جاباما
۴۱۵۷۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رشفورد: گل رونی به سیتی بهترین است

مهاجم جوان منچستریونایتد می‌گوید گلی که هم‌تیمی‌اش چند سال پیش در دربی شهر منچستر به ثمر رساند زیباترین گلی است که در تمام عمرش دیده است.

خبرگزاری تسنیم: گلی که وین‌رونی سال ۲۰۱۱ با ضربه قیچی مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، بهترین گلی بوده است که تاکنون دیده است.

رشفورد که این روزها در تلاش است تا برای خودش اسم و رسمی پیدا کند، می‌گوید اگرچه هم‌تیمی‌اش روزهای خوبی را در من‌یونایتد سپری نمی‌کند اما نباید دوران اوجی که او داشت را هم از یاد برد.

رونی سه گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد سربابی چارلتون، اسطوره و بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد برسد و هدف بعدی‌اش هم رسیدن به رکورد آلن شیرر به عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ برتر است. با این حال این روزها کمتر کسی به افتخارات دوران بازیگری او اشاره می‌کند و بالعکس همه از او انتقاد می‌کنند.

رشفورد اما هنوز روزهای اوج کاپیتان تیمش را از یاد نبرده است به خصوص درخششی که در دربی شهر منچستر داشت. او گفت: ضربه قیچی رونی از روی سر بازیکنان من‌سیتی بهترین گلی است که در تمام عمرم دیده‌ام. من برای دوران بازیگری‌ام الگوهایی دارم که یکی از آنها وین رونی است و دیگری کریستیانو رونالدو. تماشای بازی‌های آنها هیجان‌انگیز است. برای من به عنوان یک نوجوان تماشای بازی چنین بازیکنان با استعدادی لذت‌بخش است، بازیکنانی که در گلزنی تبحر دارند.

رونی تا کنون برای منچستریونایتد هشت گل زده است که یکی از آنها دربی شهر منچستر بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج