۴۱۵۰۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاوانی از حضور در پاریس خوشحال است

پس از خروج زلاتان ابراهیموویچ از پاریسن‌ژرمن، مهاجم اروگوئه‌ای دریافته است که نخستین گزینه برای پست مهاجم در این تیم پاریسی است.

وبسایت نود: ادینسون کاوانی ضمن اعلام این موضوع که از ماندن در پاریس خوشحال است از این مسئله پرده برداشت که در پایان فصل گذشته صحبت‌هایی را با مسئولین این تیم در مورد آینده‌اش در پاریس داشته است. مهاجم اروگوئه‌ای در طول حضور سه ساله‌اش در پاریس دوران سختی را گذرانده است، یکی از مهم‌ترین مشکلات او عدم حضور مستمر در پست مهاجم نوک در این تیم پاریسی بوده است چرا که با حضور زلاتان ابراهیموویچ، معمولا از او در پست‌های دیگری استفاده می‌شد. با این حال پس از اینکه زلاتان این تیم را به مقصد منچستر ترک کرد، کاوانی مدت بیشتری برای حضور در پست مهاجم نوک به دست آورده است و به نظر می‌رسد با وجود شرایط جدید، قرار داد این بازیکن اروگوئه‌ای با تیم پاریسی تمدید شود. او در مصاحبه با Le Parisien اعلام کرد:

در فوتبال همه چیز باید شفاف سازی شود، در گذشته نمی‌توانستم در پست تخصصی‌ام به میدان بروم و باید به تصمیم مربی احترام می‌گذاشتم. این درست نیست که می‌خواستم پاریس را ترک کنم، تنها می‌خواستم در پست تخصصی‌ام به میدان بروم، اما با توجه به حضور مهاجم بزرگی همچون ایبرا این فرصت برای من به دست نمی‌آمد. دوست داشتم به عنوان تک مهاجم تیم به میدان بروم، با این حال در پایان فصل گذشته با مسئولین صحبت کردم و به آن‌ها گفتم که می خواهم در پست مهاجم نوک بازی کنم و اکنون با توجه به شرایط موجود بسیار خوشحالم. در حال حاضر در یکی از بهترین تیم‌های جهان احساس خوبی دارم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، قراردادم در حال به اتمام رسیدن است، باید با باشگاه صحبت کنیم تا شرایط را بررسی کنیم، احساس می‌کنم همچنان در پاریس به فوتبالم ادامه بدهم.
پس از اینکه کاوانی به پست تخصصی اش در این فصل منتقل شده است، او ۱۰ گل از ۲۰ گل باشگاه پاریسی را رقابت‌های لیگ ۱ فرانسه به ثمر رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج