۴۱۶۶۶۴
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند

ساعت‌ هوشمند (اسمارت واچ‌ها) مانند دیگر گجت‌های عجیب و غریب، دارند راه پیشرفتشان را در جهان باز می‌کنند. اما آنها هنوز قول‌های عمل نشده زیادی دارند و خیلی وعده وعید‌های دیگر نیز در باره آنها هنوز در راه است.

وب سایت جام جم آنلاین: ساعت‌ هوشمند (اسمارت واچ‌ها) مانند دیگر گجت‌های عجیب و غریب، دارند راه پیشرفتشان را در جهان باز می‌کنند. اما آنها هنوز قول‌های عمل نشده زیادی دارند و خیلی وعده وعید‌های دیگر نیز در باره آنها هنوز در راه است.

این بار هکرها به دنبال ساعت های هوشمند هستند

محققان رابط کاربری ابداع کرده‌اند که با استفاده از ساعت‌ هوشمند همه حرکات دست کاربر را تشخیص داده و ثبت می کند و همچنین می تواند بگوید که چه زمان شما یک گجت هوشمند را لمس کرده اید.

ساعت‌ هوشمند (اسمارت واچ‌ها) مانند دیگر گجت‌های عجیب و غریبی که نوجوانان به کار می‌برند، دارند راه پیشرفتشان را در جهان باز می‌کنند. اما آنها هنوز قول‌های عمل نشده زیادی دارند و خیلی وعده وعید‌های دیگر نیز در باره آنها هنوز در راه است. به شرطی که آنها قابلیت زنده ماندن خود را با روند زندگی مردم همچنان حفظ کنند و با گذشت زمان از بازار مصرف کنار گذاشته نشوند.

در حال حاضر اسمارت‌واچ ها ردیاب‌های ورزش تناسب اندامی (فیتنس ترکر) مجهز به صفحه نمایش لمسی بیش نیستند. این ساعت‌ هوشمند قلمرو‌های تازه‌ای را در حوزه‌های برنامه‌های کاربردی یا همان برنامک‌ها (App) که ما قبلا هرگز ندیده‌ایم را به روی ما گشوده‌اند. اما هنوز بسیاری از کاربران آنها را فقط یک سری ساعت دیجیتال بیش از حد شیک و مجلل می‌دانند.

«کریس هریسون» پروفسور دانشکده تعاملات انسان - رایانه مؤسسه کریج ملون است که آزمایشگاهش سال‌ها است برای کشف این موضوع که گجت‌های پوشیدنی (ویریبل) پدیده بزرگ آینده برای زندگی بهتر هستند، تلاش می‌کند.

پس از چندین سال کار سخت آنها موفق شدند معمای آن را رمزگشایی کنند. راه حلی که آنها به آن رسیده‌اند، وای بند (Viband) نامیده می‌شود که با استفاده از قابلیت شتاب سنج درون ساخت اسمارت‌ واچ‌ ها، موفق شدند حرکات مختلف انگشتان دست کاربران را بدون نیاز به لمس صفحه نمایش ساعت هوشمند از سوی کاربر تشخیص داده و ثبت کنند.

پروفسور هریسون می‌افزاید: «دست شما یکی از مهم‌ترین راه‌های کشف و تعامل با محیط اطراف شما است. شما همه چیزها را با آن لمس می‌کنید و بیشترین تعامل با رایانه‌ها نیز توسط لمس ماووس و تایپ روی صفحه کلید، صورت می‌گیرد. ما می‌خواستیم با استفاده از این موضوع تجربه صید اطلاعات بی‌نظیر توسط لامسه دست‌ها را چندین برابر کنیم. این قضیه می‌تواند نقش اسمارت‌ واچ‌ ها را به‌ صورتی نو، دوباره مطرح سازد

با آن‌ که صفحه نمایش‌ های اسمارت‌ واچ‌ ها چندان بزرگ نیستند که ورودی‌ های لمسی پیچیده دست را ثبت کنند، اما این طرح مفهومی هوشمندانه‌ ای است که ما با حذف یک ورودی رابط کاربری غیر لازم (صفحه نمایش کوچک ساعت هوشمند) یک سطح حساس وسیع مانند سطح بدن انسان را جایگزین آن کنیم.

این نوآوری میزان احتمال ساده کردن زندگی برای مردم را فوق‌ العاده بالا می‌برد و این تجربه جادویی تجربه کاربر فقط با استفاده از اسمارت واچ‌ها ممکن است و اهمیت حس مفهوم را بیش از پیش مطرح می‌سازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج