۴۱۶۵۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شجاعی: کواچ بیاید بهتر از سیچلو است

کارشناس والیبال ایران گفت: به نظر من اگر کواچ بازگردد و هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد بهتر از سیچلو است.

خبرگزاری فارس: مصطفی شجاعی در مورد برگزاری جلسات کارشناسی توسط فدراسیون والیبال برای تغییرات در کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: نه تنها من بلکه خیلی از بزرگان از جمله دامغانی، برادران نائینی، که کاپیتان‌های سابق تیم‌ ملی هستند. همچنین مظفری، لاهوتی و ... در این جلسات حضور نداشتند. فکر می‌کنم فدراسیون دوستانی که انتقاد می‌کنند را نمی‌پسندند.

وی ادامه داد: نفراتی که در این جلسات حضور داشتند تقریباً همگی در تیم‌های ملی فعالیت دارند. این در حالی است که به نظر من اگر فدراسیون بخواهد عملکرد خودش را بررسی کند باید از نفراتی که کمی از فدراسیون دور هستند، دعوت کند. چرا که شاید نفراتی که خود در تیم‌های ملی حضور دارند کمی مأخوذ به حیا بوده و جرأت انتقاد نداشته باشند.

کارشناس والیبال ایران خاطرنشان کرد: این روزها مردم یک سؤال از من می‌پرسند که من هیچ جوابی برای آن ندارم. البته این سؤال من از مسئولان فدراسیون هم هست. مگر همه بعد از المپیک اعلام نکردند که نتایج خیلی خوبی گرفتیم؟ مگر در آن زمان آقایان دنبال فرش قرمز نبودند؟ این موفقیت‌ها از دید آقایان توسط چه کسی حاصل شد. مگر این لوزانو نبود که والیبال ایران را به المپیک برد. پس چرا حالا می‌خواهیم مربی که موفق بوده را کنار بگذاریم.

شجاعی عنوان کرد: این موضوع فقط در یک حالت امکان دارد آن هم اینکه لوزانو خودش بخواهد از ایران برود که به نظر من کمی بعید است. ما با تفکرات لوزانو توانستیم به المپیک برویم و چرا باید شرایطی ایجاد کنیم که او را کنار بگذاریم. احتمالا نتیجه‌ای که در المپیک کسب کردیم موفقیت نبوده و حالا با شناختن عامل عدم موفقیت به دنبال برکناری او هستیم.

وی با بیان اینکه به عقیده من جلساتی که فدراسیون برگزار می‌کند کاملا فرمالیته است، تصریح کرد: ما در المپیک کار بزرگی نکردیم و می‌توانم بگویم تقریبا صعودمان از قبل مشخص بود. ما مصری را شکست دادیم که چند سال است با تنش‌های سیاسی مواجه است و کوبایی را شکست دادیم که ۳ بر صفر به مصر باخته بود. شاید بهتر این بود که از قبل اعلام می‌کردیم در المپیک نتایج خوبی نگرفتیم و پس از آن به دنبال دلایل این موضوع می‌رفتیم.

کارشناس والیبال ایران خاطرنشان کرد: فدراسیون والیبال کمیته مربیان ندارد و فکر می‌کنم این موضوع هم یکی از نقاط ضعف محسوب شود. چرا آقایان برای انتخاب سرمربی جلسه نمی‌گذارند و فقط برای برکناری یک مربی نظر سایرین را می‌پرسند. من فکر می‌کنم می‌خواهند بگویند این نظر کارشناسان بوده در حالیکه مشخص بود بعد از مسابقات جام جهانی کواچ برکنار خواهد شد.

شجاعی با بیان اینکه به عقیده من تصمیم گرفته شده است و این جلسات خروجی خاصی نخواهد داشت، اظهار داشت:به هر حال به نظر من مکاچن و آناستازی گزینه‌های خوبی هستند که می‌توانند هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرند. البته در این بین رزنده هم مناسب است اما بعید می‌دانم به ایران بیاید. شنیده‌ام این روزها صحبت از سیچلو می‌شود؛ به نظر من اگر کواچ بیاید بهتر از سیچلو است. چرا که سیچلو در بهترین حالت می‌تواند یک کمک مربی و تحلیلگر روی نیمکت تیم ملی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج