۴۱۴۴۲
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

کدام بازیگران مشاوره روانی لازم دارند؟

بازیگرانی در هالیوود هستند که در کار خود حرفه ای، مسئول و انعطاف پذیرند. ولی گاهی اوقات آنها با قرار گرفتن در شرایط خاص و بالا رفتن سطح استرس به واکنش هایی متوسل می شوندکه شاید بسیار دور از یک شخصیت معروف باشد.

کدام بازیگران مشاوره روانی لازم دارند؟

تماشا: بازیگران و چهره های معروفی در هالیوود مشغول هستند که در کار خود حرفه ای، مسئول و انعطاف پذیرند. ولی گاهی اوقات آنها با قرار گرفتن در شرایط خاص و بالا رفتن سطح استرس به واکنش هایی متوسل می شوندکه شاید بسیار دور از یک شخصیت معروف باشد. خشم یک واکنش طبیعی در انسان است که البته برخی موارد می تواند حاکی از سلامت فرد و واکنش شدید در برابر یک محرک باشد ولی شدت و تداوم آن یک بیماری است که می تواند در روابط تاثیر منفی داشته باشد.

در میان ستارگان معروف، این واکنش ها هزینه سنگینی دارد و می تواند حتی موجب کاهش محبوبیت آنها شود. در فهرست زیر به معرفی چهره های مطرحی پرداخته شده که کمتر قادر به کنترل رفتار و خشم خودهستند و باید سری به مشاوران روانشناسی بزنند. این فهرست هالیوودی ها خشمگین را به نقل از سینما خبر از دست ندهید.

«نائومی کمپل» بازیگر و مدل انگلیسی

کدام بازیگران مشاوره روانی لازم دارند؟

«کمپل» به حدی عصبی و بداخلاق است که تاکنون ۲ بار به پلیس توهین کرده و در آستانه زندانی شدن قرار گرفته است. او همچنین چندین بار با پلیس فرودگاه و خدمه هواپیما مشاجره داشته و مشاجره او با حرکات کوچک تهاجمی همراه بوده است. البته اخلاق بد او با اعضای خانواده و مستخدم هایش باعث شده به یک بازیگر نامحبوب تبدیل شود. مشاوران روانشناس ۲۰۰ ساعت مشاوره را برای ترک اخلاق بد او پیشنهاد می کنند.


«آنجلینا جولی» بازیگر آمریکایی

کدام بازیگران مشاوره روانی لازم دارند؟

«آنجلینا جولی» برخلاف ظاهر آرام، آتشفشانی از خودرایی و لجاجت است. براد پیت هر از گاهی از رفتارهایی که حتی موجب احتمال ارتکاب به خودکشی در آنجلینا می شود، شکایت کرد. خشونت کاذب آنجلینا تا حدی است که سرگرمی اصلی او پرتاب چاقو و خنجر است.

به گفته یکی از محافظان او، جولی در عین عصبانیت اقدام به پرتاب چاقو به سوی «پیت» می کند و فریاد می کشد. مشاوران در کنار مشاوره روانی به احتمال زیاد بستری شدن در بیمارستان روانی را نیز پیشنهاد می کنند. «پیت» نیز برای ثبات زندگی خانوادگی اش به مشاوران روانی آنلاین روی آوردهاست. «جولی» در نوجوانی به بیماری افسردگی مبتلا بوده است.


«مل گیبسون» بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی

کدام بازیگران مشاوره روانی لازم دارند؟

چه کسی چهره آرام مل گیبسون را ندیده است؟ او همواره در عکس هایش آرام و مهربان به نظر می رسد ولی او یکی از بددهن ترین چهره های هالیوود است که به سرعت عصبانی می شود و لب به سخنان ناخوشایند می گشاید. در کنار مشاجره لفظی با پلیس، او تجربه درگیری در صحنه فیلم را نیز دارد. به گفته مشاوران این رفتار نوعی افسردگی تهاجمی است.


«راسل کرو» بازیگر آمریکایی

کدام بازیگران مشاوره روانی لازم دارند؟

چهره «راسل کرو» معمولا عبوس و گرفته است. واکنش خشم او زمانی موجب پرتاب تلفن به سوی مسئول پذیرش شد که عذرخواهی عمومی او را به دنبال داشت. او همچنین برای رفتار خود مجبور به تحمل زندان و پرداخت جریمه شده است. مشاوران افسردگی و آستانه تحمل کوتاه را علت خشم او عنوان کرده اند.


«کریس براون» خواننده آمریکایی

کدام بازیگران مشاوره روانی لازم دارند؟

«براون» برای حمله به «ریحانا» (نامزدش) و کتک زدن او تا حد مرگ راهی زندان شد. او در کنار ضرب و شتم به بقیه خود را نیز مورد آسیب قرار می دهد. تکرار رفتار خشن او در یک برنامه زنده تلویزیونی او را به دفتر مشاوران روانی فرستاد.


«نیکلاس کیج» بازیگر آمریکایی

کدام بازیگران مشاوره روانی لازم دارند؟

ویدئو مشاجره و دعوای کیج با یک شهروند در رومانی موجود است. او همچنین به خاطر رفتار پرخاشگر با همسرش در شهر نیواورلئان به جرم ایجاد ناامنی دستگیر شد.


«کریستین بیل» بازیگر آمریکایی

کدام بازیگران مشاوره روانی لازم دارند؟

ستاره فیلم «بتمن» زمانی در صحنه فیلم «ترمیناتور» با عکاس درگیر شد. علت درگیری تنظیم نور توسط عکاس عنوان شده که گویی به مذاق «بیل» خوش نیامده. البته بیل چند روز بعد به دلیل شکایت مادر و خواهرش از رفتار پرخاشجویانه در تیتر رسانه ها قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسما

      چرا عکسارو جابه جا گذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا درست شد

      • بدون نام

        تو جابجا میبینی

    • بدون نام

      Akhe inam shod khabar??????aya???

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجبورت که نکردن ببینی.خیلی هم خوب بود

    • زهرا خانوم

      آنجلینا جولی ونیکلاس کیج رو باورم نمیشه!همیشه فکر میکردم آدمای آروم ونازنینی هستن!!!واسه همینه که میگن هیچوقت از روی ظاهر قضاوت نکن!البته اینم میگن که تاوقتی باکفشهای دیگری راه نرفتی درباره ی راه رفتنش قضاوت نکن...!!!

    • amir

      البته باید درکشون کرد بعضی وقتا فشاره روانیه زیادی بشون وارد میشه

    • پريسا

      اگه بازيگراي ايرانيو مورد تست قرار بدين كه همشون بايد بستري شن.

    • سجاد کنعان

      ب عشقه نیکلاس کیج نظر میدم من عاشق این بازیگرم ،اگه فیلم‌اش توی شبکه پخشه عمرا نگاش نکنم حتی تکراریاشو....

    • سجاد کنعان

      ب عشقه نیکلاس کیج نظر میدم من عاشق این بازیگرم ،اگه فیلم‌اش توی شبکه پخشه عمرا نگاش نکنم حتی تکراریاشو....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج