۴۱۵۶۵۲
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

هوا تا ۱۰ درجه سرد می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در برخی نقاط کشور، استان‌های پربارش کشور در روز چهارشنبه را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در برخی نقاط کشور، استان‌های پربارش کشور در روز چهارشنبه را اعلام کرد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در شمال غرب کشور بارش باران و در برخی نقاط غرب، سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه ۱۲ آبان، با تقویت جریانات تراز میانی و نفوذ توده هوای سرد، بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید در مناطق شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از جنوب غرب ، نواحی مرکزی، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و از اواخر وقت در شمال شرق رخ خواهد داد که بارش در نقاط سردسیر شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و نقاط سردسیر چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات شرقی لرستان به صورت برف خواهد بود.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، در روز چهارشنبه کاهش دما در شمال غرب، سواحل شمالی و دامنه‌های البرز بین ۵ تا ۱۰ درجه و در روز پنجشنبه ۱۳ آبان، در شمال شرق بین ۱۰ تا ۱۵ درجه است. امروز نیز در شمال غرب و غرب و فردا در غالب مناطق کشور به ویژه نیمه شرقی، نواحی مرکزی و در استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز وزش باد شدید رخ خواهد داد.

استان‌های پربارش

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود، افزود: روز پنجشنبه این سامانه در شرق خزر و شمال شرق فعال بوده و سپس از کشور خارج می‌شود. شدت بارش در روز چهارشنبه در آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، لرستان، شمال خوزستان و از اواخر وقت در گلستان و روز پنجشنبه در گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: به سبب بارش برف در روز چهارشنبه جاده‌های کوهستانی شمال غرب و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی و روز پنجشنبه جاده‌های کوهستانی گلستان و شمال خراسان رضوی مه آلود و لغزنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روز چهارشنبه به سبب وزش باد شدید بر روی عراق ، پدیده گرد و خاک در جنوب غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید در تهران

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران گفت: آسمان تهران در روز چهارشنبه ۱۲ آبان، نیمه ابری تا ابری، همراه با رگبار باران، گاهی رعد و برق، اوایل شب وزش باد شدید، در اواخر وقت کاهش ابر با حداکثر و حداقل دمای ۲۰ و ۹ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه ۱۳ آبان، صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۱۵ و ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستان

      کاش بارون بیاد مردیم از گرما

    • بدون نام

      دلم واسه 30درجه زیرصفراردبیل تنگ شده .ازبلندگوی مدرسه که اخبارجنگ را پوشش میدادباگوش خودم شنیدم اردبیل با30درجه زیرصفرسردترین شهرکشوربوده...نه گازداشتیم نه پکیجی درکاربود...ازساعت 2نیمه شب برای صف نفت بیدارمیشدیم بازم اون روزهایادش بخیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج