۴۱۵۷۱۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای وزیر رسیدگی کنید

افسوس هواداران فوتبال از افتتاحیه نقش جهان

امروز رسانه‌های نزدیک به باشگاه سپاهان و مسئولان باشگاه از طرفداران این تیم خواسته‌اند با حضور در ورزشگاه نقش جهان افتتاحیه این پروژه ملی را پرشورتر کنند.

ورزش سه: اگر اتفاق خاصی نیفتد ورزشگاه نقش‌جهان پس از سالها انتظار فردا با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح خواهد شد. همان روز تیم‌های بزرگسالان و امید سپاهان در قالب یک بازی دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.

به فاصله 2 روز پس از این افتتاح نمادین اولین دیدار رسمی سپاهان هم در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. از آنجا که اولین بازی رسمی سپاهان پس از افتتاح دیدار با پارس جنوبی جم از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی است بازی با این حریف لیگ یکی عملاً حکم مسابقه افتتاحیه را برای نقش‌جهان پیدا خواهد کرد.به این ترتیب، 2 دیدار دوستانه و رسمی نه خیلی مهیج تیم بزرگسالان سپاهان با حریفان نه چندان سرشناس دیدارهای افتتاحیه ورزشگاه نقش‌جهان خواهند بود.

اما سوال اینجاست که چرا هیچ کس تلاشی واقعی و عمل‌گرایانه برای برگزاری یک افتتاحیه باشکوه برای این ورزشگاه انجام نداده است؟ مگر نه اینکه هم تیم‌ملی فرصت انجام بازی داشت و هم تیم‌های باشگاهی به دلیل تعطیلی لیگ توانایی مشارکت در انجام یک پروژه ۹۰ دقیقه‌ای را داشتند. راستی ماجرای خداحافظی محرم نویدکیا و برگزاری یک مراسم ویژه برای او به کجا رسید؟ به نظر شما چرا با وجود گذشت سال‌ها از تماشای اتفاقات مشابه در کشورهای خارجی ما کماکان از انجام و برگزاری مراسم‌های باشکوه شانه خالی می‌کنیم؟ آیا افتتاح این ورزشگاه واقعا ارزش برگزاری یک بازی بزرگ با حضور حداکثری هواداران را نداشت؟ آیا سکوهای خالی احتمالی در دو دیدار افتتاحیه باعث رنجش کسی نمی‌شود؟

همه این‌ سوال‌ها را باید در روز انتخاب وزیر ورزش جدید دوباره پرسید. چراکه تفاوت از توجه به جزییات آغاز می‌شود اگرچه افتتاحیه نقش جهان جزیی نیست و یک مساله بزرگ ملی محسوب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله

      اقایانی که داعیه خدمتگزاربودن دارندبروندتحقیق کنند مجموعه ورزشی ازادی باهمه سالنها ودریاچه چندسال طول کشیده ساختش

    • بدون نام

      اره واقعا ،با اینکه اصفهانی نیستم سپاهانی هستم،باید یه بازی بزرگ برگزار میکردن که در شأن سپاهان باشه که هوادارا بیان نه یک بازی خیلی مسخره رو برا افتتاحیه بزارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج