۴۱۴۰۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روبن: حفظ سلامتی‌ام در اولویت است

بال هلندی سرخپوشان مونیخی می‌گوید بیشتر از اینکه به فکر تمدید قراردادش باشد، به فکر حفظ سلامتی‌اش است.

خبرگزاری تسنیم: آرین روبن شب گذشته (شنبه) در پیروزی ۳ بر یک بایرن‌مونیخ برابر آگزبورگ در هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در حالی که در پایان فصل جاری قرارداد وی با باواریایی‌ها به پایان می‌رسد، اما روبن ۳۲ ساله روی اینکه قراردادش با این تیم تمدید خواهد شد یا خیر، تمرکز ندارد.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ پیش از این اشاره کرده بود این باشگاه برای مذاکره با روبن در خصوص آینده‌اش برنامه‌ای در نظر دارد. او شب گذشته در پی پیروزی سرخپوشان مونیخی برابر آگزبورگ در مورد آینده این بازیکن هلندی گفت: نگران نباشید، فصل آینده تیم فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت.

ماه گذشته مدیر برنامه‌های روبن که پدر اوست، عنوان کرده بود آرین در بایرن‌مونیخ خوشحال و علاقه‌مند به ماندن در این تیم است، از این‌رو مذاکره با مسئولان باشگاه بایرن‌مونیخ در فصل پاییز انجام خواهد شد.

آرین روبن پس از بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت: رومنیگه شماره پدر من (مدیر برنامه‌هایم) را دارد و هر وقت که لازم باشد می‌تواند به او زنگ بزند و برای نوشیدن قهوه دعوتش کند، اما تمدید قرارداد، مهمترین موضوع برای من نیست. هدف من در حال حاضر این است که سلامتی خودم را حفظ کنم و نمایش خوبی ارائه دهم. من و بایرن‌مونیخ می‌دانیم که چقدر برای هم مهم هستیم.

وی افزود: صادقانه می‌گویم که خیلی به موضوع تمدید قراردادم فکر نمی‌کنم. من اینجا هستم تا بهترین عملکردم را برای بایرن به نمایش بگذارم. می‌دانم که قراردادم در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد که این خود یک موضوع است. موضوع دیگر سالم ماندنم است که روی فرم بودنم در پی آن می‌آید. موضوع سوم در نهایت شاید بحث تمدید قراردادم باشد.

روبن در دو فصل اخیر دچار مصدومیت‌های زیادی شده و شاید همین موضوع بایرن‌مونیخ را برای تمدید قرارداد این بازیکن دلسرد کند، هرچند نباید فراموش کرد آرینِ آماده بازیکنی فوق‌العاده تأثیرگذار برای قهرمان آلمان به شمار می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج