۴۱۴۴۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رضا کیانیان: غیرممکن وجود ندارد!

رضا کیانیان؛ بازیگر تئا‌تر، سینما و تلویزیون در روزنامه آرمان نوشت: خوشبختانه با جرقه‌هایی که روز اول امیدی به روشن شدن آنها در خیلی از افراد وجود نداشت، امروز کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» به بیش از یکی میلیون امضا رسید.

رضا کیانیان؛ بازیگر تئا‌تر، سینما و تلویزیون در روزنامه آرمان نوشت: خوشبختانه با جرقه‌هایی که روز اول امیدی به روشن شدن آنها در خیلی از افراد وجود نداشت، امروز کمپین «من دریاچه ارومیه هستم» به بیش از یکی میلیون امضا رسید.
در این میان نباید از نقش رسانه‌هایی که از این کمپین حمایت کردند و دوستانی که در دنیای مجازی از این طرح حمایت کردند، غافل شویم. با حمایت‌های صورت گرفته تا هفته آینده می‌توانم به دفتر سازمان ملل رفته و داده‌های مربوط به امضای مردم را تقدیم آنها کنم. روزهای اول حتی خودم نیز بر این باور بودم که به سختی بتوانیم یک میلیون امضا برای یک موضوع محیط زیستی جمع آوری کنیم اما هوش و درایت مردم که همواره در بزنگاه‌های تاریخی به داد ما رسیده، این بار نیز کارگر افتاد و ما توانستیم صدای خود را به گوش جامعه جهانی برسانیم.
شاید اگر اولین نوشتار بنده در این مورد را به خاطر آورید، یادتان بیفتد که از عدم مشارکت گسترده در آنجا سخت گفتم اما امروز چیزی در حدود یک میلیون و هفتصد هزار پیامک برای سامانه این کمپین ارسال شده که واقعا باعث حیرت است. حال توقعاتمان بالا رفته و دوست دارم به جای کمپین «یک میلیون امضا» کمپین «دو میلیون امضا» را آغاز کنیم. حال که به این رقم رسیده‌ایم، چرا آن را بیشتر نکنیم؟
زمانی که مردم عزیزی داریم که برای محیط زیست، برای دریاچه‌ها و تالاب‌های کشورشان چنین در صحنه حضور پیدا می‌کنند و روزانه حدود شش هزار پیامک برای این سامانه ارسال می‌کنند، چرا نباید سطح توقع خود را بالا ببریم؟ حال برای اینکه این امضا تا هفته آینده به دو میلیون نفر برسد به حدود سیصد هزار پیامک و امضا احتیاج داریم که امیدوارم به این رقم برسیم.
فراموش نکنیم که این تعداد هرچقدر بیشتر باشد، سازمان ملل آن را جدی‌تر در نظر می‌گیرد. از افرادی که در فضای مجازی حاضر هستند درخواست می‌کنم که در کنار رسانه‌هایی که در این مدت ما را حمایت کرده‌اند، طرح پوستر این کمپین را در صفحات مجازی منتشر کرده و به سازمان ملل بگوییم «ما هم‌صدا هستیم، ما با هم هستیم و قلبمان برای کشورمان می‌تپد!» تا من و همراهانم با پشتیبانی، همبستگی و حمایت همگی شما وارد نمایندگی سازمان ملل شویم.
این طرح را همه روى صفحه‌هایمان می‌گذاریم و از دوستانمان هم خواهش می‌کنیم تا با ما شریک شوند و همین طرح را به مدت دو روز آینده روى صفحه‌هایشان در همه شبکه‌های اجتماعی بگذارند. سرزمین ما ایران امروزر تشنه است.
ما همه در این سال‌ها اشتباه کرده‌ایم و آب را قدر ندانستیم. همه می‌دانیم که ما سرزمین پرآبی نداریم اما با بی‌مهری و بی‌توجهی دریاچه‌هایمان را خشکاندیم، تالاب‌هایمان را خشکاندیم، رودخانه‌هایمان را به بیست درصد ظرفیتشان رساندیم، سفره‌های زیرزمینی آب خیلی مناطق را خشکاندیم و امروز باید بدانیم که همه در برابر وضعیت فعلی مسئول هستیم و تنها کاری که از دست ما بر می‌آید اطلاع رسانی است. ایران ما امروز در حال خشک‌شدن است، یک یا حسین (ع) بگوییم و آستین‌های خود را بالا زده و به مبارزه با خشکسالی بپردازیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج