جاباما
۴۱۴۱۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

زور قطری های می چربد یا وکیل سوئیسی ایران؟

تلاش برای رساندن کی روش به بازی با قطر

چند روزی است تیم ملی با خبرهای شوکه کننده روبرو می شود. بعد از خداحافظی رحمتی امروز خبری در خبرگزاری ها منتشر شد که کارلوس کی روش برای بازی با قطر محروم است و نمی تواند روی نیمکت بنشیند.

تلاش برای رساندن کی روش به بازی با قطر

تما شا : چند روزی است تیم ملی با خبرهای شوکه کننده روبرو می شود. بعد از خداحافظی رحمتی امروز خبری در خبرگزاری ها منتشر شد که کارلوس کی روش برای بازی با قطر محروم است و نمی تواند روی نیمکت بنشیند. کی روش در بازی با کره جنوبی به دلیل اعتراضاتی که به داور بازی داشته در بازی با ازبکستان محروم بود و روی نیمکت ننشست.

اینطور که مشخص شده محرومیت این مربی با غیبت یک جلسه ای اش به پایان نرسیده و او طبق حکم کمیته انضباطی فیفا در بازی با قطر هم اجازه ندارد روی نیمکت بنشیند. فدراسیون با جدیت دنبال لغو این محرومیت است تا در بازی حساس ایران و قطر کی روش بتواند تیم ملی را از روی نیمکت همراهی کند.

محمد مهدی نبی در این مورد به فارس گفت: «وکیلی که در سوئیس مستقر است را گرفتیم تا پیگیر این مسئله باشدو اکنون پرونده در مرحله تجدید نظر در فیفاست و نتیجه در روزهای آینده اعلام می شود. آنچه مسلم است این است که مربیان در طول مسابقه عکس العمل های مختلفی را نشان می دهند و ما فیلم بازی و صحبت کی روش با بازیکن کره ای را و اینکه در چه دقیقه ای این اتفاق افتاده است را برای فیفا ارسال کرده ایم. حدود یک ماه است که پیگیر این موضوع هستیم و فدراسیون ساکن نبوده و کی روش هم در جریان است.»

جالب است که مسئولان فدراسیون در روابط بین الملل از فرستادن نامه ای در این زمینه اظهار بی اطلاعی می کنند اما حامد مومنی هم مکاتبات با فیفا را تایید می کند. او در این مورد به تماشا گفت: «از همان اولین روزی که بحث محرومیت کی روش مطرح شد ما یک وکیل بسیار زبده در سوئیس گرفتیم تا به این قضیه رسیدگی کند. تمام مستندات را در اختیار او قرار داده ایم و امروز هم جواب نامه ما را داده است که آن را روی سایت فدراسیون قرار دادیم.»

مومنی هم مانند نبی، امید زیادی به بخشش کی روش برای این بازی دارد: «ما امید خیلی زیادی داریم که فیفا محرومیت او را ببخشد، تقریبا هم مطمئن هستیم که این اتفاق می افتد. آنها در آخرین جواب به ما گفته اند که تا یکی دو هفته دیگر رأی نهایی را صادر می کنند و ان شاءالله که این حکم به نفع ماست.»

در متن نامه ای که وکیل فدراسیون فرستاده آمده است:

«با سلام آقای مومنی عزیز
از ایمیل شما تشکر می کنم. من در مورد محرومیت آقای کی روش هفته گذشته با فیفا صحبت کردم. آنها به من گفتند که نامه ما به دستشان رسیده و مشغول بررسی آن هستند. فیفا دقیقا به من نگفت که ما چه زمانی می توانیم انتظار جواب از آنها داشته باشیم اما من فکر می کنم که یک تا ۲ هفته دیگر همه چیز مشخص خواهد شد، هر خبری که به من در این مورد برسد به شما گزارش می دهم.»

هوشنگ نصیرزاده به اندازه مسئولان فدراسیون به ختم به خیر شدن این قضیه خوشبین نیست. او در این مورد به تماشا گفت: «طبق قوانینی که وجود دارد اگر فدراسیونی به محرومیت ها اعتراض کند محرومیت های زیر سه ماه امکان بخشش آن تا نصف مدت محرومیت وجود دارد. با توجه به اینکه این محرومیت یک جلسه ای است خیلی بعید به نظر می رسد که فیفا آن را ببخشد. احتمال اینکه یک جلسه محرومیت به تعویق بیفتد وجود دارد اما بعید می دانم که بخشیده شود، ضمن اینکه در این مسیر نباید نفوذ بسیار بالای قطری ها در فیفا را فراموش کرد.»

*********************

علی کفاشیان در مورد آخرین پیگیری های فدراسیون در مورد محرومیت کی روش با ایسنا صحبت کرد. او در این مورد گفت: «این یک حکم ناعادلانه است و ما به به آن اعتراض کردیم. فدراسیون فوتبال وکیل مجربی را گرفته و اعتقاد دارد این حکم ناحق باید کاهش یابد.

فدراسیون مستنداتی را در این باره به فیفا فرستاده است که بخشی از آنها شامل عملکرد بازیکنان کره ای در آن مسابقه و به صورت اختصاصی در مواجهه با سرمربی تیم ایران بود. توضیحاتی که برای فیفا ارسال شده بسیار کامل است و امیدواریم هر چه زودتر فیفا محرومیت کی روش از نشستن روی نیمکت تیم ملی در بازی خرداد مقابل قطر را لغو کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرح

      بازهم حرکت ناجوانمردانه عرب ها. دسیسه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج