۴۱۶۶۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

طعنه کیهان به عارف؛پس چرا رئیس مجلس نشدی؟

روزنامه کیهان در انتقاد از اظهارات اخیر رئیس فراکسیون امید در مجلس نوشت: فراکسیون امید اگر اکثریت داشت عارف از ریاست باز نمی‌ماند.

روزنامه کیهان در انتقاد از اظهارات اخیر رئیس فراکسیون امید در مجلس نوشت: فراکسیون امید اگر اکثریت داشت عارف از ریاست باز نمی‌ماند.
این روزنامه در ادامه نوشت: محمدرضا عارف در جمع خبرنگاران گفت: رقبا باید به واقعیت اکثریت فراکسیون امید در مجلس را بپذیرند و ما اکثریت را در اختیار داریم.

وی همچنین مهم‌ترین مسئله امروز کشور را اشتغال و رونق اقتصادی دانست و گفت: امیدواریم با ترمیمی که در کابینه دولت انجام گرفته به طور جدی‌تری به مسئله اشتغال جوانان و معیشت مردم پرداخته شود.

عارف گفت: تحرک بیشتر اقتصادی خواسته فراکسیون امید است و با توجه به اینکه امروز با مشکل رکود اقتصادی، بیکاری و مشکلات معیشتی روبرو هستیم در صورتی که همین ترکیب تیم اقتصادی دولت قادر به ایجاد تحرک باشد به آنها کمک خواهیم کرد و در غیر این صورت انتظار ما این است که یک تغییر در تیم اقتصادی انجام شود.

این سخنان در حالی است که اولا فراکسیون امید در اقلیت است؛ سند روشن این ادعا ۱۰۳ رای رئیس این فراکسیون (عارف) در انتخاب رئیس مجلس است.
در حقیقت در جلسه رای اعتماد ۶۰ تا ۹۰ نماینده دیگر برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی همراهی کردند.

اما درباره مانور آقای عارف برای ترمیم تیم اقتصادی باید گفت که این سخن نیز خلاف واقع است؛ سند روشن، سخنان محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید در مصاحبه با عصر ایران است. تابش با اشاره به بی‌اعتنایی دولت به این فراکسیون یادآور می‌شود اخیرا الهه کولایی تصریح کرد: برخی اعضای ائتلاف امید با پول و رانت در فهرست قرار گرفتند.

وی گفت: نحوه تعامل دولت در معرفی وزرا مثبت نبود و به خاطر همین انتقادهایی جدی از سوی اعضاء مطرح شد و نمایندگان امید گلایه‌مند بودند.

نماینده اردکان با بیان اینکه رئیس‌جمهور نه با فراکسیون امید و نه با هیچ جریان دیگری در ماجرای معرفی وزرا مشورت نکرده بود ادامه داد: گلایه نمایندگان از دولت به حق بود و خیلی از نمایندگان می‌خواستند به وزرای پیشنهادی رای ندهند.

وی خاطرنشان کرد: با جلساتی که میان اعضای دولت مانند نوبخت و امیری با نمایندگان برگزار شد مقداری از این سوءتفاهم‌های ایجاد شده برطرف شد.

تابش خاطرنشان کرد: گلایه نمایندگان از دولت به دلیل وظایف نمایندگی به حق بود و دولت باید به آن توجه می‌کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیهان چرادردولت قبل روزه ی سکوت گرفته بودی؟

    • بدون نام

      کیهان چرادرموردغارت خاوری صدایت درنیامد؟

    • بدون نام

      کیهان دکلهای گم شده راندیدی؟

    • بدون نام

      کیهان قضیه ی کاغذپاره چییه؟

    • بدون نام

      چ عجب میدونید اما هیچ کاری نمیکنید گفتن چ فایده اییداریی کدومتون مرد عمل بودین کیهان تو ام چیزی نگو لطفا دلسوزی کاریی ک میگی و میکنی بدرد خودت بخوره اه

    • میرحسین موسوی

      به قول اربابت، آب را بریز همونجائیت که میسوزه!!
      حنای امثال شما دیگه رنگی نداره،

    • بدون نام

      اخه مورجه چی داره ،که کله پاچه اش باشه

    • علی رجایی

      تاکی دولت .نمایندگان .وملت میخواهدبرخلاف فرمایشات رهبرعزیزکه درتمام سخنرانیها وبیاناتشان تاکیدبردوری وگریزازاختلافات بین مسولین وجامعه میکنندچراکسی بفکراین نیست ........ بامیدروزیکه مسولین باتوجه باین مسایلبرادری واخوت رابین جامعه ایرانی رونق بخشندکیهان در ان هشت سال گذشته که کشورروبه تباهی میرفت یک مطلب جهت اگاهی واطلاع ملت منتشر نکرد واکنون باهرمسله بی اهمیتی جهت دوقطبی کردن جامعه ازهیچ تلاشی فروگذارنمیکندخداوندهمه رابراه راست هدایت فرمایدانشاالله

    • بدون نام

      کيهان شيطنت مي کند ...

    • پیرمرد پرسپولیسی

      ریاست فراکسیون امید ،کمتراز ریاست مجلس نیست ونقش دکتر عارف درکوتاه ماندن دست کاسبان فتنه وتحریم در ورود به مجلس وافشای ماهیت کاسبان پر رنگ جلوه می نماید .همینطور نقش تاثیر گذار فراکسیون درتایید سه وزیر نباید بسادگی گذشت ملت اگاه ایران دیگر بدنبال شخص نیست انان به اندشه های اگاه رای می دهند واین اندیشه را در شرایط کنونی در اصلاحات می بینند .یاحق

    • بدون نام

      عارف خیلی ساده است

    • بدون نام

      اقای شریعتمداری از روی این صندلی برخیز وبه اهلش بسپار واستغفار کن واز در گاه این ملت عذر خواهی کن ...

    • بدون نام

      خخخخخ راس میگه خدایی.دمت گرم کیهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج