جاباما
۴۱۶۶۵۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتقاد ستاد مبارزه با قاچاق از شرکت «اپل»

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به سهم ۸ درصدی کمپانی «اپل» از بازار موبایل ایران، از فعالیت و فروش محصولات این کمپانی در کشورمان بدون ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی به کاربران این محصول انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به سهم ۸ درصدی کمپانی «اپل» از بازار موبایل ایران، از فعالیت و فروش محصولات این کمپانی در کشورمان بدون ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی به کاربران این محصول انتقاد کرد.

قاسم خورشیدی با انتقاد از وضعیت فعلی بازار موبایل کشور و حضور غیرقانونی برندهایی که بدون هرگونه خدمات پس از فروش به مشتریان، اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند، گفت: در حال حاضر برآوردهای انجام شده نشان می‌دهد نزدیک به 1/ 1 میلیارد دلار معادل 4 هزار میلیارد تومان ارزش تلفن‌های قاچاق همراه در کشور است. سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه در حال‌حاضر 80 تا 90 درصد بازار موبایل کشور به‌صورت قاچاق، تامین می‌شود، افزود: این درحالی است که دولت و کشور از قبل این حجم از موبایل قاچاق، حدود 1000 میلیارد تومان متضرر شده و از حقوق خود محروم می‌شود.

وی با انتقاد از برخی برندها که حضورشان در کشور غیرقانونی است، گفت: به‌عنوان مثال کمپانی اپل، ۸ درصد بازار موبایل کشور را در اختیار دارد و این در شرایطی است که این کمپانی، در قبال این سهم خود از بازار ایران، هیچ خدمات و پشتیبانی پس از فروش به کاربران ایرانی محصولات خود ارائه نمی‌دهد.روز سه‌شنبه بود که خبر وارد شدن اولین محموله قانونی «آی‌فون» به کشور منتشر شد و این در حالی است که شرکت واردکننده محصولات برند، به‌رغم دارا بودن مجوز واردات از وزارت صنعت، به هیچ‌وجه ارتباط مستقیمی با کمپانی «اپل» نداشته و توسط این برند، به‌عنوان نمایندگی در کشور ایران شناخته نمی‌شود و هنوز محدودیت‌های قبلی این کمپانی آمریکایی برای کاربران ایرانی این محصول به قوت خود باقی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج