۴۱۶۲۵۴
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

شمارش معکوس برای پخش «گرند تور»

شمارش معکوس برای آغاز پخش برنامهٔ جدید مجریان سابق تاپ گیر، یعنی گرند تور شروع شده است. مجموعه‌ای که در کشورهای مختلف جهان ضبط شده و اولین قسمت آن در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) پخش می‌گردد.

وب‌سایت پدال: شمارش معکوس برای آغاز پخش برنامهٔ جدید مجریان سابق تاپ گیر، یعنی گرند تور شروع شده است. مجموعه‌ای که در کشورهای مختلف جهان ضبط شده و اولین قسمت آن در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) پخش می‌گردد. همانند هر برنامهٔ تلویزیونی دیگری، مجریان گرند تور هم جهت تبلیغ برای برنامهٔ خود پیش از آغاز پخش آن مصاحبه‌های مطبوعاتی انجام داده‌اند. جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند که اواخر هفتهٔ گذشته برای ضبط قسمتی از گرند تور به کالیفرنیا سفره کرده بودند، نشستی با روزنامهٔ لس‌آنجلس تایمز داشته‌اند.
شمارش معکوس برای پخش «گرند تور»

هرچند که تولید گرند تور به دلیل مسائل حقوقی با بی‌بی‌سی، محدودیت‌هایی دارد اما کلارکسون گفته است که همچنان برخی ویژگی‌های تاپ گیر در گرند تور وجود خواهند داشت؛ مانند اینکه این سه نفر بازهم ماجراجویی‌های دیوانه‌واری را در سراسر جهان تجربه خواهند کرد. علاوه بر این، میدانیم که گرند تور هم استودیویی شبیه به تاپ گیر دارد با این تفاوت که این استودیو در اصل یک چادر بسیار بزرگ بوده و هر هفته در شهرهای مختلفی برپا می‌شود. این برنامه تاکنون در ژوهانسبورگ و کالیفرنیا فیلم‌برداری شده است و به‌زودی در انگلستان هم ضبط خواهد شد. اما باقی مکان‌های ضبط فصل اول هنوز اعلام نشده است.
شمارش معکوس برای پخش «گرند تور»
شمارش معکوس برای پخش «گرند تور»
شمارش معکوس برای پخش «گرند تور»

همچنین پیش‌ازاین اولین تریلر گرند تور نیز منتشر شد. در این تریلر آزمون سه هایپراسپرت هیبریدی فراری لافراری، پورشه ۹۱۸ و مک‌لارن P۱ دیده می‌شد که توسط هموند، می و کلارکسون مورد آزمون و مقایسه قرار می‌گیرند. همچنین خودروهای آلفارومئو ۴C اسپایدر، مزدا MX-۵ و زنوس E۱۰ هم توسط این سه نفر مورد آزمایش قرار خواهند گرفت درحالی‌که تست ابرخودروی آستون‌مارتین ولکان نیز در گرند تور صورت می‌گیرد.
<

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
شمارش معکوس برای پخش «گرند تور»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج