جاباما
۴۱۴۶۰۹
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

«روز میهن پرستان» در فستیوال فیلم آمریکا

«روز میهن پرستان» که وقایع بمب‌گذاری سال ۲۰۱۳ شهر بوستون را به تصویر می کشد، در نخستین نمایشش در فستیوال انستیتوی فیلم آمریکا روی پرده می رود.

روزنامه بانی فیلم: «روز میهن پرستان» که وقایع بمب‌گذاری سال ۲۰۱۳ شهر بوستون را به تصویر می کشد، در نخستین نمایشش در فستیوال انستیتوی فیلم آمریکا روی پرده می رود.

به نقل از ورایتی، انستیتوی فیلم آمریکا فستیوال ای اف آی (AFI) خود را با فیلم «روز میهن پرستان» کمپانی های سی بی اس فیلم و لاینزگیت با نقش آفرینی مارک والبرگ به پایان می برد. این فیلم روز هفدهم نوامبر در سالن تی سی ال روی پرده می‌رود.
«روز میهن پرستان» در فستیوال فیلم آمریکا

ژکلین لیانگا مدیر این فستیوال گفت: «روز میهن پرستان تجلیلی تکان دهنده از قدرت روحیه انسانی، قهرمانان بوستون و قابلیت کشور ما در متحد شدن بعد از حوادث غیرقابل تصور است. پیتر برگ مجموعه ای پرستاره و هیجان انگیز از بازیگران را کنار هم می‌آورد که نقش آفرینی های احساسی شان به زیبایی کسانی که زندگی شان برای همیشه تغییر کرد را به تصویر می‌کشد. ما افتخار می کنیم که می‌توانیم این فیلم را به عنوان نمایش ویژه شب افتتاحیه فستیوال ای اف آی به نمایش بگذاریم.»

فستیوال ای اف آی روز دهم نوامبر با «قوانین صدق نمی کنند» وارن بیتی کار خود را آغاز می کند. این فستیوال همچنین میزبان پیش نمایش جهانی فیلم «کمدین» با نقش آفرینی رابرت دنیرو هم خواهد بود که شب بعد به نمایش درمی آید.

فستیوال انستیتوی فیلم آمریکا علاوه بر این روز سیزدهم نوامبر نمایشی افتخاری از «ال» ایزابل هاپرت را روی پرده می برد، برای «لالا لند» روز پانزدهم نوامبر مراسمی ویژه برگزار می کند و روز شانزدهم نوامبر هم مسئولیت میزبانی رخداد «زنان قرن بیستم» به هدایت آنت بنینگ را بر عهده دارد.

فیلم «روز میهن پرستان» که توسط برگ کارگردانی شده، داستان بمب گذاری های ماراتون بوستون در سال ۲۰۱۳ و جستجو برای عاملان تروریست آن را تعریف می کند. والبرگ نقش سرهنگ تامی ساندرز را بازی می کند که به تیم امدادگران و محققان ملحق می شود و باید در بازه ای کوتاه و پیش از آنکه بمبگذاران دوباره حمله کنند، آن ها را شکار کند. کوین بیکن نقش مامور ویژه ریچارد د لوریه را بازی می کند، جان گودمن در قالب نقش رییس پلیس اد دیویس ظاهر می شود و جی کی سیمونز که برای «شلاق» برنده جایزه اسکار شد نقش سرهنگ جفری پوگلیس را ایفا می کند. میشل موناهان هم کارول سندرز پرستار است.

این فیلم مشخصا به بمب‌گذاری‌های خط پایان ماراتون شهر بوستون در سال ۲۰۱۳ می‌پردازد که باعث کشته شدن سه تماشاچی و زخمی شدن بیش از ۲۶۰ نفر شد.

بازماندگان این تراژدی ملی در پیش نمایش این فیلم که روز چهاردم دسامبر در بوستون برگزار می‌شود حضور خواهند داشت. این فیلم روز بیست و یکم دسامبر در شهرهای بوستون، نیویورک و لس آنجلس اکران عمومی می‌شود و در نهایت روز سیزدهم ژانویه ۲۰۱۷ در سراسر ایالات متحده به نمایش درمی‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج