۴۱۴۱۰۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دیوید لیچ «ددپول ۲» را کارگردانی می‌کند؟

در حالی که کم‌تر از یک هفته از انتشار خبر انصراف تیم میلر از ادامه همکاری با رایان رینولدز و ساخت دنباله بعدی «ددپول» می‌گذرد، تیم تهیه‌کننده این پروژه ابرقهرمانی دیوید لیچ کارگردان فیلم حادثه‌ای اکشن «جان ویک» را به عنوان گزینه اصلی خود برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی در نظر گرفته‌اند.

وب‌سایت آی ‌سینما: در حالی که کم‌تر از یک هفته از انتشار خبر انصراف تیم میلر از ادامه همکاری با رایان رینولدز و ساخت دنباله بعدی «ددپول» می‌گذرد، تیم تهیه‌کننده این پروژه ابرقهرمانی دیوید لیچ کارگردان فیلم حادثه‌ای اکشن «جان ویک» را به عنوان گزینه اصلی خود برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی در نظر گرفته‌اند. میلر که کارگردانی فیلم اصلی «ددپول» را برعهده داشت، در مراحل اولیه پیش‌تولید دنباله بعدی به علت اختلاف سلیقه با رینولدز بازیگر و تهیه‌کننده از پروژه جدا شد.
دیوید لیچ «ددپول 2» را کارگردانی می‌کند؟

«ورایتی» گزارش داده مذاکرات لیچ و تیم تهیه‌کننده هنوز به مرحله نهایی نرسیده و هیچ قراردادی میان طرفین امضا نشده است. با این حال، کارگردان فیلم «جان ویک» گزینه اصلی استودیوی «فاکس قرن بیستم» برای کارگردانی بخش دوم ماجراجویی‌های ابرقهرمان کتاب‌های مصور «مارول» است. به گفته منابع آگاه، یک گزینه دیگر نیز روی میز است که فعلا هیچ اشاره‌ای به نام فرد مورد نظر نشده است.

لیچ که به‌تازگی ساخت فیلم حادثه‌ای «سردترین شهر» با بازی شارلیز ترون را به پایان برده، پیش از این نیز مورد توجه استودیوی فاکس بوده است. زمانی قرار بود از لیچ برای ساخت نسخه اقتباسی «نیروی ایکس» (X-Force) دعوت به همکاری شود که این پروژه همچنان با وجود گذشت مدت زمانی طولانی در مرحله پیش‌تولید به سر می‌برد.

همان‌طور که قبلا هم گفته شد میلر قرارداد رسمی برای کارگردانی «ددپول ۲» امضا نکرده بود اما در روند نگارش سناریوی پروژه مشارکت داشت و انتظار می‌رفت مانند فیلم قبلی، این‌بار هم پروژه را کارگردانی کند.

اوایل سال ۲۰۱۶ بود که فیلم «ددپول» بعد از سال‌ها تلاش رینولدز و میلر برای مجاب کردن استودیوی فاکس به سرمایه‌گذاری بر روی این پروژه، روی پرده رفت و با استقبال غیرمنتظره تماشاگران و بسیاری از منتقدان روبه‌رو شد. ساخته میلر با شکست فیلم علمی-تخیلی «ماتریکس: تنظیم جدید» موفق شد رکورددار پرفروش‌ترین فیلم درجه R تمام دوران‌ها شود. «ددپول» با بازی رینولدز در نقش ابرقهرمان مارول، بیش از ۷۸۶ میلیون دلار در گیشه جهان فروخته است و تا اینجا، هفتمین فیلم پرفروش سال به شمار می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج