۴۱۶۵۱۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تصادف زنجیره ای ۳۷ خودرو تلفات جانی نداشت

تصادف زنجیره ای ۳۷خودرو در محور سر درّه گرمسار به سمت سمنان به علت کولاک و باران شدید باعث مسدود شدن محور تهران-گرمسار شد اما با تلاش پلیس راهور و هلال احمر این جاده هم اکنون باز است.

خبرگزاری مهر: باران شدید و کولاک در کنار کاهش دید افقی در محور گرمسار-سمنان باعث تصادف زنجیره ای ۳۷خودرو و مسدود شدن این جاده برای ساعاتی شد اما خوشبختانه این حادثه به دلیل کندی در تردد خودروها و عدم وجود سرعت بالا، منجر به فوت هیچ هموطنی نشد هرچند گزارش ها حاکی از مصدومیت دستکم سه نفر در این حادثه دارد.

رئیس پلیس راهور استان سمنان به خبرنگار مهر گفت: علت این حادثه ترمز یکی از کامیون ها در اثر اصابت با نیوجرسی، جدا شدن بخش بار و سر خوردن در هنگام بارندگی و متعاقب آن برخورد با خودروی سواری عنوان شده است.

سرهنگ حسن خسروجردی افزود: در این حادثه سه کامیون، یک تریلر، یک اتوبوس و ۳۲ سواری حضور دارند که هر کدام به نوعی خسارت دیده اند.

وی بیان داشت: در همان دقایق نخستین وقوع تصادف نیروهای امدادی در صحنه حاضر هستند و مسافران را که به دلیل سرمای هوا و بارندگی در راه مانده بودند، به پایگاه هلال احمر منتقل کرده اند و جای نگرانی برای هیچکس وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه استان سمنان، با بیان اینکه هم اکنون تردد در این محور بدون مشکل صورت می گیرد، افزود: تلاش برای امداد رسانی به بقیه مسافران ادامه دارد اما با وجود گذشت ساعت ها از این تصادف هنوز برخی از افراد صحنه را ترک نکرده اند.

نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که سامانه کم فشار و بارشی از سمت غرب وارد استان سمنان شده که باد شدید و بارش باران به خصوص در ارتفاعات آثار ورود این سامانه هستند و تا شامگاه آدینه تردد در محورهای استان می بایست با احتیاط کامل و همراه داشتن زنجیر چرخ صورت گیرد.

توصیه پلیس راهور ناجا نیز برای مسافران انتخاب ساعت مناسب برای تردد، همراه داشتن تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم، سوخت کافی و اطمینان از سلامت خودر و همچنین توجه به هشدارهای پلیس راه و راهداری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم خداروشکر کسی چیزیش نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج