جاباما
۴۱۵۳۲۸
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

فرانسه آغازگر جنگ با موجودات فرازمینی خواهد بود

با انتشار گزارش‌هایی از پرواز یوفوها بر آسمان شهرهای مختلف و اطلاعاتی که رییس ستاد تبلیغاتی هیلاری کلینتون در این زمینه از آنها پرده برداشته، به نظر دیگر قرار نیست اطلاعات مربوط به موجودات فرازمینی مخفی باقی بماند.

گجت نیوز - محمد قاسمی: با انتشار گزارش‌هایی از پرواز یوفوها بر آسمان شهرهای مختلف و اطلاعاتی که رییس ستاد تبلیغاتی هیلاری کلینتون در این زمینه از آنها پرده برداشته، به نظر دیگر قرار نیست اطلاعات مربوط به موجودات فرازمینی مخفی باقی بماند. حالا شهردار Châteauneuf-du-Pape در فرانسه، آقای Claude Avril، اعلام کرده که نمی‌تواند قانون ۶۲ ساله‌ای که پرواز هر گونه شیء پرنده همانند یوفوها را ممنوع می‌کند، لغو نماید. اما چه دلیلی برای این صحبت‌ها وجود دارد؟

فرانسه آغازگر جنگ با موجودات فرازمینی خواهد بود

البته این اولین باری نیست که مقامات داخلی فرانسه در رابطه با یوفوها که عمده مردم آنها را با نام "بشقاب پرنده" می‌شناسند، توجه بسیاری ار افراد را در سراسر جهان به خود جلب می‌کنند. پیش از این، شهردار سابق این شهر آقای Lucien Jeune، اعلام کرده بود که در صورت پرواز هر گونه یوفو یا شیء پرنده، آن را توقیف خواهد کرد. با این حال کلود آوریل (Claude Avril) در مصاحبه‌ای با France Bleu اذعان داشت که نمی‌خواهد مستقیما از "ممنوعیت" صحبت کند، اما این تدابیر می‌تواند زنگ خطری را برای همگان باشد.

بدون شک دیپلماسی دولتمردان برای بسیاری از افراد عجیب است چرا که آنها برای نابودی یوفوها می‌خواهند از اشعه های تبخیر کننده استفاده کنند و خبر مربوط به آن را تنها "زنگ خطر" می‌خوانند. بهتر است فراموش نکنیم که ما در مورد نسل انسان‌ها صحبت می‌کنیم.

خبرگزاری Telegraph علت تصویب قانون سال ۱۹۵۴ (۶۲ سال پیش) را انتشار گزارش شهروندی فرانسوی از مشاهده دو جسم بزرگ در آسمان که از سفینه فضایی بیرون می‌آمدند، اعلام کرده در حالی که Elie Jeune، آن را یک شیرین کاری تبلیغاتی برای مهم جلوه دادن این موضوع می‌داند:

در آن زمان صحبت در مورد موجودات فرازمینی و ناشناخته، مد بود و همه در مورد آنها صحبت می‌کردند. همین موضوع، فرصت را برای تبلیغ شهر Châteauneuf فراهم کرد.

جالب است اشاره کنیم که طی چند روز گذشته، فردی که در پروژه مربوط به حضور یوفوهای آمریکایی در شهرهای وین (Vienna) و فینیکس (Phoenix) حضور داشته، با انتشار داستان خود در فضای مجازی، توجه تمامی افراد جهان را به خود جلب کرده است. اسناد منتشر شده توسط ویکی لیکس نیز نشان می‌دهد که هیلاری کلینتون آماده صحبت مورد بشقاب پرنده ها با مردم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون..از خبرها فضایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج