۴۱۵۵۰۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

برنامه های برگزاری مراسم ۱۳ آبان

حجت الاسلام محمودی با ابراز انزجاراز برخی تحرکات انحرافی در روزهای اخیر که در استان فارس صورت گرفت، بیان داشت: علمای قم برای محکومیت این تحرکات بعد از مراسم روز ۱۳ آبان در مدرسه فیضیه تجمع خواهند کرد.

خبرگزاری میزان: حجت الاسلام محسن محمودی در نشست خبری یوم الله ۱۳ آبان که صبح امروز در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: در این روز همه آحاد ملت اعم از دانش آموزان ، دانشجویان ، اندیشمندان و بازاریان حاضر خواهند شد و نفرت خود نسبت به آمریکا اعلام خواهند کرد.

رئیس ستاد مرکزی ۱۳ آبان استان تهران این روز را روز پیوند خوردن با امام حسین(ع) خواند و برخی تحرکات انحرافی در روزهای اخیر را محکوم کرد.

وی اظهار داشت: تحرکاتی که برخی تفاله های استکبار طی روزهای اخیر انجام داده اند با محکومیت علما مواجه خواهد شد.

محمودی افزود: بعد از مراسم روز ۱۳ آبان علما در مدرسه فیضیه تجمع خواهند کرد و این حرکت شوم را محکوم خواهند کرد.

رئیس ستاد مرکزی ۱۳ آبان استان تهران تحرکات اخیر را جلوه هایی از نفوذ برشمرد و گفت: طی روزهای اخیر به بهانه روز کوروش شعارهای ضد ا نقلابی سر دادند که صریحا با حرکت و مواضع انقلاب اسلامی در تضاد بود و به مقدسات جسارت شد و اگر خواص به موقع در مقابل این نفوذی ها موضع نگیرند آنها سوء استفاده خواهند کرد.

وی به مناسبت آغاز ماه صفر و ورود اهل بیت به سرزمین شام حرکت عظیم اهل بیت در مقابل دستگاه بنی امیه را جلوه ای بزرگ از استکبار ستیزی خواند و بیان داشت: یکی از ریشه های استکبار ستیزی خطبه حضرت زینب (س) وامام سجاد (ع) است.

محمودی محورهای مراسم ۱۳ آبان در استان را حول سه محور برشمرد و گفت: اولین موضوعی که مطرح است نحوه برگزاری مراسم است و روز پنجشنبه به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار این مراسم مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می شود.

رئیس ستاد مرکزی ۱۳ آبان استان تهران سخنران این مراسم را سردار سلامی معرفی کرد و ادامه داد: برنامه های گروه سرود، رزم نوازان ارتش و اجرای مداحی از دیگر برنامه ها است.

وی در خصوص شرکت دانشجویان در این مراسم تصریح کرد: دانشجویان در دانشگاه امیر کبیر تجمع کرده و از ساعت ۸ تا ۱۰ مسیر بین دانشگاه تا محل مراسم را راهپیمایی می کنند.

محمودی بیان داشت: در حاشیه مراسم دو ایستگاه نقاشی برای دانش آموزان برقرار است و همچنین مراسم رمی استکبار که تخریب نماد آن است صورت خواهد گرفت.

رئیس ستاد مرکزی ۱۳ آبان استان تهران تعداد خبرنگاران خارجی برای پوشش این مراسم را ۱۵۰نفر و تعداد خبرنگاران داخلی را ۷۵۰ نفر خواند که در مجموع ۸۶۰ خبرنگار، عکاس وتصویربرداربرای پوشش این مراسم حاضر خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: طی هماهنگی ها با شرکت مترو قطارها افزایش پیدا خواهد کرد و سعی ما بر این است که مراسم تا ساعت ۱۱:۳۰ به پایان برسد.

محمودی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کاریکاتور حقوق بشر آمریکایی درحوزه هنری ادامه داد: در مدارس ما نیز تریبون دانش آموزش با عنوان دشمنی با آمریکا از توهم تا واقعیت برپا شده است.

رئیس ستاد مرکزی ۱۳ آبان استان تهران تاکید کرد: روز ۱۳ آبان صرفا برای این نیست که یک واقعه را بازگو کنیم بلکه باید جلوه های استکبارستیزی درزمان حال روشن شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج