۴۱۴۵۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ اینجا تهرانه!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

باور کنید بنده دوست ندارم که در ستون طنز روزانه‌ام، به صورت تکراری روی یک موضوع دست بگذارم اما چه کنم که برخی از عزیزان اصرار دارند که ما بیش از اینها به فعالیت‌ها و تصمیم‌های آنان بخندیم... نه! یعنی بپردازیم. ماجرا از این قرار است که یکی از اعضای شورای شهر اعلام کرده «هفت محور ترافیکی تهران روی گسل قرار دارد». یعنی ما گشتیم و پیدا کردیم که چگونه می‌شود یک جایی اتوبان احداث کنیم که تا زمین دهان باز کرد، آش را با جایش ببلعد.
اما موضوع طنز ماجرا اینجا نیست، بلکه مربوط به آن بخشی از صحبت‌های ایشان است که عنوان کرده «چند بیمارستان بر روی گسل ساخته شده‌اند که به دلیل تاثیرات روانی و التهاباتی که ایجاد می‌شود از اعلام نام این مراکز درمانی و بیمارستان‌ها معذور هستم». یعنی ما یک کار مهندسی دقیق انجام داده‌ایم که بیمارستان دقیقا بر روی گسل قرار گرفته باشد؟ باور کنید اگر یک نفر با تصمیم گیری قبلی هم بخواهد یک چنین کاری انجام دهد، نمی‌تواند دقیقا بیمارستان را بر روی گسل بسازد.
حال در نظر بگیرید زبانم لال زلزله بیاید؛ آن‌وقت این اتفاقات بر اساس صحبت‌های این عضو شورای شهر قابل پیش بینی است «زمین می‌لرزد، حدود چهل درصد از جمعیت شهر که در محورهای پرترافیک حضور دارند، با ماشین‌هایشان به اعماق زمین سقوط می‌کنند و چشم هسته زمین را به حضور پراید وانت روشن می‌کنند. تعدادی از بیمارستان‌ها که روی گسل قرار دارند به جبه زمین منتقل می‌شوند. مخازن سوختی شهر که روی گسل شمال تهران ساخته شده، باعث انفجار و نابودی‌‌ همان عده‌ای که روی زمین باقی مانده‌اند، می‌شود.
بعد از همه اینها تیم امدادرسانی می‌رسد اما سوخت ندارد. بیماران را با برانکارد از روی زمین برمی‌دارند که به بیمارستان ببرند اما بیمارستان زیر زمین رفته است. بیماران را روی زمین‌‌ رها می‌کنند، یکی از مسئولان ضمن انتقاد از کارشکنی‌ها و تلاش‌های مذبوحانه هسته و گسل‌های زمین، اعلام می‌کند که خوشبختانه این نقشه شوم به سرانجام نرسید و زلزله در نطفه خفه شد، پایان خبر!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج