۴۱۵۳۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قراداد اکران «مالاریا» و «هفت ماهگی» بسته شد

با پایان جلسه هفتگی شورای صنفی نمایش، سخنگوی این شورا اعلام کرد که قرار داد نمایش دو فیلم «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی و «هفت ماهگی» ساخته هاتف علیمردانی در گروه آفریقا و آزاد به ثبت رسید.

وب‌سایت آی سینما: با پایان جلسه هفتگی شورای صنفی نمایش، سخنگوی این شورا اعلام کرد که قرار داد نمایش دو فیلم «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی و «هفت ماهگی» ساخته هاتف علیمردانی در گروه آفریقا و آزاد به ثبت رسید.
قراداد اکران «مالاریا» و «هفت ماهگی» بسته شد

«مالاریا» که برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد با نظرات بسیار متفاوتی مواجه شد و عوامل این فیلم حاضر نشدند در نشست خبری این فیلم شرکت کنند. «مالاریا» قرار است بعد از اتمام اکران «لاک قرمز» به سرگروهی سینما آفریقا، نمایش داده شود.

در «مالاریا» پرویز شهبازی، ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آزاده نامداری و آذرخش فراهانی به ایفای نقش پرداختند. آذرخش فراهانی در جشنوراه سی و چهارم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

از سوی دیگر هاتف علیمردانی که تجربه اکران موفق دو فیلم «مردن به وقت شهریور» و «کوچه بی نام» را دارد، قرار است ششمین فیلم سینمایی‌اش از نیمه دوم دی ماه در گروه آزاد به نمایش درآید.

در «هفت ماهگی» هم حامد بهداد، باران كوثری، پگاه آهنگرانی، هانيه توسلی، احمد مهرانفر، فرشته صدرعرفايی، بهناز جعفری، رضا بهبودی جلوی دوربین هاتف علمیردانی رفتند. از مهم ترین حاشیه‌‌هایی که برای «هفت ماهگی» رخ داد، می‌توان به تصادف باران کوثری اشاره کرد که منجر به جراحاتی در ناحیه دست و صورت این بازیگر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج