۴۱۴۶۱۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اوضاع بد رابینسون کروزو

در روزگاری که کارتون ها یکی پس از دیگری می فروشند و انیمیشن ناموفق به ندرت یافت می شود، کارتون تازه کمپانی لایونزگیت به نام «زندگی وحشی» با ایستادن در رده های ششم تا نهم جدول پرفروش های آمریکا و کانادا طی ۵ هفته اخیر عملا کار مهمی را انجام نداده.

روزنامه بانی فیلم: در روزگاری که کارتون ها یکی پس از دیگری می فروشند و انیمیشن ناموفق به ندرت یافت می شود، کارتون تازه کمپانی لایونزگیت به نام «زندگی وحشی» با ایستادن در رده های ششم تا نهم جدول پرفروش های آمریکا و کانادا طی ۵ هفته اخیر عملا کار مهمی را انجام نداده و شروع فروش ۴/۳ میلیون دلاری آن نیز پایین تر از آمار آغاز اکران تقریباً تمامی کارتون های دیگر سالهای اخیر بوده است.
اوضاع بد رابینسون کروزو

لایونزگیت آغاز اکرانی حداقل ۵ میلیون دلاری را برای این فیلم پیش بینی می کرد که تحقق نیافت و با این نمایش ضعیف بعید است حداکثر بیش از دو هفته دیگر در جمع ۱۵ فیلم صدر جدول بماند. ت

عجب ماجرا زمانی بیشتر می شود که متذکر شویم که این فیلم نه یک داستان تازه و نا آشنا بلکه قصه ای مبتنی بر زندگی رابینسون کروزوی معروف دارد و یک اثر هنری مشترک از بلژیک و فرانسه به سیستم ۳ بُعدی و کارتونی کامپیوتری است که کارگردان مشترک ونسان کسته لوت و بن استاسن نیز در آن با موفقیت عجین بوده است.

«زندگی وحشی» همان طور که پیشتر نیز به آن اشاره شده، نگاه و تعبیری تازه از زندگی کروزو است و بداعت های ویژه خود را دارد ولی نتوانسته است چیزی باشد که طرفداران کارتون ها و یا هواداران ویژه رابینسون کروزو آن را می طلبند. ورسیون هایی همراه با بازیگران زنده پیرامون این کاراکتر معروف به کرات ساخته شده و برخی هم نسخه های بدی نبوده اند اما این ورسیون کارتونی از عناصر و اله مان های یک کارتون موفق به دور است و نتوانسته است اضافه بر اصل قصه ابتکارهای یک کارتون را که معمولا متکی بر فن آوری های کامپیوتری است فراهم آورد و همین مسئله است که بر فروش آن اثر منفی گذاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج