ درصد از آراء الکترال است و پیش بینی می شود که در این عرصه ترامپ را به نسبت ۳۲۰ به ۲۸۰ رای شکست دهد.

در هفته های اخیر، کلینتون در همه نظرسنجی ها از برتری چهار تا هفت امتیازی نسبت به حریف جمهوریخواه برخوردار بوده است با این حال انتظار می رود که وی ۱۱ روز باقی مانده را به واسطه بازگشایی پرونده رایانامه های شخصی اش از سوی «اف بی آی»، در التهاب بیشتری بگذراند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج