۴۱۶۶۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آخرین اخبار از تولیدات سینمای ایران

زمان زیادی برای ارائه فیلم‌ها به جشنواره فیلم فجر نمانده است و فیلم‌سازان ساخته‌های خود را برای شرکت در این جشنواره آماده می‌کنند، در همین راستا «آباجان» تازه‌ترین ساخته هاتف علیمردانی با پایان تدوین این‌روزها به ساخت موسیقی رسیده و فیلم‌برداری «کاناپه» کیانوش عیاری که یکی از فیلم‌های مورد توجه جشنواره خواهد بود به نیمه رسیده است.

وب‌سایت آی سینما: زمان زیادی برای ارائه فیلم‌ها به جشنواره فیلم فجر نمانده است و فیلم‌سازان ساخته‌های خود را برای شرکت در این جشنواره آماده می‌کنند، در همین راستا «آباجان» تازه‌ترین ساخته هاتف علیمردانی با پایان تدوین این‌روزها به ساخت موسیقی رسیده و فیلم‌برداری «کاناپه» کیانوش عیاری که یکی از فیلم‌های مورد توجه جشنواره خواهد بود به نیمه رسیده است. همچنین «شکلاتی» اولین فیلم سهیل موفق نیز به تازگی مرحله فیلم‌برداری را پشت سر گذاشته که راهی جشنواره کودک خواهد شد، در این بین خبر کلید زدن فیلم «توچال» به کارگردانی محمد آهنگرانی در ۲۰ آبان نیز منتشر شده است.
آخرین اخبار از تولیدات سینمای ایران

هاتف علیمردانی که پیش از جشنواره «هفت‌ ماهگی» را روی پرده خواهد داشت، به تازگی خبر از تمام شدن تدوین «آباجان» تازه‌ترین ساخته‌اش داده که با حضور فاطمه معتمد‌آریا و سعید آقاخانی فیلم‌برداری شده است. پس از پایان تدوین توسط امیر ادیب‌پور قرار است موسیقی این فیلم توسط افشین عزیز ساخته شود.

داستان این فیلم در دهه شصت می‌گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال‌ها را روایت می‌شود. علیمردانی خود تهیه‌کنندگی فیلم جدیدش را بر عهده گرفته است. از دیگر بازیگران «آباجان» نیز می‌توان به شبنم مقدمی و فریبا متخصص اشاره کرد.

اما خبر دیگر مربوط به یکی از مهم‌ترین فیلم‌های جشنواره یعنی «کاناپه» کیانوش عیاری است که به گفته شاهرخ دستورتبار مجری طرح این فیلم، فیلم‌برداری آن از نیمه گذشته است و تا کنون همه بازیگران آن مقابل دوربین رفته‌اند.

همچنین تدوین فیلم نیز به صورت همزمان از هفته آینده توسط کیانوش عیاری آغاز خواهد شد و امید رئیس دانا نیز موسیقی فیلم را خواهد ساخت.

«کاناپه» روایت زندگی دو خانواده‌ است که می‌خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آن‌ها می‌شود. فرهاد آییش، ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان، فرگل فربخش، آتوسا انواریان، بیتا بیگی، تینا عبدی، رزیتا سلطانی، سمیرا ذکایی و فریبا کامران از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم دیگری که قرار است در جشنواره کودک اصفهان رونمایی شود، «شکلاتی» اولین ساخته سهیل موفق و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است که امروز فیلم‌برداری آن در کارخانه شکلات‌سازی به پایان رسیده است.

در خلاصه داستان «شکلاتی» آمده است: «همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم ...بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیاست اما...»

در این فیلم شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی ،محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، با ھنرمندی شھره لرستانی و داریوش اسد زاده، بازیگران کودک :محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری بازی کرده‌اند.

خبر دیگر در مورد تولید فیلم تازه‌ محمد آهنگرانی است که قرار است ۲۰ آبان کلید بخورد. این فیلم «توچال» نام دارد و درباره قصه عشق دو جوان در پیست اسکی است.

پیش‌تولید «توچال» تقریبا به پایان رسیده به پایان رسیده و قرار است حدود ۹۰ درصد از فیلمبرداری آن را در پیست اسکی توچال انجام شود و ۱۰ درصد دیگر نیز در تهران ضبط خواهد شد. تاکنون حضور پیمان بازغی، لیلا زارع و لیندا کیانی در این فیلم قطعی شده است. آهنگرانی با اشاره به این‌که فیلمبرداری این اثر در ۵۰ جلسه انجام می شود ابراز امیدواری کرده آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج