۴۱۴۱۰۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گودزیلا به سینما باز می گردد

: گودزیلای آمریکایی برای دومین قسمت خود، نویسندگانش را پیدا کرد! کمپانی برادران وارنر برای اکشن افسانه‌ای و علمی تخیلی خود، مایکل داگرتی و زک شیلدز را دعوت به همکاری کرده است.

جام جم: گودزیلای آمریکایی برای دومین قسمت خود، نویسندگانش را پیدا کرد! کمپانی برادران وارنر برای اکشن افسانه‌ای و علمی تخیلی خود، مایکل داگرتی و زک شیلدز را دعوت به همکاری کرده است. این دو قرار است فیلمنامه دومین قسمت سری تازه گودزیلا را تا دو ماه دیگر تحویل تهیه‌کنندگان آن دهند.
گودزیلا به سینما باز می گردد

به گفته مدیران کمپانی، هر دو فیلمنامه‌نویس قبل از این با چند پروژه افسانه‌ای و ترسناک همکاری کرده و با دنیای کاراکترهای فیلمی مثل گودزیلا بیگانه نیستند. کمپانی برادران وارنر ۲۲ مارس ۲۰۱۹ را به عنوان زمان نمایش عمومی گودزیلای تازه تعیین کرده است. به این ترتیب، فیلم قبل از اکران عمومی اکشن ماجراجویانه «گودزیلا علیه کونگ» روی پرده سینما‌ها می‌رود. در فیلم اخیر، کینگ‌کونگ و گودزیلا دو چهره افسانه‌ای فیلم‌های هیولایی به نبرد با یکدیگر برمی‌خیزند. این در حالی است که فیلم مستقل «کونگ: جزیره اسکال» با محوریت کاراکتر کونگ برای ماه می‌۲۰۲۰ به نمایش عمومی درمی‌آید.

تهیه‌کننده هر دو فیلم کینگ‌کونگی و گودزیلایی دنیای سینما، کمپانی برادران وارنر است. به همین دلیل، این کمپانی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که اکران عمومی فیلم‌هایی که با این دو هیولا تهیه کرده، در یکدیگر تداخل پیدا نکنند! از مدتی قبل برادران وارنر همکاری نزدیکی با شرکت فیلم‌سازی دی‌سی‌ موویز را شروع کرد. فیلم‌های اخیر کمپانی، با مشارکت مالی این شرکت فیلم‌سازی تولید می‌شود. هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری دومین قسمت گودزیلا اعلام نشده است. اما نزدیکان به فیلم می‌گویند به احتمال زیاد، کلید فیلمبرداری آن تا زودتر از بهار ۲۰۱۸ زده نخواهد شد. تهیه‌کنندگان فیلم قصد دارند کارگردانی آن را به دست فیلم‌سازی بسیار موفق و سرشناس بدهند. برای همین، گمانه‌زنی‌ها به سمت کریستوفر نولان رفته است.

هزینه تولید این اکشن ماجراجویانه دلهره‌آور، حدود صد میلیون دلار برآورد شده است. شهر نیویورک هم لوکیشن اصلی آن است. ترکیب بازیگران قسمت دوم فیلم، هنوز مشخص نیست. با این حال قرار است چند کاراکتر غیرآمریکایی هم در نقش‌های مهم آن باشند. با این کار، داستان فیلم جنبه بین‌المللی پیدا کرده و امکان موفقیت بیشتر مالی آن در کشورهای مختلف دنیا خواهد بود. در قسمت اول نسخه دوباره‌سازی شده فیلم در سال ۲۰۱۴ هم دو بازیگر غیرانگلیسی‌زبان مشهور یعنی ژولیت بینوش و کن واتانابه بازی داشتند.

این فیلم با هزینه تولید ۱۶۰ میلیون دلاری خود، گارت ادواردز را در مقام کارگردان داشت. آرون تیلور جانسون و الیزابت اولسون هم در فیلم حضور داشتند. فروش جهانی ۵۲۹ میلیون دلاری گودزیلا (که ۲۰۰ میلیون آن متعلق به سینماهای آمریکای شمالی بود) تهیه‌کنندگانش را راضی و راه را برای تولید قسمت‌های بعدی آن هموار کرد. اما کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که قسمت تازه را با ترکیب و عوامل تازه‌ای جلوی دوربین خواهد برد. به همین دلیل، هم فیلمنامه‌نویسان تازه‌ای برای همکاری انتخاب شدند و هم کارگردانی بجز ادواردز پشت دوربین آن خواهد رفت. نسخه انگلیسی‌زبان گودزیلا، با الهام از نسخه اصلی مجموعه فیلم ژاپنی آن تولید می‌شود که اولین بار در سال ۱۹۵۴ روی پرده سینماها رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج