۴۱۶۱۲۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نینتندو به تولید کنسول Wii U پایان می‌دهد

کنسول دستی نینتندو در حالی در چهار سال پیش عرضه شد که فروش آن با گذشت هر سال کمتر می‌شد و این شرکت هم نتوانست به خوبی از این کنسول پشتیبانی کند.

وب سایت تک شات: براساس شایعات جدید منتشر شده، نینتندو تا آخر همین هفته به تولید کنسول نه‌چندان محبوب Wii U پایان می‌دهد. کنسول دستی نینتندو در حالی در چهار سال پیش عرضه شد که فروش آن با گذشت هر سال کمتر می‌شد و این شرکت هم نتوانست به خوبی از این کنسول پشتیبانی کند.
نینتندو به تولید کنسول Wii U پایان می‌دهد

گزارشات منتشر شده حکایت از این موضوع داشته‌اند که نینتندو آخرین سفارشات مربوط به این کنسول را تا روز گذشته دریافت کرده و دیگر سفارشی را از خرده‌فروشان قبول نخواهد کرد هرچند همین سفارشات اخیر نیز بسیار کم و ناچیز بوده‌ است.

نینتندو در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرده بود که تا اوایل مهرماه، ۱۳.۵ میلیون دستگاه از این کنسول را به فروش رسانده و پیش‌بینی‌های خود را برای فروش Wii U در سه ماهه‌ی آخر سال جاری میلادی کاهش داده بود. این شرکت همچنین در گزارش‌های مالی خود از کاهش فروش سالیانه‌ی ۵۳ درصدی این محصول خبر داده بود. این در حالی است که خبرهای مربوط به کنسول بعدی این شرکت که حالا از آن به عنوان Nintendo Switch یاد می‌شود، از سال گذشته منتشر شده و طبیعتا تاثیر زیادی بر روی فروش Wii U نداشته است.

اگر بخواهیم آمار فروش Wii U را با کنسول قبلی خود مقایسه کنیم به اختلاف بسیار زیادی میان این دو خواهیم رسید؛ کنسولی که نینتندو تحت عنوان Wii در سال ۲۰۰۶ معرفی کرد تا به امروز ۱۰۱ میلیون بار فروش رفته و Wii U هرگز نمی‌تواند حتی نزدیک به آمار فروش برادر بزرگتر خود برسد. با این حال، مدیرعامل شرکت نینتندو،تاتسومی کیمیشیما، اعلام کرد که فروش نامناسب Wii U حتی قبل از عرضه‌ی این کنسول پیش‌بینی می‌شد چرا که اکثر کاربران انتظار فروش این محصول را همانند کنسول Wii داشته‌اند.

این خبر در حالی منتشر شده که چند ماه پیش نیز خبری مبنی بر توقف تولید Wii U منتشر شد و نینتندو رسما آن را تکذیب و اضافه کرد تولید این کنسول حتی ممکن است تا سال ۲۰۱۸ نیز ادامه داشته باشد اما حالا با معرفی کنسول جدید این شرکت به نظر می‌رسد اوضاع کمی متفاوت باشد؛‌ بهتر است برای تایید این خبر منتظر بیانیه‌ی رسمی نینتندو باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج