۴۱۶۲۳۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اظهارنظر جدید درباره پرونده درمان عباس کیارستمی

با گذشت چندین ماه از درگذشت عباس کیارستمی، تحقیق و تفحص در مورد جزییات پرونده درمانی او همچنان در حال پیگیری است.

وب‌سایت آی سینما: با گذشت چندین ماه از درگذشت عباس کیارستمی، تحقیق و تفحص در مورد جزییات پرونده درمانی او همچنان در حال پیگیری است. پرونده قصور پزشکی در درمان کیارستمی در حالی در سازمان نظام پزشکی در جریان است که امروز احمد شجاعی رییس سازمان پزشکی قانونی اعلام کرده که این پرونده می‌بایست در پزشکی قانونی مورد بررسی قرار می‌گرفت، اما بعد از فوت عباس کیارستمی پیگیری این پرونده به پزشکی قانونی ارجاع داده نشد و این کارگردان به سرعت دفن شد.
اظهارنظر جدید درباره پرونده درمان عباس کیارستمی

شجاعی که امروز در حاشیه پنجمین کنگره سالیانه بین‌المللی پزشکی قانونی حضور داشت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد پیگیری پرونده پزشکی عباس کیارستمی گفت: «متاسفانه وقتی ما اصرار داریم هر فردی که باشد مراحلش به صورت قانونی طی شود به خاطر این است که چنین موضوعاتی پیش نیاید. وقتی ایشان فوت کردند نه به ما ارجاع داده شد و نه از ما خواسته شد که موضوع را پیگیری کنیم و وی را دفن کردند.»

شجاعی در ادامه صحبت‌های خود در مورد پرونده درمانی کارگردان برنده نخل طلای کن اضافه کرد: «پزشکی قانونی باید علت فوت را بررسی می‌کرد. نکته مهم دیگر این است که ایشان در مقطعی با پای خود به خارج از کشور رفتند و از خارج نیز هیچ اطلاعاتی به ما داده نشد.»
رییس سازمان پزشکی قانونی در حالی می‌گوید که هیچ اطلاعاتی از جزییات پرونده پزشکی عباس در خارج کشور در در اختیار آنها قرار نگرفته است، که پیش از این وکیل خانواده عباس کیارستمی اعلام کرده که پرونده درمانی این کارگردان را اواخر شهریور ماه به سازمان نظام پزشکی تحویل داده است.

همچون احمد میر پزشک معالج عباس کیارستمی، رییس سازمان پزشکی قانونی، از خونریزی مغزی عباس کیارستمی در کشور فرانسه به عنوان یکی از دلایل مبهم شدن پرونده پزشکی این کارگردان شناخته شده نام برده و گفته بود: «ارجاع پرونده که امری مهم بود رخ نداد و دیگر اینکه شکایت مستقیمی نشده است.
تا آنجایی که من اطلاع دارم قصور اساسی صورت نگرفته است، ولی چون ایشان به خارج از کشور انتقال داده شد معلوم نیست چه دلیلی باعث خونریزی مغزی وی شده است، بنابراین پرونده وی مبهم است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمع کنید خودتون بابا درسته خیلی مفاخر بود دلیل نمیشه که مرده رو نبش قبر کنید یعنی الان دلیل مرگش پیدا شه کل مشکلات اقتصادی مردم حل میشه هر وقت میام اینجا در مورد پرونده جدید کیارستمی دیگه دست بکشین با این کارا که زنده نمیشه برید مردم نجات بدین از فقر و فلاکت تا نمردن

    • بدون نام

      ....هزاران جوان ونوجوان وعزیز در روز تو ایران توسط پزشکا کشته میشن.بس دیگه بفکر زنده ها باشید بفکر جوانها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج