۴۱۵۴۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

Snapchat پیشنهاد فیسبوک را رد کرد

طبق گزارش Wall Street Journal، فیس بوک برای خرید این شبکه، پیشنهاد ۳ میلیارد دلاری نقدی داده است. اما ظاهرا موسس و مدیرعامل این سرویس، Evan Spiegel فعلا هیچ تمایلی به فروش این مجموعه ندارد.

وب‌سایت آی تی ایران: فیس بوک ظاهرا تلاش دارد تمام شبکه‌های اجتماعی را از آن خود کند: اینستاگرام، لوما، لایت باکس و... برایش کافی نیستند. حالا نوبت به شبکه ارسال پیغام تصویری نوپای اسنپ‌چت رسیده، طبق گزارش Wall Street Journal، فیس بوک برای خرید این شبکه، پیشنهاد ۳ میلیارد دلاری نقدی داده است. اما ظاهرا موسس و مدیرعامل این سرویس، Evan Spiegel فعلا هیچ تمایلی به فروش این مجموعه ندارد.
Snapchat پیشنهاد فیسبوک را رد کرد

طبق گزارش‌ها سرمایه گزاران و خریداران زیادی خواستار به چنگ آوردن این شبکه هستند اما اشپیگل معتقد است که این سرویس می تواند پیشرفت چشم‌گیری داشته باشد و فعلا زمان فروش آن نیست.

طبق گزارش منابع‌ مختلف، این دومین بار است که فیسبوک تلاش می‌کند اسنپ‌چت را به چنگ آورد. غول شبکه‌های اجتماعی قبلا نیز برای خرید این سرویس، به موسسین آن پیشنهاد 1 میلیارد دلاری داده بود(دقیقا رقمی که با آن اینستاگرام را خرید) اما پیشنهاد وی رد شد. مدیرعامل فیس بوک که ظاهرا از رد شدن پی‌درپی پیشنهادش چندان خوشحال نیست، طی چند ماه گذشته با عرضه Instagram Stories و فیلتر سلفی اپلیکیشن فیسبوک، تلاش می‌کرد به نحوی این رقیب خود را از چشم کاربران بیندازد اما مدیران اسنپ‌چت امیدوارانه عنوان می‌کردند که بدون کمک شرکت‌های بزرگ‌تر، می‌توانند سرویس خود را رشد دهند.

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا زاکربرگ نا امید شده و به سراغ سرویس ارسال پیام تصویری دیگری می‌رود یا چند ماه دیگر با پیشنهاد بالاتری دوباره برمی‌گردد و شانس خود را بار دیگر امتحان می‌کند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج