۴۱۵۱۵۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

مدیریت بحران خوزستان اطلاعیه داد

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اطلاعیه ای در خصوص آمادگی برای مقابله مناسب با گرد و غبار و بارندگی برای روز سه شنبه تا پایان هفته جاری صادر کرد.

خبرگزاری مهر: اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اطلاعیه ای در خصوص آمادگی برای مقابله مناسب با گرد و غبار و بارندگی برای روز سه شنبه تا پایان هفته جاری صادر کرد.
در این اطلاعیه خطاب به فرمانداران خوزستان عنوان شده است: با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی خوزستان، وزش بادهای قابل ملاحظه و نسبتا شدید و برخاستن گرد و غبار محلی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در بخش های وسیعی از استان خوزستان به ویژه مناطق مرکزی و همچنین تشکیل خط ناپایدار فرعی لایه میانی جو و جریانات قوی و مرطوب جنوبی در سطح زمین، انتظار تشکیل ابرهای باران زا و ریزش های جوی همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ و وزش باد قابل ملاحظه و انتظار آب گرفتگی و طغیان مسیل ها در ارتفاعات شرقی و شمالی، ‌ دامنه های زاگرس و به شکل خفیف تر در بخش های مرکزی و مواج شدن شمال خلیج فارس توام با وزش باد شدید از اوایل وقت فردا (۱۱ آبان ماه) تا آخر هفته جاری (۱۴ آبان ماه) پیش‌بینی می شود.

در ادامه این اطلاعیه خطاب به فرمانداران آمده است: دستور فرمایید اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم، ‌کنترل و بازدید و بررسی سیستم‌های دفع فاضلاب و آب‌های سطحی و شبکه برق‌رسانی، ‌ نظارت بر وضعیت سیل‌بندها و پل‌ها و راه‌ها در مناطق شهری و روستایی، لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های آب، مسدود نمودن جاده‌های حادثه‌خیز در صورت ضرورت با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی مرتبط شهرستان طبق ضوابط اقدام شود.


در اطلاعیه مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان شده است: همچنین در خصوص به کارگیری تجهیزات و امکانات راهداری و هماهنگی با ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها به منظور آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه، اطلاع‌رسانی به شهروندان به ویژه صیادان، لنج‌داران، صاحبان قایق‌های موتوری، ‌کشاورزان، ‌بیماران تنفسی و افراد سالخورده، ‌ دامداران، عشایر، ساکنان مناطق در معرض خطر، حریم رودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌ها و مناطق با احتمال وقوع تندباد و صاعقه جهت رعایت نکات ایمنی و بهداشتی و سایر تدابیر لازم به منظور پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام لازم معمول و گزارش اقدامات به عمل آمده را به این اداره کل ارسال کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا بیایید فولادشهر اینجام خوزستان دومه ما اومدیم راحت شدیم

    • بدون نام

      جناب ما که کارمونو نمیتونیم ول کنیم بیایم اونور وگرنه تا حالا اومده بودیم

    • ستایش

      کاش میشد بیایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج