۴۱۴۵۹۱
۹۰ نظر
۵۰۰۹
۹۰ نظر
۵۰۰۹
پ

طلاق، سرنوشت مردی که به همسرش شک کرد

با پیامکی که یک ناشناس فرستاد، کانون خانواده زن و شوهر جوان از هم پاشید و هویت دختر پنج ساله‌شان مورد تردید و ابهام قرار گرفت. فرستنده پیامک به مرد خانواده خبر داده بود این دختربچه فرزند اوست.

روزنامه ایران نوشت: با پیامکی که یک ناشناس فرستاد، کانون خانواده زن و شوهر جوان از هم پاشید و هویت دختر پنج ساله‌شان مورد تردید و ابهام قرار گرفت. فرستنده پیامک به مرد خانواده خبر داده بود این دختربچه فرزند اوست.
چندی قبل مرد ۳۲ ساله خانواده با دریافت این پیامک آشفته و هراسان به دادسرای هشتگرد رفت و از همسرش به اتهام رابطه غیر اخلاقی شکایت کرد.

این مرد با نشان دادن پیامکی که از یک جوان ناشناس دریافت کرده بود به بازپرس گفت: من کارمند یک گروه خودروسازی هستم که زندگی آرام و بدون دردسری داشتم. ۱۱ سال پیش با همسرم «اکرم» ازدواج کردم و هیچ وقت به هم بی‌احترامی نکردیم و از هم دلخور و رنجیده نشدیم. نمی‌گویم خوشبخت‌ترین مرد بودم اما همیشه از زندگی‌ام رضایت داشتم و برای رفاه و آسایش همسر و دو فرزندم، تلاش کرده‌ام، اکرم نیز همیشه همراه من بوده و با کم و زیاد زندگی‌ام ساخته است. اما متأسفانه خوشبختی‌مان دوام زیادی نداشت.

چرا که مدتی قبل از یک شماره تلفن همراه اعتباری، پیامکی دریافت کردم که زندگی‌مان را ویران کرد. فردی ناشناس ادعا کرد که مینا دختر کوچک پنج‌ساله‌ام فرزند واقعی من نیست بلکه او، پدر این دختربچه است، با دریافت این پیامک ویران شدم و باورم نمی‌شد. بی‌سر و صدا بچه را برداشتم و به آزمایشگاه ژنتیک رفتیم. اما متأسفانه جواب آزمایش DNA حاکی از آن بود که بین من و دخترکم «مینا» هیچ رابطه پدر و فرزندی وجود ندارد و او فرزند واقعی من نیست.

این مرد شاکی در حالی که می‌لرزید، ادامه داد: آقای بازپرس حالا از خواب و خوراک افتاده‌ام. روزگارم سیاه شده است و دیگر انگیزه‌ای برای کار و زندگی ندارم. مرا از این برزخ پر درد نجات بدهید.

پس از طرح این ماجرا از طرف مرد جوان، پرونده به شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز فرستاده شد و هیأت قضایی دادگاه در نخستین گام، این مرد شاکی و دختر خردسال را به پزشکی قانونی معرفی کردند و پزشکی قانونی پس از انجام آزمایش‌های تخصصی سرانجام عدم تجانس ژنتیکی پدر و دختر را اعلام کرد و آنها را دارای رابطه پدر و فرزندی ندانست.

بدین ترتیب، مادر «مینا» در برابر اتهام سنگینی قرار گرفت و بازداشت شد. وی با انکار شدید اظهارات شوهرش گفت: من زنی ساده و بی‌حاشیه‌ام که در زندگی جز اطاعت و محبت به همسرم، فکر دیگری در سر نداشته‌ام. از مدتی قبل متوجه شیطنت‌های زنی مطلقه شدم که به همسرم وعده خرید خودرو و خانه می‌داد و او را وسوسه می‌کرد تا از من و فرزندانش جدا شود. حالا هم تصور می‌کنم این زن با دسیسه‌هایش قصد فروپاشی ‌زندگی مرا دارد. همسرم نیز با نقشه این زن دنبال بهانه‌جویی است تا مرا از خانه بیرون کند و زن بگیرد وگرنه این ماجرای غیرواقعی حتی از تصور من هم دور است. می‌توانید از اهالی محل در مورد سلامت اخلاقی و پاکی من تحقیق کنید. در زندگی‌ام هیچ‌گاه تخلف یا گناهی نکرده‌ام.

در تعقیب فرستنده پیامک

قاضی هدایت رنجبر رئیس شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز دستور شناسایی مالک خط اعتباری تلفن همراه و دستگیری وی را صادر کرد. مأموران پلیس پس از شناسایی محل زندگی این جوان، وی را در خانه‌اش دستگیر کردند و برای بازجویی به اداره آگاهی کرج بردند.

این پسر 21 ساله در حالی که بشدت ترسیده بود منکر هرگونه آشنایی با خانواده شاکی شد و گفت: مدتی قبل تلفن همراهم و بیست هزار تومان پولم را دزدیدند و چون گوشی‌ام ارزان قیمت بود بی‌خیال ماجرا شدم و شکایتی نکردم. اصلاً شماره سیستم کارتم را فراموش کرده‌ام و خط دیگری دارم. به تازگی هم نامزد کرده‌ام و دنبال دردسر و ماجرا نیستم.
نفی رابطه پدر فرزندی

با وجود انکار این متهم، وی به همراه دخترک 5 ساله برای انجام آزمایش ژنتیک به ‌پزشکی قانونی معرفی شدند ولی نتیجه آزمایش‌ها وجود رابطه پدر و فرزندی بین او و «مینا» را نفی کرد و این جوان از اتهام رابطه نامشروع تبرئه شد هر چند نامزدش نیز او را ترک کرد و حتی دچار آسیب روحی شد اما در ادامه رسیدگی به این ماجرای مرموز، قضات دادگاه به اتفاق آرا، مادر «مینا» را به 99 ضربه شلاق تعزیری محکوم کردند اما وی با استخدام وکیل به حکم دادگاه اعتراض کرد و گفت: این پیامک شوم زندگی‌ام را متلاشی کرده پس از 11 سال زندگی مشترک به همراه دختر کوچکم از خانه طرد شده‌ایم و فامیل، دوست و همسایه به چشم گناهکار به ما نگاه می‌کنند و آواره شده‌ایم. بارها تصمیم گرفتم با مرگ خودخواسته به این زندگی پردرد پایان دهم اما دختر کوچکم جز من هیچ پناهی ندارد. او ناخواسته و بی‌گناه مورد خشم پدر و فامیل قرار گرفته و از دیدن خواهر بزرگ‌ترش محروم شده است.

«مینا» هنوز نمی‌داند چرا مورد نفرت اطرافیان قرار گرفته است و در بی‌کسی و تنهایی در دامان من اشک می‌ریزد. من اگر متهم به رابطه غیراخلاقی شده‌ام آن فرد ناشناس کیست که هنوز او را نمی‌شناسم؟ من بی‌گناهم و قربانی دسیسه شده‌ام. به گفته پزشکان یک در میلیون امکان خطا در آزمایش ژنتیکی هست. تلاش می‌کنم تا بی‌گناهی‌ام ثابت شود.
با اعتراض این زن جوان به حکم دادگاه قرار است قضات دیوانعالی کشور به پرونده این واقعه عجیب رسیدگی کنند اما به نظر می‌رسد راز این ماجرا وقتی روشن می‌شود که کارآگاهان فرستنده پیامک را شناسایی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناناخانم

      یالل عجب یاحضرت نوخودت روشن مون کن بدجوری فکرم خراب شده خخخخخخخخخخخخخ؟؟؟؟؟،؟،،،،،،،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      واقعا ممکنه آزمایش همون یک در میلیون بد شانسی این زن باشه
      خدا کمکش کنه و خدا لعنت کنه اونی که پیام داده

    • ممد

      از کجا زن بگیرم؟

    • پسرجوان

      یاامام حسین چ چیزهای میشنویم اگرزنه این کاروکرده واقعا بایدتیکه تیکش کنن بندازن جلوسگ اگرنه ک بایداون مردبیشرف بی پدرمادرپیداکنن سنگسلریابدن بااسیدبسوزوننش.خداشاهده چندوقتیه میخوام برم خواستگاری دختری غریبه ی دارم دیوونه میشم وقتی چننین داستانهایو میشنومبرترینهامنتظرماجراهستیم

    • milad

      آخه مگه میشه همچین چیزی؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدایا کمکش کن از این دردسر نجات یابت

    • طوطی

      مخم سوت میکشه,این خبر داغ چی بود نصب کردیم …………!!!!!

      چرا باید خطا در ازمایش ژنتیک دقیقا واسه این خانواده اتفاق بیفته که طرف شک کرده به زنو بچه کوچیکش……!!!؟؟

      حالا این احتمال بدیم تو زایشگاه و بیمارستان مشکلی واسه بچه پیش اومده باشه و عوض شده باشه،،اما نمیشه تو چنین شرایطی باور کردکه خطا در ازمایش ژنتیک………

    • بدون نام

      خداخودش رحم کنه ولعنت کنه فرستنده ی پیام رو بیشترنمیتونم بگم واقعا ناراحت شدم.ای کاش درباره این ماجرابیشتربنویسن وتوضیح بدن

    • راز

      باید دنبال حقیقت ماجرا به بیمارستانی که این خانم اونجا وضع حمل کرده برن شاید موضوع جابجایی بچه در بیمارستان باشه عمدی یا غیر عمدی وقتی این زن تا این حد به بی گناهی خودش اصرار داره نمیشه بهش شک کرد ولی بازم خدا عالمه ان شالله هیچ وقت یه بی گناه بدنام نشه که خیلی سخته

    • کیمیا

      باید از خانم هم آزمایش DNA بگیرند شاید بچه اونم نباشه و توی بیمارستان عوض شده باشه

      پاسخ ها

      • سامیره

        بله احتمال اینکه توی بیمارستان عوض شده باشه زیاده چون پسردایی منم همینطور بود توی بیمارستان عوض شده و حالا فرزند یکی دیگه فامیل ما شد البته از اولم تا حدودی مشکوک بود چون اصلا نوزاد شبیه هیچ کسی نبود...
        نباید به راحتی به کسی تهمت بزنیم ...

    • لیلا

      عزیزان یکم صبر پیشه کنین زمان همه چیز رومشخص میکنه اگر مادره بی گناهه خداخودش کمکش کنه چون خیلی تهمت سختیه خیلیییی

    • بدون نام

      نویسنده داستان سرهم کرده.........

    • آیسان

      اگه واقعا خطای پزشکی باشه باید در اون آزمایشگاه وگل گرفت این مصیبت دیگه جم نمیشه

    • بدون نام

      الان آزمایش ژنتیک حجت هست

    • بدون نام

      چه وحشتناک

    • کامروا

      فارغ ازاین ماجرا ولی باتوجه به تیتر خبر که نوشته شک آقا به خانم نظر می نویسم .فکر می کنید اینهمه طلاق به خاطر چیست ؟ بله شک وگمان(البته اینجا گفتن با آزمایش ولی...) .واکثر نیز توسط آقایان مطرح می شود ولی دردادگاه ها زیاد بیان نمی شود.حال دلیل شک چیست .جوابش مشخص است به خاطر نوع پوشش خانم ها دربیرون از خانه است .یک خانم شاید قبل ازازدواج برای بدحجابی اش توجیهی داشته باشد .ولی بعد ازدواج که ابدا دلیلی برای آن وجود ندارد(خانم ها براساس غرق شدن دردنیاپرستی نه نیت بد).واز همه اقشار درایران دید خوبی نسبت به این خانم ها ندارند وبه طبع قشر منحرف آقایان رابه سوی خود جلب می کنند. وآسایش وامنیت شوهر واعضای خانواده را ازبین می برند واصولا قرار نیست بعد از ازدواج کمالات یک خانم در جامعه تقسیم شود واین حق کاملا عادلانه ومنطقی هست وآقایان حق دارند جلوی این رفتارهارابگیرند تاارازل واوباش وهرآدم منحرفی امنیت خانواده اش رابه خطر نیندازد .وآقایان دارای خانم بدحجاب همیشه دچار استرس وترس هستند وضمنا همیشه گمان وخیالشان بابت خانم بدحجابشان راحت نیست وعشق وعلاقه نیز با اینگونه رفتارها پایین می آید .هرچند بعضی از خانم های بدحجاب هدفشان زندگی کردن نیست.

      پاسخ ها

      • ا

        اتفاقا برعکس همون خانمای بدحجاب بیشتر مورد اعتماد شوهراشون ، هستند بارها این مورد رو دیدم، یجایی هم یه زن آبرودار شوهر شکاکداره

    • راضیه

      خداخودش ب این زن کمک کنه یعنی اینجوراتفاقامثل بختک میفته روزندگی ادم بنده خدامردهم حق داره بعدچندسال زندگی وزحمتکشی بدترین ضربه روخورده!!! ولی ب نظرمن خدالعنت کنه کسی روک تلفن همراه رواختراع کردب قول مادرم زندگیها وازهم متلاشی میکنه .

    • بدون نام

      واقعا خدا کمک کنه این زن بیچاره رو اقایون وقتی هزارتا کثافت کاری میکنن آب از آب تکون نمیخوره حالا ببین با آبروی این بیچاره چطور بازی میکنن بالاخره ابر پشت ماه پنهان نمی مونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماه پشت ابر پنهان نمی مونه

    • مهتاب

      واسه یه زن پاکدامن هیچی بدتر از متهم شدن به بی عفتی نیست از خدا میخوام بحق شرف و آبروی حضرت زهرا و تمام زنانی که بخاطر پاکدامنی خداوند اسمشون رو در کتاب مقدسش آورده ، اگه این خانم گناهکار نیست از هر طریقی که میتونه از این تهمت نجاتش بده و آبرو و شرف این خانواده رو برگردونه آمین یا رب العالمین

    • بدون نام

      واقعا شاید بچه تو بیمارستان عوض شده شاید بچه زنه هم نباشه

    • پدربزرگ بابک

      خوب امدیم اول راه بازم بگین اقابابک تو اشتباه میکنی خیر اشتباه نمیکنم همین الان دوساله تلگرام توخونه من تخم نفاق پاشیده ودرچند زندگی نزدیکانم هم همینه البته این خبر کمی دوره ولی بازم خواستم تلنگوری باشم به تمامی مردم درکوچه کوچه های ایران بخصوص زناشویی های درگیر اره تلگرام خیلیا روبه نابودی کشانده دروغ میشنویم دروغ میگیم واین پیامها وبعدش تماسها بامخاطبی که اورا نمشناسیم مثل الان مه شما مرانمیشناسید اما بامن غیر مستقیم درتماس خوب واما این خبر نمیتونم تهمت بزنم خدا عادل بالای سرمان اون میدونه چه گذشته ولی کمکی من بشخصه دراتفاقی بپزشگی قانونی معرفی دقیقا لمس کردم اونجا هم بعله درسال 75 تهران وحالا شاید همان یک در ملیون هم اشتباه باشه خدامیدونه ولی ولی همه مون انسانیم خیلی دلم بان مرد سوخت چه بی دلیل زنگیش بر باد رفت بچه وزنش در مظان اتهام وتازه ابروریزی این جریان از خودش خیلی بالاتره وای وای خدایا من خودم گاها بازنم بحرحال جدل داریم میمیرم زنده میشم صدامون نره بیرون چون مردم لژچار گوی بیکار الا ماشاا از هیچی چی میسازن میزارن تو بغلت وای فرقی نمیکنه ان زن بیچاره که من تاحدودی میگم حق با اونه دلیلم هم اینه اوزن در گروه های مجازی نبوده پس درست میگه زنیه سرش تو خوثه زندگی بشور رفت و روب اصلا زنهای اینطور مردها که در کاخانه کار میکنن شب میان زنه چون از صب تنها بوده اون مرد یارشه ودسش داره نمیدونم خیلی مشگله حل اژن ماجرا ولی ولی شمارا بخدا بخصوص در تلگرام لعنتی محتاط بشید فرق داره با این خبر ولی ولی خوب وقتشه همگی سر نمازمون به هردو زنو شوهر این ماجرا دعا کنیم در پایان خودم پدرم جیگرم میسوزه برای اون بچه معصوم که اصرا نمیدونه چه خبره

      پاسخ ها

      • دانا

        شما كه اينقدر نكته سنج هستي چطور وقت مي كني اين همه مطلب تايپ كني و بفرستي

    • بدون نام

      صدرصد تقصیر زنه هسته..حال ببینید چه روزی گفتم..ماه هیچ وقت پشت ابر نمیمونه ..همچیز یک روزی رو میشه...از نجابت مرد هست که رو شده

    • بدون نام

      باز خوبه این شوهر کلی از زن و زندگیش راضی بوده و تعریف کرده و نگفته زنم بدحجاب و دنبال تفرح و پای تلفونو این جور چیزاس ولی بعضیا با نظراتشون میخوان بگن آقا ما زنت رو بهتر از تو میشناسیم واقعا که

    • سارا

      چند ماه پیش در بیمارستان رازی اهواز مشابه همین اتفاق پیش اومد زنی زایمان کرد بچه ش لحظه تولد پسر بود یکساعت بعد دختری به او تحویل دادند وگفتند بچه ات این است زن کلی جیغ و داد کرد و بعد از کمی پسرش را به او تحویل دادند من این ماجرا رو با چشمای خودم دیدم .و اون زن دقیقا همین حرف رو زد که اگه من اعتراض نمیکردم بیمارستان بچه اشتباهی به من تحویل میداد (با توجه به این که پدر و مادر میدونستن که بچه شون پسره نه دختر) فقط خدا میدونه روزی چند تا از این اتفاقات میافته که یا صداش در میاد یا پنهون میمونه

    • وحید

      کیمبا نظرت عالی بود احتمال جابجایی نوزاد در بیمارستان هم هست
      ایشالله قضیه حل بشه چون چند نفر رو درگیر کرده

    • حسین

      خدا صبر بده به اون شوهر خانوم الان چه حالی داره،زن گرفتن از 7 خان رستم هم سختر شده دیگه به کی میشه اعتماد کرد.

    • dr reza

      خوب حتما خانومم ازمایش DNA بده شاید یکی دشمنی کرده بجرو زمان تولد عوض کرده از این اتفاقا میوفته

    • بدون نام

      سلام خدمت پدبزرگ عزیز ودوست داشتنی آقابابک وامیدوارم همیشه صحیح وسلامت باشید.وفقط یک بار دیگه بگم اون روز یک نفر با اسم کامروا به شما پیام داد وکلی ازبابت بنده گله کرد که بنده نبودم ومتوجه شدم شما نیز ناراحت شدید که آن شخص کار خوبی نکردند.

    • بدون نام

      من اگه جای اون آقابودم ،گوش زنمو میگرفتم میپیچوندم بعدش بهش میگفتم بار اخرت باشه از این غلطا میکنی هاااا……بعدش به خوبی وخوشی زندگیمون را ادامه میدادیم,

    • پدربزرک بابک

      بدون نام 13/56 …… اخرمگه تو علم غیب داری که زود قضاوت بی جا میفرمایی مگه بچه مسلمون نیستی حق نداری تهمت بزنی هیچکدام از ما نمیدانیم حتی شوهرش بهش تهمت نزده گنا میکنی بهمین سادگی اگه اینجا بگی مسلما همه جا اینطور بفوریت نظر میدی من باموی سفیدم گفتم خدا میدونه ....

    • مریم

      اگه داستان واقعیه حتما تهشو بگید چی میشه

    • ناناخانم

      کامروابرای اولین بارحرفای سنجیده به جا زدی آفرین همیشه حق بگوعلی یارتون یاحق

    • بدون نام

      مشابه این ماجرا قبلا اتفاق افتاده و بچه تو بیمارستان عوض شده بود.

    • کامروا

      ممنون وسپاس هموطن بزرگوار (ناناخانم )

    • مجيد مجيدي

      بنظرم اين زن بيگناه است.حاضرم او بادخترش به خانوادم جمع كنم.ياعلي.

    • fafa

      ان شاالله که خدا حقیقت رو روشن کنه گناهکار ازبی گناه شناخته بشه ولی خداییش عجب سناریویی میشه واسه ساخت فیلم یا سریال

    • نیما 021

      احتمالا دکتر آزمایشگاه گیج زده ،، ازاین اشتباها زیاد پیش میاد ،

    • salar

      وقتی نظرات و دیدم به دوستانی ک زود قضاوت نکردن دست مریزاد میگم
      قضاوت نابجاهم گناهه امیدوارم بتونیم جزو ادمایی باشیم ک مرتکب گناه نشیم

    • آرمین

      آخ سر درد گرفتم ازین خبر......خواهشا همین طور که این خبر رو نشر دادید نتیجه این خبر رو هم پخش کنید که بالاخره چی شد چون تو ذهن خوانندگان علامت سوال بزرگ ایجاد کردید که باید نتیجه بررسی رو هم منعکس کنید

    • اسماعیل

      مطمن باشید پرستارن هنگام تحویل نوزاد اشتباه کردن .از خانمه مرتکب اشتباهی نشده.توکل ب خدا انشااله ک مشخص میشه.

    • اسماعیل

      اونم ک تماس گرفته از کارکنان همون بیمارستانه و ب احتمال عمدی بوده

    • راز

      خدا هر وقت نظرات این کامروا رو می خونم عصابم بهم می ریزه از همین امروز من بایکتش می کنم و دیگه این نظرات رو نمی خونم

    • المیرا

      باید خودش هم تست ژنتیک بده شاید اصلا بچه تو بیمارستان جابجا شده وقتی خود زن با اطمینان میگه پدر بچه همسرش هست . این تست باید انجام بگیره

    • اسماعیل

      حرف حق همیشه تلخه

    • مجید

      البته که خطای آزمایش ژنتیک بسیار بسیار کمه.از مادر کودک هم تست بگیرن ببینند که ژنهای مشترک دارند یا نه.اگر ژنهای مشترک نداشته باشه با مادر پس کودکشون احتمالا در بیمارستان عوض شده .ولی اگر اون زن مادر بچه هست و بچه با پدر ژن مشترک نداره که دیگه نتیجه معلومه!!!ولی خدا برای هیچ کس چنین موردی نیاره...و خدا از اون آدمی که اون اس ام اس رو داده نگذره انشالله.

    • بدون نام

      اللهم عجل لولیک الفرج

    • سیدسجاد اسماعیلی پور

      خدا لعنت کنه اون کسی رو که در با سهل انگاری یا دشمنی یا قرض و مرضی باعث شده همچین تهمتی به این زن زده بشه مثه روز روشن که این خانوم هیچ گناهی ندارن و این بچه نمیدونم چطور عوض شده بر اثر سهل انگاری یا دشمنی کسی الله اعلم مطمعنم به قاطعیت میگم این خانوم بی گناهه خدا خودش کمکش میکنه اللهم عجل لولیک الفرج واقعا شرایط سختی برای هم مرد خانواده پیش اومده هم زن باور کنید فشاری که روی این دونفره اگه دستگاهی بود برای اندازه گیری شدتش برابری میکرد با بمب اتم

    • خودساخته

      سلام به دوستان، ولی خدا وکیلی بعضی اوقات از خودم خجالت کشیدم و شرمنده میشم!! چرا ما خبری را که نه از سقم و صحت آن خبر داریم و نه از اتفاقاتی که ممکن است افتاده باشد اطلاع نداریم قضاوت میکنیم ما یا به خداوند اعتقاد داریم یا ماده پرستیم اگر بهترین خداوند اعتقاد داشته باشیم به این گونه کج گفتاری ها اهمیت نمیدهیم امروزه مردمی یه طوری شده‌اند خداوند بزرگ و یکتا آنها را به راه راست هدایت کند،

    • میرزا

      سلام به همه دوستان گرامی من مخلص همه شماها هستم اما متاسفانه با یکدیگر مجادله و در گیر مبشوید آخر برای چه؟ هر شخصی میتواند نظر خود را بنویسد، دیگه چرا جدل و درگیری و بر هم تاختن؟ هر شخص نظر خودرا دارد این نیست که نظر خودرا تحمیل کند! هر شخص مسول خودش است، یکی خوب یکی میانه یکی تند خو و دیگری بی طرف! احتیاج به لفاظی و حرف زشت گفتن نیست! برای خودتان احترام قائل شوید، خدا نگهدار

    • رسول

      واقعا ناراحت کننده بود
      خب کسی که پیام ایجوری میده نمیاد با خط بنام خودش بده، نامردی بزرگی کرده حتما پس میده، یچیزی بوده ولی دیگه زندگیشو نباید خراب میکرد با این پیام

    • مهتاب

      این قضیه کاملا شبیه یکی از برنامه های ماه عسل هست با این تفاوت که اونا بچشون مریض میشه میبرن دکتر و آزمایش و میفهمن ولی این یکی با اس ام اس آقایی که اومده بود برنامه هم فکر میکرد زنش بهش خیانت کرده. خدا خودش کمکشون کنه

    • بدون نام

      یک در میلیون که چرته تو این مورد چون دوبار ازمایش داده یبار پدر خودش و یبار تو پزشکی قانونی پس یا تو بیمارستان عمدی تعویض کردن (چون طرفی که اس داده شاید تو بیمارستان بچه خودش رو با این عوض کرده و حالا خواسته واقعیت رو کنه)و یا اینکه زنه دروغ میگه الله اعلم

    • علی

      سلام،دادگاه بطور کامل تحقیق نکرده،ومی باستی خانم هم ازمایش ژنتیک انجام میداده،اگرواقعا مادرش باشه پس یکجای کارمیلگنه،درغیراینصورت تعویض بچه توبیمارستان حتمی است،ودادگاه هم نمی بایستی تارسیدن به نتیجه نهائی اجازه انتشار این پرونده رامیداده،چون اگر حق باخانم باشه چه کسی تاوان این ضررروحی خانم ،خانواده طرفین وجامعه رامی دهد.واقعا که یه پرونده راچندسال نگه میدارند که مثلاابروی یک مسئولی رانبرند اما یک خانواده که دستشان به جای بندنیست بدون رسیدگی کامل نشرش میدهند،اقای مدیر شماهم عجله کردید ،حالا کمک شان کنید تاحق کسی ضایع نگردد.

    • کریمی

      شاید در زایشگاه جای دو نوزاد با هم عوض شده باشد

    • بدون نام

      یعنی از مادر آزمایش ژنتیک نگرفتن مگه میشه مکه داریم یکی پیام بده بعدش هم معلوم بشه بچه مرده نیست مگه میشه مگه داریم

    • بدون نام

      بیچاره خانمه اگه بیگناه باشه واقعا چه عذابی میکشه خدواندا قسمت میدم به حق فاطمه زهرا کمک کن به این بندگان درمانده

    • فاطمه

      باز کامروا نظر داد،ول کن توروخدا،همه چیو میزنید به بد حجابی زن ها
      من و امثال من چادر کنیم سرمون،جامعتون پاااااااااااااااک میشه
      مردای هرزه سالم میشن
      بابا ذاتتون درست کنید،ذات مرد که کثیف باشه،با چادر منم ذاتش همونه
      کامروا،توروخدا انقدر زن هارو بد نشون نده،اون دنیا باید جوابگوی منه زن باشی

    • تکاب

      سلام خدا ازاون طرفی که این پیام را زده به شوهر زنه نگذره خدا انشالله ابرویش را می بره خدا بزرگ است حق اینطور نیست که یک نفر با یک پیامک بخواهد طرفی را آواره کند پیامی بزند اون زن پناه ببرد به خدا فقط

    • سمیرا

      این فقط یه داستان میتونه باشه درصورت واقعیت قاضی میبایست آزمایش ژنتیک مادر و فرزندی هم میداد در هر صورت بهتر که اگر آقایون برای اثبات پدر و فرزندی و برطرف کردن هرگونه شک و شبهه با فرزندانشون آزمایش ژنتیک بدن

    • بدون نام

      واقعا شاید فرزند خانم هم نباشه گناه داره بچه تف به این دنیا

    • بدون نام

      از صمیم قلب به خاطر اون بچه از خدا می خواهم مادرش بیگناه باشه خدایا خودت رحم کن قلبم به درد اومد لطفا عاقبت ماجرا را بنویسید

    • sam

      شاید این بچه تو بیمارستان عوض شده .چرا به این احتمال پلیس فکر نمیکنه.

    • بدون نام

      بانظره کیمیا موافقم

    • بدون نام

      خدا اون مردم ازاری رو که اون پیامو فرستاده لعنت کنه شاید هم نیم درصد احتمل داشته باشه اون زن بیچاره رو بیهوش کرده بهش تجاوز کرده باشن تو این زمونه همه چی ممکنه نباید این احتم

    • بدون نام

      بابا خدا لعنت کنه فرستنده پیامو امید وارم شوهر اون زن یکم صبر داشته باشه سر بیگناه تا پای دار میره ولی بالای دار نمیره بلخره بیگناهی این زن هم به همه سابت میشه بعد اونایی که ندیده بکار غیر اخلاقی متهمش کردن باید از خودشون خجالت بکشن .

    • تنها

      بابا تهمت کجابوده دو بار ازمایش ژنتیک گرفتن ضمنا قاضی پرونده از من شما بیشتر میدونه حتما از مادره هم ازمایش گرفتن ولی حکمش خیلی کمه حداقل باید ده سال زندان بهش میدادن ضمنا بچه رو هم باید ازش بگیرن همچین زنای لیاقت مادر بودن ندارن

    • غریبه

      نمیشه باور کرد بین شوهر و فرستنده پیامک فقط یک پیام رد وبدل شده باشه
      چون هیچکس فقط به یه پیام اعتنا نمی کنه
      احتمالا بسیاربیشتر بوده
      کسی هم که پیام را داده که یک خلافکار حرفه ای نبوده
      که دم به تله نده قطعا با پیشرفت های پلیسی و مخابراتی به راحتی قابل شناسایی است
      وبه احتمال زیاد قاضی هم احتمال باید می داده که این بچه در بیمارستان عوض شده و پیش از اعلام حکم درخواست ازمایش و تحقیق بیشتر را داده است
      پس یه جایی از این داستان مشکل داره


      ولی برفرض واقعی بودن ماجرا
      اولا شرایط جامعه به دلیل مشکلات معیشتی جوانان و عدم ازدواج صحیح بسیار بد شده
      که. جای بحث زیادی دارد
      ولی یه مرد که فکر کنم دوتا بچه داره
      و از زن و زندگیش هم رضایت داره
      اولا با یه پیامک به زنش شک نمی کنه مگه اینکه از قبل هم موارد مشکوک از زنش دیده باشه که هم در این داستان هم مرد و هم زن با حرف هایشان چیزی خلاف این را میگن
      دوما در این شرایط که کار از کار گذشته چه زن و چه مردی که با این مشکل مواجه می شود بهترین راه پیدا کردن ریشه های مشکلات و دلایل خیانت همسر وسپس تنبیه منطقی همسر و سپس بدور از جنجال ادامه زندگی است
      چون الان به جز ابرو ریزی و از هم پاشیدن زندگی و نابودی زندگی یک زوج و دو بچه بیگناه هیچ عایدی در این ماجرا نیست

    • پدر بزرگ بابک

      فاطمه خانم من کاری بهنظر کامروا ندارم اما خواهرم اگر شما درحجاب باشی همیشه چیزی برای ارایه داری که تابحال مخفی بوده من پیرمرد راببخشید دخترم منظورم اندام وسوسه انگیز زنه برای شوهرش اما اگر بی حجابی که هیچ بعضی ازشماها خیلی جلوتر تمام هستو نیست اندامشان در پشت پارچه لباس تنگ وچسبان وجالبه کوتاه که دایما در کوچه وخبابان بادست هی پارچه بیچاره لباس رامیکشن پایین من چشم چران نیستم هفتاد سالمه خودم دختر دارم اما ایا تونستم بگم یانه ؟ ببین دخترم خدا به جنس ماده انسان وحیوان خصایصی داده هوس انگیز که اهرم تخصصی گیج کردن و بدنبال کشیدن جنس نر هست طبیعت اینه باید ماده وسوسه کنه تا نر جذب شود برای جفت یابی وتولیدمثل خوب حالا اگر تو وهمجنسانت کمی گوش کن کمی بخود امده ... ایا فکر کردی چقدر چشم حریص دنبال وحتی بایک نگاه براه بد نه براه خوارضایی نگاهی کشیده وهمین نگاه شرایط اینده ان جوان را سوق به بقیه را دیگران به فاطمه خانم بگین اما میدونم الان جهت ها عوض بجای اندیشه بحرفهام معکوس گفته خواهدشد

    • بدون نام

      یه همچین بلایی هم سره من اومد.کناره همسرم نشسته بودم.یه آقایی زنگ زد که حواست به زنت باشه داره بهت خیانت میکنه.خیلی روزای بدی بود.روزای وحشتناکی پشت سر گذاشتم.ولی خداروشکر همسرم ته تو قضیه رو درآورد.بدتره ماجرا این بود که کسی که زنگ زده بود کامل میشناختیم.شبانه روز نفرینش میکردم.ولی الان نه.سپردمش دسته خدا.ان شالله این خانوم هم مشکلش حل میشه.واقعا درکش میکنم.

    • ناشناس

      من فكر ميكنم اگر اين خبر واقعي باشه بايد بازپرس پرونده يك آزمايش نسبيت بين مادر و دختر انجام بدهد شايد زمان تولد نوزاد عوض شده.

    • آرین

      خوب یعنی عقلشون نمیرسه اززنه آزمایش بگیرند ببینند دخترزنه هست یانه؟

    • رویا ساز

      بیچاره زن

    • بدون نام

      آفرین به پدربزرگ بابک درست وبه جاگفتین والامنم میتونم بی حجاب باشم ولی شال وچادرسرم میکنم حجاب باعث افتخاره نشانه ی عقب موندگی نیست خواهران

    • مهدی

      به نظر من دختر و مادر هم یه آزمایش بدن شاید موقع به دنیا اومدن عوض شده باشه

    • راز

      آقای بابک عزیز گیریم همه تعارضی که به خانم ها میشه مقصر به هر نوعی خانم ها هستن یا اعتماد بی جا کردن و یا ظاهرشون به قول شما درست نبوده و بی حجاب بودن ولی این پسر بچه ها و پسرهای نوجوان که مورد تجاوز قرار میگیرن چی پس بدی از خانم ها نیست به قول خانم فاطمه ذات مرد باید درست باشه اینها که شما میگین بهانه اس تو جامعه ما این موارد به تعداد داره برای پسر ها اتفاق میفته یعنی اونام بد حجاب هستن که مورد تجاوز قرار میگیرن

    • پدر بزرگ بابک

      دخترم راز درست میفرمایی اما ایا قبول داری لو ولهب وبی دینی وشلختگی اجتمایی وازبین رفتن اداب بزرگ وکوچکی وبالاخره کمی لامذهب شدن باعث تمام گرفتاری ماست گفته شد بهشت را زورکی نمیشه یاد مردم داد بله اشکال امروز اینه که همچی قاطی شده منم باشم هم عقیده که البته ولنگاری در کنار همه اینا سوقمون داده به همان کلمه اول یعنی لو ولهب واز خدا قافل شدیم در ان حالت هرچه دلت خواست انجام نه ترسی ونه ایمانی به حکم قانون همین

    • بدون نام

      حالا مگه کشورهای دیگه نیستن که زنان بی حجاب دارن مرداشون مرتب در حال تجاوز به اونا هستن فعلا که مردای اینجا روی همه رو سفید کردن ذاتتون رو درست کنید به خدا و روز حساب ایمان داشته باشین با اینکار دیگه نگاه هم نمی کنید که هوس بیاد سراغتون معلومه وقتی زوم میکنید و طرف رو تا کیلومترها نگاه میکنید وسوسه میشید خدا عقل درست و کمی مردونگی بهتون بده تا شهامت به گردن گرفتن گناهتون رو پیدا کنید

    • شادی

      شاید این کودک زمان تولد در بیمارستان عوض شده . چرا به مادرش تهمت زدن؟؟؟ گناه داره خب

    • همت پور

      سلام من دربیمارستان شاهد تعویض بچه برادر
      زنم بودم انشالله همین طور شده

    • فرشاد

      الله اکبر چه چیزا میشنویم من ک هنگ کردم

    • بدون نام

      منم تو بیمارستان عوض شدم والا الان باید خیلی پولدار و خوشبخت می بودم حقمو خوردن اینا

    • بدون نام

      ماشالا به این همه استعداد بابا اگه بچه عوض بشه حتما از مادر هم ازمایش گرفته میشه یعنی خودشون نمیدونن باید از مادرم ازمایش بگیرن که الان شما بهش اشاره میکنید؟ این یا اشتباه ژنتیکی اتفاق افتاد یا... خدا بهترین قاضی

    • راش

      10:47 اونوقت اون پیام از کجا اومده؟ حرفی میزنی

    • راش

      احتمال عوض شدن توی بیمارستان یا اشتباه توی آزمایش دی ان ای صفر هست حتما چیزی هست که اون طرف این پیام رو فرستاد اگه اتفاقی فهمیده میشد احتمالش بود توی بیمارستان عوض شده باشه

    • بدون نام

      جناب راش درست میگین ومن واقعابرای سرنوشت این خانم متاثر شدم نه عوض شده نه آزمایش اشتباهه متاسفانه خداخودش رحم کنه خدابرای هیچکس نیاره ان شاء الله

    • بیخیال

      امیدوارم این دسیسه پلید زودتر مشخص شود و بی گناهی زن ثابت شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج