۴۱۴۳۰۸
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

دوناروما و ۵ دروازه بان آینده دار فوتبال دنیا

در فصل جدید فوتبال اروپا، سنگربانان جوانی به سطح اول فوتبال معرفی شده اند که احتمالا در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید.

ورزش سه: معمولا سنگربانان می توانند سالهای بیشتری نسبت به دیگر پست ها به بازی کردن ادامه دهند و معمولا کمی دیرتر به سطح اول فوتبال معرفی می شوند. اما در سالهای اخیر، بسیاری از تیم ها ترجیح داده اند تا روی سنگربانانی با سنین پایین تر سرمیه گذاری کنند که قصد داریم به ۶ تن از آینده دار ترین آنها اشاره کنیم:
آگوستو باتالا - ریورپلاته - ۲۰ ساله
دوناروما و 5 دروازه بان آینده دار فوتبال دنیا

بعد از شایعات زیادی که در مورد پیوستن باتالا به رئال مادرید در سال گذشته به صوت قرضی و با حق خرید کهکشانی ها وجود داشت، این دروازه بان جوان هنوز هم مورد توجه تیم های بسیار زیادی در اروپا قرار دارد. باتالا در فصل جاری به عنوان سنگربان اول ریورپلاته در ۷ بازی به میدان رفته که در ۳ دیدار موفق به بسته نگه داشته دروازه خود شده است.

آندره اونانا - آژاکس - 20 ساله
دوناروما و 5 دروازه بان آینده دار فوتبال دنیا

بعد از جدایی یاسپر سیله سن، سنگربان اول آژاکس و پیوستن به بارسلونا، اونانا جوان به عنوان دروازه بان اول تیمش در فصل جاری به میدان رفته است و در 8 بازی آژاکس موفق به انجام 4 کلین شیت شده که تحسین بسیاری از کارشناسان فوتبال قرار گرفته است. اونانا می تواند با ادامه این روند، به زودی تبدیل به گلر اول لاله های نارنجی شود. اونانا نیز سابقه عضویت در تیم رده های سنی پایین تر بارسلونا را در کارنامه خود می بیند.

توماس دیدلون - متز - ۲۰ ساله
دوناروما و 5 دروازه بان آینده دار فوتبال دنیا

دیدلون در تیم متز عملکرد خیره کننده ای در سال گذشته از خود ارائه داد و در ۲۷ بازی که در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت، ۱۳ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد. جالب اینجاست که در ۱۱ دیداری که دیدلون به علت مصدومیت غایب بود، متز تنها موفق به ثبت یک کلین شیت شد. دیدلون در فصل جاری نیز بیش از تمامی سنگربانان لیگ فرانسه موفق به ثبت واکنش های خیره کننده و نجات دهنده شده است.

آندرس واکلا - آ اف ک سوئد - 19 ساله
دوناروما و 5 دروازه بان آینده دار فوتبال دنیا

واکلا 19 ساله در تیم آ اف ک سوئد نمایش خیره کننده ای در مدت اخیر داشته است و بسیاری از کارشناسان معتقدند فوتبال استونی بعد از سالها صاحب یک سنگربان آینده دار و مطمئن شده است. واکلا در 10 بازی تیمش در این فصل 5 بار دروازه خود را بسته نگه داشته است. وی همچنین 2 سال در وست بروم عضویت داشت و تا به حال 2 باز نیز پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرده است.

یوآن کاردینال - نیس - ۲۲ ساله
دوناروما و 5 دروازه بان آینده دار فوتبال دنیا

کاردینال در فصل جاری بهترین میانگین نمرات در بین سنگربانان تیم های معتبر اروپایی را به نام خود ثبت کرده است و موفق شده در یک سال گذشته، دروازه بان اول تیمش در لیگ فرانسه لقب بگیرد. کاردینال در ۱۰ بازی نیس تنها ۷ گل دریافت کرده و ۵ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شده است. بسیاری از کارشناسان او را یکی از دلایل اصلی روند صعودی نیس در مدت اخیر می دانند.

جان لوییجی دوناروما - میلان - 17 ساله
دوناروما و 5 دروازه بان آینده دار فوتبال دنیا

بدون شک در حال حاضر بهترین و مشهورترین استعداد سنگربانی جهان، دونارومای 17 ساله است که حدودا یک سال است به عنوان دروازه بان اصلی در ترکیب روسونری ها به میدان می رود. دوناروما طی این 1 سال 14 بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شده است که فقط بوفون و پپ رینا موفق شدند رکوردی بهتر از او را به ثبت برسانند. دوناروما که به تازگی به تیم ملی ایتالیا نیز دعوت شده است، در هر بازی میانگین 3 عکس العمل موفق را نیز به نام خود به ثبت رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیمان

      دوناروما از جنس یک قهرمانه, همون قهرمانهایی که تاریخ میلان رو نوشتن , دوناروما اومده تا یک تاریخ جدید برای میلان بنویسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج