جاباما
۴۱۵۱۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بزرگداشت هنرمند ایرانی در جشنواره عکاسی ایتالیا

فستیوال بین‌المللی عکس «سیه‌نا» در کشور ایتالیا برای مجید سعیدی - عکاس ایرانی - و «ملیسا فارلو» از همکاران قدیمی نشنال جئوگرافی مراسم بزرگداشت برگزار و در آن، از این دو عکاس تقدیر کرد.

خبرگزاری ایلنا: فستیوال بین‌المللی عکس «سیه‌نا» در کشور ایتالیا برای مجید سعیدی - عکاس ایرانی - و «ملیسا فارلو» از همکاران قدیمی نشنال جئوگرافی مراسم بزرگداشت برگزار و در آن، از این دو عکاس تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری «آرت سی» مجموعه آثار سعیدی که پیش از این، جوایزی را از فستیوال‌های بین‌المللی کسب کرده بود، در جشنواره بین‌المللی عکاسی «سیه‌نا» در کشور ایتالیا نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

سعیدی پیش از این برای یکی از مجموعه آثارش، جایزه مستر فوتوژورنالیسم ایتالیا را گرفته بود.
بزرگداشت هنرمند ایرانی در جشنواره عکاسی ایتالیا

در زمان حضور سعیدی در محل برگزاری فستیوال «سیه‌نا» این عکاس ایرانی درباره «عکاسی مستند» سخنرانی و ورک‌شاپ دو روزه‌ای را همراه «فرانچسکو تیتو» برای عکاسان ایتالیایی برگزار کرد.

هیئت داوران جوایز عکاسی «سیه‌نا» جایزه اصلی این رویداد هنری را به «گِرگوری لکور» عکاس فرانسوی برای مجموعه عکس «فرار ساردین» داد که در جریان فرار ماهی‌های ساردین از دست شکارچیان هنگام مهاجرت در سواحل جنوبی آفریقا ثبت شده است.

همچنین بین نفرات تقدیرشده در این فستوال، نام دو عکاس ایرانی، یعنی صادق سوری در بخش «مجموعه عکس» و میلاد صفا در بخش «منوکروم» نیز به‌چشم می‌خورد. البته جوایز اصلی را در این بخش‌ها، عکاسانی از نروژ و فرانسه کسب کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج