۴۱۵۲۸
۳ نظر
۵۰۲۴
۳ نظر
۵۰۲۴
پ

این استقلال ۳۰ گل به پرسپولیس زده!

۱۲ بازیکن از فهرست ۱۸ نفره احتمالی استقلال برای دربی، سابقه گلزنی به پرسپولیس را با پیراهن تیم های مختلف دارند. جباری با ۵ گل در صدر قرار دارد و بعد از او، سه بازیکن هستند که ۴ یار دروازه پرسپولیس را باز کرده اند؛ فرهاد مجیدی، آرش برهانی و میثم بائو!

این استقلال 30 گل به پرسپولیس زده!

تماشا: 12 بازیکن از فهرست 18 نفره احتمالی استقلال برای دربی، سابقه گلزنی به پرسپولیس را با پیراهن تیم های مختلف دارند. جباری با 5 گل در صدر قرار دارد و بعد از او، سه بازیکن هستند که 4 یار دروازه پرسپولیس را باز کرده اند؛ فرهاد مجیدی، آرش برهانی و میثم بائو!

در نگاه اول باورش سخت است ولی بازیکنان استقلال که به احتمال فراوان در دربی وارد ترکیب اصلی و فهرست 18 نفره این تیم می شوند، سابقه زدن 30 گل به پرسپولیس را دارند.

12 بازیکن استقلال سابقه گلزنی به پرسپولیس را با پیراهن تیم های مختلف و از جمله استقلال دارند. بیشترین گل را هم مجتبی جباری زده و بعد از او در کمال تعجب فرهاد مجیدی، آرش برهانی و میثم بائو با زدن تعداد گل مشابه حضور دارند.

میثم بائو (4 گل)

هرگز نتوانسته با پیراهن استقلال در دربی گل بزند اما یک بازی درخشان در دربی فراموش نشدنی سال 84 داشته. با اینحال، بائو به اندازه مجیدی دروازه پرسپولیس را باز کرده. یک گل با پیراهن راه آهن در لیگ هفتم، دو گل در یک بازی با پیراهن ابومسلم در لیگ هشتم و یک گل هم با پیراهن شهرداری تبریز در لیگ یازدهم.

جواد نکونام (3 گل)
نکونام یک گل در لیگ اول وارد دروازه پرسپولیس کرد و دو بار هم در یک بازی در لیگ سوم به این تیم گل زد. هر سه گل را هم زمانی به ثمر رساند که پیراهن پاس را به تن داشت.

سیاوش اکبرپور (۲ گل)

یک بار در لیگ دهم و با پیراهن استیل آذین به پرسپولیس گل زد و یک گل هم زمانی که بازیکن تراکتورسازی بود. اکبرپور با پیراهن استقلال در دربی چندان موفق نبوده و یک بار موقعیتی که از دست داد با واکنش خیلی محبت آمیز! قلعه نویی مواجه شد.

عباس محمدرضایی (۲ گل)

باورش سخت است ولی او دو بار دروازه پرسپولیس را باز کرده. یک بار با پیراهن صبا در لیگ یازدهم و یک بار هم در بازی رفت فجر و پرسپولیس این فصل در آزادی.

فرزاد حاتمی (۲ گل)

او هم بسان محمدرضایی، دو گل به پرسپولیس زده. یک گل در لیگ دهم وقتی بازیکن صبا بود و یک گل هم در لیگ یازدهم وقتی پیراهن تراکتورسازی را می پوشید. در هر دو بازی هم پرسپولیس با نتیجه ۴- یک شکست خورد.

ایمان موسوی (یک گل)

فقط یک بار به پرسپولیس گل زده، با پیراهن استقلال در دربی جام ولایت.

خسرو حیدری (یک گل)

بازیکنی که بیش از ۲۰۰ بار در لیگ برتر بازی کرده و هنوز ۱۰ گل زده ندارد، با پیراهن سپاهان در آزادی دروازه پرسپولیس را باز کرده.

امیرحسین صادقی (یک گل)

در دربی لیگ ششم و با پیراهن استقلال به پرسپولیس گل زده. او گل اول بازی را زد ولی برای اولین بار، در تاریخ دربی تیمی که گل اول را زده بود، باخت.

آرش برهانی (۴ گل)

دو بار با پیراهن استقلال در لیگ های هشتم و دهم دروازه پرسپولیس را باز کرده است. یک بار در دربی جام ولایت به پرسپولیس گل زده ولی اولین گلش را وقتی وارد دروازه پرسپولیس کرد که بازیکن پاس در لیگ سوم بود.

مجتبی جباری (۵ گل)

در میان بازیکنان استقلال، بیشترین گل را به پرسپولیس زده. اولین گل جباری به پرسپولیس در لیگ چهارم و با پیراهن ابومسلم بود. او در لیگ های هشتم و یازدهم هم دو گل به پرسپولیس زد. دو گل هم در بازی یک چهارم جام حذفی فصل قبل به این تیم زدم. جباری هرگز با پیراهن استقلال در دربی نباخته و در این چند بازی اخیر، یا گل زده، یا پاس گل داده یا هر دو را با هم انجام داده است.

فرهاد مجیدی (۴ گل)

در ۱۰ دربی ابتدایی دوران بازی اش نه تنها گل نزد که چند فرصت خوب را هم از دست داد. این طلسم اما در بازگشت او به استقلال شکست. مجیدی در لیگ نهم، در هر دو بازی رفت و برگشت دروازه پرسپولیس را باز کرد. در لیگ دهم و یازدهم هم گل زده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد استقلاله امیر خان

    • میکی کومون

      ایمون زاید کجایی که حالشونو بگیری ...

    • نفس

      جونم استقلال...........................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج