۴۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد

شما بارداريد، پس طبيعي است كه خوش‌پوشي‌تان با ديگران فرق داشته باشد.

شركت كردن در مجالس و مهماني‌هاي رسمي، مادران باردار را كمي نگران مي‌كند. به هر حال طبيعي است كه اندام آن‌ها با چند ماه قبل متفاوت است، اما قرار نيست اين تفاوت به قيمت خوش‌پوش نبودن آن‌ها تمام شود. در پيشنهادهاي لباس بارداري اين شماره، همچنان با طرح‌هاي متفاوت خانم «ناهيد مقدم» همراه هستيم، ولي اين‌بار براي پيشنهاد لباس‌هايي براي مجالس و مهماني‌هاي رسمي شما. با نگاهي به اين پيشنهادها خواهيد ديد، حتي زماني هم كه باردار هستيد مي‌توانيد در مجالس رسمي متفاوت باشيد.


1 - برش كلوش و پيلي‌هاي اين بلوز حرير، ضمن زيبايي كه به لباس شما مي‌دهد، شكم‌تان را هم به‌خوبي در خود پنهان مي‌كند. شالي هم كه روي لباس استفاده شده، روي همين نكته تاكيد دارد. اين بلوز با يك شلوار ساتن هماهنگ شده كه آن هم مناسب بارداري است. پوشيدن اين لباس با يك كفش تخت و راحت سبز رنگ، شما را در مجالس رسمي به يك مادر خوش‌پوش تبديل مي‌كند.

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد


2 - اين تونيك ساتن براي خانم‌هاي باردار، هم زيباست هم راحت و البته مناسب مادراني است كه خيال ندارند برآمدگي شكم‌شان را پنهان كنند! برش روي كمر اين تونيك كاملا قابل تنظيم است و اتفاقا ظاهر جديد شما را به‌عنوان يك مادر باردار زيباتر هم نشان مي‌دهد. اين تونيك با شلوار بارداري ساتن صورتي پيشنهاد ما به شماست.

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد


3 - سادگي و راحتي، رمز زيبايي اين پيراهن حرير و مناسب بودنش براي خانم‌هاي باردار است. البته اين پيراهن هم از آن انتخاب‌هايي است كه محدود به دوره بارداري نيست و خانم‌ها هميشه مي‌توانند روي آن به‌عنوان يك گزينه مناسب براي مراسم مختلف حساب كنند.

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد


4 - اين پيراهن مناسب خانم‌هاي باردار و قد بلند است. به‌خصوص در ماه‌هاي آخر بارداري كه معمولا بيشترين اضافه وزن را دارند؛ چون رنگ تيره و بلندي اين پيراهن اندام شما را به‌مراتب متناسب‌تر نشان مي‌دهد. البته اگر اين لباس را انتخاب كرده‌ايد نبايد زيورآلات و كيف و كفش رنگي را فراموش كنيد.

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد


5 - اين بلوز حرير به اندازه كافي راحت هست كه حتي تا ماه‌هاي آخر بارداري هم بتوانيد روي آن حساب كنيد، چون برش كلوش اين بلوز، برآمدگي شكم شما را كاملا در خودش پنهان مي‌كند. شلوار ساتني كه با آن هماهنگ شده يك شلوار گشاد و آزاد مخصوص بارداري است.

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد


6 - اين بلوز هيچ برشي ندارد و در حقيقت خودش را روي اندام شما شكل مي‌دهد، بنابراين با پوشيدن اين لباس در هر ماه از بارداري‌تان كه باشيد- البته بسته به تغيير سايز و اندام‌تان- ظاهر متفاوتي پيدا مي‌كنيد. شلوار اين مجموعه هم يك شلوار گشاد و كاملا راحت است كه علاوه‌بر زيبايي به‌دليل كشي‌كه در كمرش به كار رفته، دقيقا با سايز شما هماهنگ مي‌شود.

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد


7 - 1960 اين پيراهن به‌دليل چين‌هاي بلندش، اندام خانم‌هاي باردار را كشيده‌تر نشان مي‌دهد. ضمن اين‌كه اجازه نمي‌دهد برآمدگي شكم آن‌ها حتي تا ماه‌هاي پايان بارداري ناموزون به‌نظر بيايد.

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد


8 - نخستين نكته متمايز‌كننده اين پيراهن، رنگ متفاوت آن است. اين پيراهن حرير با داشتن كش در قسمت زير سينه و پايين شكم راحتي لازم را براي خانم‌هاي باردار فراهم مي‌كند. ويژگي ديگر اين پيراهن اين است كه محدوديت زماني ندارد و خانم‌هاي باردار در ماه‌هاي مختلف بارداري مي‌توانند از آن استفاده كنند.

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد


9 - اين پيراهن حرير و پرچين، مناسب خانم‌هاي بارداري است كه با مشكل اضافه‌وزن چنداني روبه‌رو نيستند يا حتي مادراني كه ماه‌هاي سوم و چهارم بارداري خود را مي‌گذرانند. به خاطر گشادي اين پيراهن، در طول مدتي كه آن را مي‌پوشيد، احساس راحتي هم با شماست؛ فرقي هم نمي‌كند كه در كدام ماه‌ از بارداري‌تان باشيد. به‌خاطر چين‌هاي زياد آن هم ديگر نيازي نيست نگران برآمدگي زياد شكم‌تان باشيد.

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد


10 - اين پيراهن مناسب مادراني است كه دوست‌دارند در عين شيك‌پوشي، ساده باشند. يقه كراواتي اين پيراهن را مي‌توانيد طوري تنظيم كنيد كه بلندي آن روي برآمدگي شكم‌تان را بگيرد. البته در غير اين صورت هم، بازي با اين گره در قسمت يقه براي دور كردن نگاه‌ها از شكم شما كافي است.

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد

منبع : مجله شهرزاد

در مجالس رسمي متفاوت بپوشيد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج