جاباما
۴۱۵۲۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارتومئو: امیدوارم گواردیولا به بارسلونا برگردد

رئیس باشگاه بارسلونا امیدوار است که سرمربی پیشین این تیم، یک بار دیگر به خانه تیم قدیمی‌اش برگردد.

خبرگزاری تسنیم: خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید که از بازگشت پپ گواردیولا به جمع آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا استقبال می‌کند.

گواردیولا که در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ هدایت بارسا را برعهده داشت، با این تیم ۱۴ جام برد و به موفق‌ترین سرمربی تاریخ این باشگاه تبدیل شد. محبوبیت گواردیولا نزد اعضا و هواداران باشگاه بارسلونا، بعد از چهار سال از زمان جدایی او از این تیم هنوز از بین نرفته است و رئیس باشگاه نیز حاضر نشد احتمال بازگشت ستاره پیشین تیمش به نیوکمپ را رد کند.

بارتومئو که تیمش امشب (سه‌شنبه) در لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا روبه‌رو می‌شود، به نشریه تلگراف گفت: من می‌دانستم که او در دوران بازیگری‌اش دوست داشت در انگلیس بازی کند. او آن موقع این فرصت را به دست نیاورد، اما حالا در لباس سرمربیگری به خواسته‌اش رسیده است. بنابراین طبیعی است که او را در لیگ برتر ببینیم و من امیدوارم که او دوباره به اینجا برگردد. شما هرگز نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد.

بارتومئو افزود: در بارسلونا افراد فراوانی بوده‌اند که رفته‌اند و دوباره برگشته‌اند. درباره بازگشت پپ به بارسلونا هم الان چیزی نمی‌توانم گفت چرا که او فعلاً روی منچسترسیتی تمرکز دارد. ما برابر منچسترسیتی یک بازی دیگر داریم و امیدواریم که آن را ببریم. ما باید بازی را ببریم چون لیگ قهرمانان برای ما تورنمنت مهمی است. هدف ما هرساله بردن تمامی جام‌ها بوده و لیگ قهرمانان جامی است که برای بردنش انگیزه بیشتری داریم.

بارتومئو درباره برنامه باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد لیونل مسی هم عنوان کرد: مذاکرات‌مان با مسی را تا یکی دو ماه یگر آغاز می‌کنیم. من از چیزی نگران نیستم. حق مسی یا هر بازیکن دیگری است که باشگاهش را تغییر دهد. در حال حاضر مسی تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ با بارسلونا قرارداد دارد و ما هم از داشتن او خوشحالیم. معمولاً بازیکنان فراز و نشیب‌هایی دارند، اما مسی هنوز در حال پیشرفت است. سقف پیشرفت او کجاست؟ ما نمی‌دانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج