۴۱۵۳۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماتا: رابطه حرفه‌ای بین من و مورینیو برقرار است

هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ تأکید کرد نگرانی بابت آمدن مورینیو به منچستریونایتد نداشته و در حال حاضر رابطه خوبی با آقای خاص دارد.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که بسیاری بر این باور بودند که با انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، خوان ماتا این تیم را ترک خواهد کرد، اما او حالا یکی از بازیکنان اصلی آقای خاص به شمار می‌آید. هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ در زمان حضورش در چلسی مورد توجه مورینیو قرار نگرفت و در نهایت در سال ۲۰۱۴ مجبور به ترک این تیم و پیوستن به شیاطین سرخ شد.

ماتا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مورینیو هیچ ملاقات شخصی با من نداشت. حس می‌کنم عضو مهمی از منچستریونایتد هستم. از زمانی که به این تیم ملحق شدم، ما فرازونشیب‌هایی داشته‌ایم، اما همیشه این حس را داشته‌ام که زیرنظر هر مربی بازیکن مهمی بوده‌ام و اکنون نیز چنین حسی دارم. باز هم تأکید می‌کنم که با ژوزه هیچ ملاقات و مکالمه خصوصی انجام نداشتم.

وی افزود: سخت است که بشود همه چیز را کنترل کرد. دوستان و اقوامم زنگ می‌زنند که اوضاع چطور پیش می‌رود، اما من همیشه یک پاسخ به آنها می‌دهم «گوش کنید، من کسی هستم که می‌دانم اوضاع چطور پیش می‌رود و می‌دانم که خبری نیست».

هافبک اسپانیایی سرخپوشان منچستر در مورد رابطه‌اش با آقای خاص اظهار داشت: زمانی که مورینیو به منچستریونایتد آمد، طرز تفکرم همانند سابق بود، اینکه بهترین عملکردم را برای تیم داشته باشم. من خودم را باور دارم و فکر می‌کنم چنین رویکردی همیشه پاسخ می‌دهد. رابطه حرفه‌ای بین من و مورینیو برقرار است.

ماتا در پایان خاطرنشان کرد: وقتی خیلی افراد در این مورد بحث می‌کردند که با آمدن مورینیو اوضاع تغییر خواهد کرد، اما من ایده روشنی را در سر داشتم.

خوان ماتا که چهارمین فصل حضورش در منچستریونایتد را تجربه می‌کند، تا کنون ۱۱۶ بازی برای این تیم انجام داده و ۲۹ گل هم به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج