۴۱۵۹۷۴
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

رونمایی بیوک از اولین محصولش با برند «اونیرم»

بیوک قصد دارد زیربرندی بنام اونیر را جهت ارائهٔ تریم لوکس‌تر برای محصولاتش تأسیس کند. اونیر دقیقاً نقش دنالی جی‌ام‌سی را برای بیوک بازی می‌کند؛ یعنی یک زیربرند لوکس که برای نسخهٔ لوکس‌تر محصولات بیوک ارائه می‌شود.

وب سایت پدال - امیر دهقان: همان‌طور که قبلاً در خبرها گفته شده بود و در پدال هم اعلام کردیم، بیوک قصد دارد زیربرندی بنام اونیر را جهت ارائهٔ تریم لوکس‌تر برای محصولاتش تأسیس کند. اونیر دقیقاً نقش دنالی جی‌ام‌سی را برای بیوک بازی می‌کند؛ یعنی یک زیربرند لوکس که برای نسخهٔ لوکس‌تر محصولات بیوک ارائه می‌شود. حال بیوک اولین محصول با زیربرند اونیر را معرفی کرده است.
اولین خودرویی که با زیربرند اونیر ارائه شده است، مینی‌ون GL۸ است. بیوک GL۸ صرفاً در بازار چین عرضه می‌شود و به تارگی نیز نسل جدید آن معرفی شده است. بنابراین نسخهٔ اونیر GL۸ هم فقط برای چینی‌ها ارائه می‌گردد. این مینی‌ون یکی از محبوب‌ترین خودروهای بیوک در چین است.

رونمایی بیوک از اولین محصولش با برند «اونیرم»

این مینی‌ون لوکس دارای یک رنگ منحصربه‌فرد بنفش، جلوپنجرهٔ لانه‌زنبوری با تیغهٔ کرومی بال شکل و رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی با طراحی منحصربه‌فرد است که آن‌را از نسخهٔ معمولی GL۸ متمایز می‌کند. در داخل هم با یک سری از تجهیزات جدید مانند ۱۸ گزینهٔ نورپردازی، سقف از جنس جیر، کف‌پوش مخمل، لوگوی اونیر روی کنسول وسط، رودری‌ها و صندلی‌ها، تریم‌های گوناگون، صندلی‌های چرمی و تجهیزات معمولی مانند تهویهٔ خودکار چند منطقه‌ای، بر شخصیت خاص GL۸ اونیر تأکید شده است.

رونمایی بیوک از اولین محصولش با برند «اونیرم»

رونمایی بیوک از اولین محصولش با برند «اونیرم»

بیوک هنوز مشخصات فنی GL۸ جدید را منتشر نکرده است اما هنگامی‌که نسخهٔ معمولی آن در اوایل ماه جاری رونمایی شد گفته شد که به لطف استفاده از سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب، هندلینگ، سواری و راحتی آن بهبود یافته است. همچنین لیست موتورهای این خودرو هم هنوز مشخص نشده اما گفته می‌شود که این لیست می‌تواند شامل یک واحد ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با قدرتی در حدود ۲۵۰ اسب بخار باشد. بیوک GL۸ اونیر جدید برای فروش در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) در چین عرضه خواهد شد.
رونمایی بیوک از اولین محصولش با برند «اونیرم»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • lمهمان

      چینی ماشین آمریکائی می خرد و ماشینهای خود را صادر میکند !!!! همین یک جمله هزار حرف در پی خود دارد ، خواننده عاقل است !!!

    • جبار

      توچین حتی یک ماشین ام وی ام یا جیلی ندیدم اونامادارنگ میکنند ماخبرنداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج